Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis minkä kokoisia on teidän 4kk ikäiset, meillä kun kuulemma ihan superiso!?!

Vierailija
15.05.2011 |

Olen useamman kerran viime aikona saanut kuulla kuinka medän poika "ei voi olla vasta 4kk on noin iso" ja kommenttia lihavasta vauvasta. Kommentit ihmetyttävät kovasti. Onko meillä tosiaan nyt jotenkin ihan hirveän iso poika kun nyt 4kk iässä painaa 7,5kg ja pituutta 62,5cm??

Tiedän että jokainen vauva kasvaa ja kehittyy yksilöllisesti, eikä vauva voi tissimaidolla ruokittuna olla "liian lihava". Alkoi vain kummastuttaa kommentit ja kun ei, ensimmäinen lapsi kun kysessä, ole kovasti käsitystä siitä minkä kokoisia tämän ikäiset ovat yleensä ihan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla minkä kokoisia teidän lapset olleet tuossa iässä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4 kk poika oli tänään neuvolassa 69 cm ja 7.4 kg. Pituus +2 käyrällä, paino 0-käyrällä.

Pojan isä on 207 cm pitkä. Minä 170 cm.

Vierailija
62/62 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöä päivitellään koko ajan kun on niin ihanan pullea! Otan kehuna, aikaisemman rääpälevauvan jälkeen on ihana hoitaa vauvaa joka syö hyvin ja kasvaa plus käyrillä! Edellisen kanssa käytiin viikon välein punnituksissa ensimmäisen puoli vuotta, todella stressaavaa. Ja onhan nuo posket aivan syötävän suloiset! Rintavauvathan ovat pyöreitä alkuun, liikkelle lähtiessä painokäyrä lähtee laskuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi