20v tytöt, tyydyttekö pikkupoikiin?
Ajattelin uteliaisuudesta kysyä että kun nämä 20 vuotiaat pojat ovat vielä vailla karismaa ja miehekkyyttä, raameja, sen sellaista, niin tyydyttekö heihin eli harmittaako teitä kun kaikki kolme ja nelikymppiset komeat urokset pokaa kaikki kauniit 30+ naiset?
Tuntuuko se masentavalta kun menette baariin vai oletteko edelleen nuorisotalolla?
Kommentit (256)
"Luuletko tosissas että me kakskymppiset katsellaan joidenkin nelikymppisten vanhojen gubbejen perään? "
heheh, miksi sitten pikkutytöt yrittää vongata seksiä heiltä ? :)
Taidat olla aika pissis vielä kun kutsut normaaleja 40v miehiä vanhoiksi gubeiksi ? Onko 20v poika sitten se sun aikuinen miehes ? :)
Taitaa olla ero yöllä ja päivällä jos erotetaan pojat ja miehet. Mies on mies, kun täyttää 30. Itse en pidä parikymppistä miehenä, vaan poikana.
Kiva toki jos kelpuutat jonkun amispojan mieheksesi, mutta ihmettelen kyllä suuresti.
Mutta älä huoli tyttö, emme me nelikymppiset sinun ikäisiäsi pikku kusipäitä etsi, korkeintaan käytämme sinisilmäisyyttänne hyväksi jos tulee pakit kolmekybäsiltä naikkosilta :)
"No minä tiedän yhden
19v tytön ja sillä 50v mieskaveri. "
Onneton 50v ressukka, joka ei ilmeisesti osaa iskeä itselleen naista. Niinpä haetaan seuraa lukio-ikäisistä tytöistä :)
"heheh, miksi sitten pikkutytöt yrittää vongata seksiä heiltä ? :)"
-missä tällaista tapahtuu?
"Taidat olla aika pissis vielä kun kutsut normaaleja 40v miehiä vanhoiksi gubeiksi ?"
-en ole, kiitos epäilyistä
" Onko 20v poika sitten se sun aikuinen miehes ? :)"
- On, parikymppinen mies on mies, ei poika.
"23-25-vuotiaat kauniit vastavalmistuneet juristit ja lääkärit? Ovatko nekin vielä pissiksiä? ;) "
Tekokauniit ehkä ? :D Vai ovatko kaikki juristit ja lääkärit kauniita ?
Onhan niitä porsaita ja finninaamoja kaikissa ikäluokissa. Mielestäni kauniit aikuiset vielä nuoret 28-40v eivät ole pissiksiä vaan naisia, eivät mitään tyttöjä :D
Missäs meillä suomessa on 23-25v ikäisiä juristeja? ei taida taidot ja äly riittää kun kaikki tytöt tuntuvat olevan enemmänkin siwan kassalla..
sadoittain niitä valmistuu joka vuosi yliopistosta :) Yliopistossa opiskelee jo paljon 18-19-vuotiaita ja suurin osa valmistuvista on ikähaitaria 23-26 eli juuri näitä "pissiksiä". Sitten mennään oikeisiin töihin eikä perverssien setien sihteeriköiksi. Ja hankitaan mies jota kiinnostaa naisessa muukin kuin ikä ja pillu.
koska laittautuvat ja elävät terveellisemmin, kuin nelikymppiset ja siitä vanhempi väestö.
On ihonhoitotuotteita ja vaikka mitä kuntokuureja.
Yksinkertaisesti kolmekymppiset ovat vain nuorempia, kuin koskaan.
Vanhemmat ihmiset saattavat kuvitella teineiksi tai parikymppisiksi vaikka kyseessä olisikin 37v Tuomo.
Mä oonkin 21v pissis ja "mies" on 25v poika ja ai että miten ihanaa seksiä meillä onkin
Ensinnäkin ne uskoo kaiken, varsinkin jos vähän itkee.
Voin ihan suoraan sanoa harrastavani näitä eronneita toimareita, jotka on tosi helppoja. Nytkin menossa yks. Hauskinta on se, että nää sedät kustantaa mulle kaikkea kivaa, kunhan ite esitän vähän törttöä. Lisäksi harrastan tunnustuksia, eli oon menny tekemään jotain TOSI pahaa ja nyt hävettää. Eli vaikka että olin juonu ihan liikaa ja sit jouduin lähtemään aikaisin kotiin oksentamaan ja että mua hävettää ihan sikana ja mitä säkin Keijo musta nyt aattelet?
Sitten Keijo paijaa ja vie mut syömään ja selittää, että voi pikkunen kun sä oot söpö, kun tommosista hermostut.
Se missä yöni todellisuudessa vietin jää hänelle todellakin salaisuudeksi. Äijän rahoilla tietty.
"sadoittain niitä valmistuu joka vuosi yliopistosta :) Yliopistossa opiskelee jo paljon 18-19-vuotiaita ja suurin osa valmistuvista on ikähaitaria 23-26 eli juuri näitä "pissiksiä". Sitten mennään oikeisiin töihin eikä perverssien setien sihteeriköiksi. Ja hankitaan mies jota kiinnostaa naisessa muukin kuin ikä ja pillu. "
Miten niin perverssien setien? Eiköhän niillä ole omat vaimot, mutta koska pikkutytön pitää päteä niin "sedät ahdistelee".
Tuskinpa kuitenkaan aina.
Jaa että oikein "ikä" kiinnostaa... eiköhän kriteerit ole se ulkoinen kauneus ja se että on vähintään aikuinen kaunis nainen.
"Mä oonkin 21v pissis ja "mies" on 25v poika ja ai että miten ihanaa seksiä meillä onkin "
Ok.
"Sitten Keijo paijaa ja vie mut syömään ja selittää, että voi pikkunen kun sä oot söpö, kun tommosista hermostut.
Se missä yöni todellisuudessa vietin jää hänelle todellakin salaisuudeksi. Äijän rahoilla tietty. "
Niin, sellaista se on olla persaukinen teini.
no itseä ainakaan ei pätkän vertaa kiinnosta yli kolmekymppiset, itse olen 22.
On tää juttujen taso täällä kyllä tosi korkeella :D Taitaa joku yli kolmekymppinen olla vähän katkeroitunut, kun pitää haukkua koko ajan parikymppisiä.
koska laittautuvat ja elävät terveellisemmin, kuin nelikymppiset ja siitä vanhempi väestö.
On ihonhoitotuotteita ja vaikka mitä kuntokuureja.
Yksinkertaisesti kolmekymppiset ovat vain nuorempia, kuin koskaan.
Vanhemmat ihmiset saattavat kuvitella teineiksi tai parikymppisiksi vaikka kyseessä olisikin 37v Tuomo.
ja koko parikymppisten tyttöjen pöytäseurue nauraa Tuomolle, kun Tuomo hakee juomaa.
Onhan se typerän näköistä ikämieheltä laittautua nuoreksi. Häpeä Tuomo häpeä.
Ei ole pakko uskoa. :) Miesystäväni voi hyvinkin olla vaikka sinun aviomiehesi tai jonkun tuttusi mies, you'll never know.
Ei ole pakko uskoa. :) Miesystäväni voi hyvinkin olla vaikka sinun aviomiehesi tai jonkun tuttusi mies, you'll never know.
Tämä oli siis vastaus 49:lle.
Kaikki tuttuni ovat ikäväliltä 20-30v, sitä vanhemmat ovat sitten vanhempieni tuttuja.
kun parempaa tarjolla niin paljon.
ihan 20-vuotiaaseen tyytyisin. Itse olen 20 ja mies 26.
"Kaikenlaista häiriöö
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.
Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.
Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah!"
Mistä päättelet että kyseessä olisi yksi henkilö? Oletko itse 20v ikäinen pojan nulikka kun noin kilahdit ? Ymmärrän yskän.
20-vuotiaana "tyydyin" ikäiseeni poikaystävään, vaikka salaa ihailin vanhempia, komeita ja koulutettuja kolme-neljäkymppisiä.
Sen aikaisesta poikaystävästäni onneksi kasvoi samanlainen Mies. ;)