Tasmanian lennot meno-paluu 1400;- Lähtisitkö?
Qatar Airways 6.-18.1.2026
Mielenkiintoista katsella lentoja noihin kaukaisiin kohteisiin ja haaveilla että joskus vielä pääsisi. Teoriassa budjetin puolesta tuo olisi mahdollinen mutta talven lomapäivistä ei vielä tietoa.
Kommentit (26)
Tuleeko matkalaukussa paluukyydissä tasmaniantuholainen?
En ikinä lähtisi Afrikkaan, josta voi saada ties mitä eksoottisia tauteja mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi Afrikkaan, josta voi saada ties mitä eksoottisia tauteja mukaansa.
Tasmania on kylläkin Australiassa
Varmaan vaihdollisia lentoja on vaikka Kuuhun.
Australia ei kiinnosta minua ollenkaan, joten en lähtisi.
Suuresti kiinnostais mennä tapaamaan Tasmaanian tuholaista mutta valitettavasti ei ole varaa.
Kyllä, mutta noin halpaan hintaan sisältyy yön yli palloilu Dubain lentokentällä tai Bankokissa... Se ei kiinnosta.
Tosi kallista. Olen menossa Tahitille ja lennot on alle 500 e Pariisista.
Seuraavana listalla on Melbourne ja Sidney. Tasmania jää väliin.
Siellä on silloin kesä. Jos tykkäät lämpimästä niin mene ihmeessä!
Mistä mihin noi lennot on ja kuinka monella välilaskulla?
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiseksi vetävää tyhmyyttä havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä löydät noin edullisen meno-paluun kun minä en löydä AirFrancen sivuilta alk. 800 meno.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mihin noi lennot on ja kuinka monella välilaskulla?
Helsinki-Doha-Melbourne-Hobart ja sama paluumatkalla. Menomatkalla Dohassa 8 h stoppi mutta muuten ihan kohtuullinen vaihtoaika.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta noin halpaan hintaan sisältyy yön yli palloilu Dubain lentokentällä tai Bankokissa... Se ei kiinnosta.
Menomatkalla 8 h Dohassa. Pääseehän silloin vaikka loungeen.
Kävin katsomassa noi lennot, niin välilaskuja on 2 ja matka-aika joku 37h , eli en todellakaan lähtisi. Ihan hullun hommaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ja Pariisiin ensin vähintään 200 e.
En lähtisi tuolla hinnalla pelkästään Tasmaniaan. Lennettiin aikoinaan n. 1500 eurolla Australiaan siten, että 2 yön välipysähdykset mennen tulleen Aasiassa. Menolento Australiasta jäi puuttumaan, sillä lippuun sai vain viisi kohdetta. Ostettiin erikseen Jetstarin lippu Cairnsista Hobartiin ja hinta laukkujen kanssa oli noin 100 euroa. (Lentoyhtiö olisi ottanut yhdestä ylimääräisestä kohteesta +1000 euroa.) Nähtiin siis yhdellä Helsingistä lähteneellä reissulla 2 Aasian kaupunkia, 2 Australian kaupunkia ja 1 Tasmanian kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa noi lennot, niin välilaskuja on 2 ja matka-aika joku 37h , eli en todellakaan lähtisi. Ihan hullun hommaa 🙄
No kerrankos sitä Tasmaniaan asti lähtee :)
Mitä siellä edes tekis