Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20v tytöt, tyydyttekö pikkupoikiin?

Vierailija
14.05.2011 |

Ajattelin uteliaisuudesta kysyä että kun nämä 20 vuotiaat pojat ovat vielä vailla karismaa ja miehekkyyttä, raameja, sen sellaista, niin tyydyttekö heihin eli harmittaako teitä kun kaikki kolme ja nelikymppiset komeat urokset pokaa kaikki kauniit 30+ naiset?

Tuntuuko se masentavalta kun menette baariin vai oletteko edelleen nuorisotalolla?

Kommentit (256)

Vierailija
81/256 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos puhutaan siitä että kuka synnyttää jne. niin nykyäänhän jo parikymppiset on jalkojaan levittämässä, niin turha on haukkua kolmekymppisiä jos ei tiedä heidän yksityiselämästäänkään mitään.

Olen itse aikoinani käynyt amista tällaisten pikkupillujen seassa ja voin kokemuksella todeta että älykkyys ei todellakaan loista muuta kuin poissaolollaan ja parempaa kauniimpaa seuraa saa hakea 10 vuotta vanhemmista, mutta omapa se toki on asia jos aikusilla äijillä ei taidot riitä hankkimaan ikäistään naisseuraa.

Kaikki omalla tavallaan kai sitten.

Vierailija
82/256 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista häiriöö

No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.

Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.

Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.

Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen tyytyisi 20v kakaraan

Vierailija
84/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanoisi että ikä ja henkinen kypsyys aina korreloivat toisiaan. Olen 25v nainen, ja olen seurustellut itseäni 15vuotta, 9 vuotta ja 2 vuotta vanhemman kanssa, nyt tapailen itseäni 2 vuotta nuorempaa. Kaikista lapsellisin ja epäkypsin mies oli selkeästi tuo vanhin miehistä. 9 vuotta vanhempi joutui ulosottoon ja rupesi ryyppäämään kun masentui raha-ongelmistaan ja 2 vuotta vanhempi kinusi seksiä facebookissa vierailta naisilta (silikonijulkkikset ym.) Nyt, tämä nuorin mies kenen kanssa olen ikinä ollut tuntuu kypsemmältä ja järkevämmältä kuin kukaan noista edellisistä.

Vierailija
85/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä en todellakaan halua mitään 30+ miestä. Joku max 30 vielä voi mennä. Kyllä ne omanikäiset on ihan komistuksia tässä iässä. Brassipelaaja Neymar 22v <3

Vierailija
86/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias ja seurustelukumppanini alaikärajana pitäisin omaa ikääni ja yläikärajana 30v... mieluummin ehkä vähän allekkin. 

Vierailija
87/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon 21v. ja ihastunu 18v. poikaan :D eli pikkupojat kiinnostaa :D

Vierailija
88/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on annettu monta kertaa ymmärttää, että +25 nainen on jo miesten silmissä vanha ämmä, joten nytkö niitä kiinnostaakin vain yli 30-vuotiaat "kauniit naiset"? :D Itse olen 25 ja yhdessä pari vuotta nuoremman pojanklopin kanssa ;) Kyllä tuossa on tarpeeksi miestä mulle, ei ole sen enempää pentu kuin häntä 10 vuotta vanhemmat miehet joiden kanssa tullut oltua.

Vierailija
89/256 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika mikä pikkupoika, mutta minun rakas pikkupoika.

t. 20v

Vierailija
90/256 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovathan nuo parikymppiset vielä lippapäisiä teinejä ja siltä näyttävätkin.

miehet on sitten miehiä isolla M:llä ja 30+.

Vierailija
91/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:05"]Kolme- ja neljäkymppiset sedät on ällöjä vanhoja käpyjä joihin en koske pitkällä tikullakaan, voi että kun saisikin pokattua jostain 20 v. pojan! Itse en kyllä senikäisenäkään ollut kiinnostunut omanikäisistäni vaan 16-18-vuotiaista... n30 [/quote] Juuri näin mullakin! Nuoremmat vielä jaksaa siel sängyssä tehdäkin jotain, eikä ajattele tietävänsä mitä kaikki naiset haluaa. 20 vuotias on kätevä kouluttaa omiin tarpeisiinsa ;D

[/quote]Luuletko että kukaan nuori mies haluaa ikäistäsi vanhaa kurppaa? Jos olet yli 25v niin peli on sinun kohdaltasi jo pelattu.

Vierailija
92/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidekysymyksiä, en oo koskaan innostunu vanhemmista miehistä vaan tykkään nuorista elämän nälkäisistä miehistä. Ei kiinnosta mikään vakiintuminen ja tuskin monikaan nelikybänen jaksaa kiertää kanssani maailmaa ja hyppiä laskuvarjohyppyjä tms.Olen 23v ja yli kaksvitosta en huolis vaikka tarjolla on ollu ihan yli nelikymppistäkin.

Vierailija
93/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:55"]Oon 25 ja mieluummin ottaisin 18 vuotiaan kuin 35 vuotiaan sänkyyni. Yleisestikkään en oo koskaan kiihottunut niistä yli 30 vuotiaista. Oma mies täyttää tänävuonna 30, mutta edelleen kysytään paperit joka paikassa. Ja inttipojat vasta jotain onkin!

Ja tosiaan helpointahan sieltä baarista olis 30-40 vuotias sänkyyn raahata, nehän ne aina iskemässäkin on.
[/quote]

Siinä tuleva pedofiili
[/quote]

Tuleva pedofiili? Koska mielestäni nuoret miehet on seksikkäämpiä kuin vanhemmat? Tuskin mä nyt sentään yhtäkkiä alan lapsista pitämään.
[/quote]

No sanotaan että efebofiili. Pikkupojalta saa näyttää sun mielestä, ei aikuiselta mieheltä
[/quote]

Ei 18 vuotiaat näytä pikkupojalta, vaan nuoreltamieheltä.
[/quote]

Ai ei näytä? Sulla on kyllä päässä vikaa.

Vierailija
94/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy huomauttaa että aidot stadilaiset ei sano hesassa jake 37, muutenkin tää keskustelun taso on ihan naurettava :D mulle on ihan sama kiinnostaako yhtäkään nelikymppistä miestä iskee mua ja oon ylpee että oon 20+ teinilissu ja jos tää nyt jotakuta korpee niin pystyn elään sen asian kanssa

Vierailija
95/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v nainen ja tykkään 23-38v miehistä. Tosin jos on yli kolmekymppinen, pitää olla nuorekas. Tuon ikäiset miehet minua lähestyykin useimmiten. Nuoremmissa ja vanhemmissa miehissä on omat hyvät puolensa.

Vierailija
96/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:23"]Olen 32v nainen ja tykkään 23-38v miehistä. Tosin jos on yli kolmekymppinen, pitää olla nuorekas. Tuon ikäiset miehet minua lähestyykin useimmiten. Nuoremmissa ja vanhemmissa miehissä on omat hyvät puolensa.
[/quote]

Mutta itse vanhenet koko ajan ja tulet rumemmaksi niin et enää kelpaa nuorille.

Vierailija
97/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:28"]En tyydy. T: 19v(kohta20) nainen jolla 28v(kohta29v) mies :) yhdessä kuusi vuotta.
[/quote] Olitte suhteen alussa 13v ja 22v. Yksi sana: SAIRASTA

Vierailija
98/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi seurustella oman ikäiseni miehen kanssa. Kyllä täytyy olla vähintään +25.

Meillä tulee pian mieheni kanssa 3 vuotta täyteen seurustelua ja ollaan minä n21 ja m30. Hyvin sujuu :)

Vierailija
99/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK.Miksi tyytyä vanhaan kun voi saada omanikäistä nuortakin.Vanhan kanssa rappeutuu nopeammin eikä muutenkaan kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
100/256 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2012 klo 23:46"]Ketjuhan sai heti kateelliset 20v pissikset pystyyn kun joku alkoi kehumaan kauniimpia naisia tyttöjen edelle xD

Pissiksillä 15-22v "nuorukaisilla" kun tahtoo olla itsetunto-ongelmia, murkkuikä pätee vielä pitkään, nyyh nyyh :(

Ja sitten se hemaiseva sukkahousuihin, hameeseen jne. varustautunut kolmekymppinen nuori kaunotar viekin kaikki aikuiset mieskomeudet pissiksen nenän edestä, yhyy.

ei auta muu kuin rukoilla pienen tytön ?

Tai sitten pokata niitä kännikäisiä resupekkoja jotka ovat saaneet pakit kolmekybäsiltä pimuilta tai eivät muuten kelpaa.

Sitten ei mahda muu kuin katsella niitä "nuorempia" 20v murkkuja :) hehheh...

Parikymppiset nyt näkyy ottavat turpaansa jo muutenkin yöelämäkeskusteluissa ja myös ravintoloissa jos pokaamisesta puhutaan. Kun ei ikä ja taidot riitä, niin murkku-uho auttaa :)
[/quote]

Itse olen huomannut että parikymppiset naiset ottavat lähinnä turpaan niiltä 18-v. tytöiltä, mitä tulee n. 25-vuotiaiden miesten suosion suhteen.

Ketju on lukittu.