20v tytöt, tyydyttekö pikkupoikiin?
Ajattelin uteliaisuudesta kysyä että kun nämä 20 vuotiaat pojat ovat vielä vailla karismaa ja miehekkyyttä, raameja, sen sellaista, niin tyydyttekö heihin eli harmittaako teitä kun kaikki kolme ja nelikymppiset komeat urokset pokaa kaikki kauniit 30+ naiset?
Tuntuuko se masentavalta kun menette baariin vai oletteko edelleen nuorisotalolla?
Kommentit (256)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"]
Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota.
[/quote]
ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota.
ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä.
kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi".
Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on
aikuinen eli ( 30-50v )
Kato ei sun tarvii miettiä tuota edes. Alfoja on saapunut maahan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:30"] Vanhemmat miehet on niin vihaisia ja katkeria nuorille parikymppisille tytöille kun niitä ei kiinnosta 40+ miehet. Raivoaminen nuorille typyille ei riitä, vaan pahaa mieltä ja katkeruutta pitää purkaa haukkumalla myös oman ikäiset 40+ naiset. Vanhemmat naiset on niiden mielestä ikäloppuja ja rumia. Samalla tietysti kielletään oma ikääntyminen ja ollaan olevinaan "ikinuoria" hautaan asti. Voi elämä! [/quote] aijaa? no miksi niin monesti sitten netissä eri palstoilla huomataan että 20v tytöt ovat kiukuissaan meidän ikäisille 30-40+ miehille koska me ollaan naimisissa ja meitä ei kiinnosta sen ikäiset teinit? tämä kiukku näkyy myös ulkoelämässä in real life. jokainen pissis tunnetusti ottaisi 30-40+ miehen kyrpää sisäänsä, istuisi auton pelkääjänpaikalla ja nauttisi elämästä, mutta se kun ei vaan yleisesti ottaen ole sopivaa, sillä 30+ miehillä on aina mahikset ikäisiinsä. tuo mitä väität on pelkkää itkuraivopurkausta. 40+ äijä olisi varma nakki 20v pissikselle, mutta pissis voi vaan unelmoida, ei silti avioliittoa tule. Kukaan mies ei halua olla mikään moporäkänokka todellakaan, joten jos tämä nuoruus on sulle in, niin kaikille se ei sitä ole. vai etkö aikonut aikuistua koskaan, haluat olla nuori ja köyhä? [/quote] Huhhuh mitä skeidaa. :'D teillä ikälopuilla on selvästi joku yhteinen mielikuvitusmaailma, missä me nuoret muka haluttais teitä, kun todellisessa maailmassa meistä nuorista hyvin harva haluaa ikäloppua. [/quote] kuka vittu tuollaista ylimielistä pikku bimboa muka haluaa, ja siis 30-50v oikea aikuinen mieskö haluaisi? en varmasti ole ensimmäinen ketä tuollaiset vitun 20v räkikset ärsyttää. ja sanoin että olen 38 joten revi siitä vaan ikäloppua. sinä olet itse oikeasti pelkkä pissis/teinix/ylimielinen paskanlotisija. menepä kalliiseen hotellin ravintolaan ja katsele sieltä kuka sinusta 30-50v mies muka kiinnostuisi. mene pikkutyttö sinne lasten kerhotalolle juomaan siideriä. Hyvä että joku teillekin asiat sanoo miten ne on. [/quote] Oothan sä nyt mua 14 vuotta vanhempi. Eli liian vanha. :) [/quote] ei, vaan sinä et oo vielä aikuinen, joten sinä et sovi meidän hienojen ihmisten maailmaan. menisit teinisaitille länkyttämään. koskas internetin paskanpupellukselle olisi järkeä löytynytkään. [/quote] Kyllä mä ihan aikuinen oon. Ottaako päähän, kun en pidä viimeisen käyttöpäivän kymmenen vuotta sitten ohittanutta miestä mitenkään päin komeana?
[/quote]
Jos olet aikuinen, sano ikäsi niin katsotaan?
ei ota päähän yhtään.
katso ensi kerralla siitä atria jauhelihapaketista oikea pvm, äläkä sekoita sitä asiaa
ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"]
[/quote]
ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota.
Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on
aikuinen eli ( 30-50v )
[/quote]
Miksi sitten reuhkaat täällä, kun joku nuori nainen sanoo alle 25v miesten olevan haluttavampia kuin vanhukset? :) eikö totuus miellytä?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy. niin, sinun mielipiteesi. miljoona muuta naista ovat eri mieltä. missä se komeus siinä sun laittamasssa kakaran kuvasssa sitten on? en nähnyt mitään muuta kuin ruipelon 16v räkänokan, homoltakin vaikutti. [/quote] [/quote] Voi että kun ottaa koville, kun 24v nainen ei pidä jotain ikäloppua kuumana. :D Ps. Se on 26v se komistus jonka kuvan linkitin
[/quote]
Kuka on muka väittänyt että väittämäsi asia ottaisi koville?
olisiko asia niin että sinä haluat että niin olisi?
Mutta kun ei ole, niin et hyväksy vaan suutut ja jatkat keskustelua?
Entäs 20v pojat, tyydyttekö pikkutyttöihin?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:30"] Vanhemmat miehet on niin vihaisia ja katkeria nuorille parikymppisille tytöille kun niitä ei kiinnosta 40+ miehet. Raivoaminen nuorille typyille ei riitä, vaan pahaa mieltä ja katkeruutta pitää purkaa haukkumalla myös oman ikäiset 40+ naiset. Vanhemmat naiset on niiden mielestä ikäloppuja ja rumia. Samalla tietysti kielletään oma ikääntyminen ja ollaan olevinaan "ikinuoria" hautaan asti. Voi elämä! [/quote] aijaa? no miksi niin monesti sitten netissä eri palstoilla huomataan että 20v tytöt ovat kiukuissaan meidän ikäisille 30-40+ miehille koska me ollaan naimisissa ja meitä ei kiinnosta sen ikäiset teinit? tämä kiukku näkyy myös ulkoelämässä in real life. jokainen pissis tunnetusti ottaisi 30-40+ miehen kyrpää sisäänsä, istuisi auton pelkääjänpaikalla ja nauttisi elämästä, mutta se kun ei vaan yleisesti ottaen ole sopivaa, sillä 30+ miehillä on aina mahikset ikäisiinsä. tuo mitä väität on pelkkää itkuraivopurkausta. 40+ äijä olisi varma nakki 20v pissikselle, mutta pissis voi vaan unelmoida, ei silti avioliittoa tule. Kukaan mies ei halua olla mikään moporäkänokka todellakaan, joten jos tämä nuoruus on sulle in, niin kaikille se ei sitä ole. vai etkö aikonut aikuistua koskaan, haluat olla nuori ja köyhä? [/quote] Huhhuh mitä skeidaa. :'D teillä ikälopuilla on selvästi joku yhteinen mielikuvitusmaailma, missä me nuoret muka haluttais teitä, kun todellisessa maailmassa meistä nuorista hyvin harva haluaa ikäloppua. [/quote] kuka vittu tuollaista ylimielistä pikku bimboa muka haluaa, ja siis 30-50v oikea aikuinen mieskö haluaisi? en varmasti ole ensimmäinen ketä tuollaiset vitun 20v räkikset ärsyttää. ja sanoin että olen 38 joten revi siitä vaan ikäloppua. sinä olet itse oikeasti pelkkä pissis/teinix/ylimielinen paskanlotisija. menepä kalliiseen hotellin ravintolaan ja katsele sieltä kuka sinusta 30-50v mies muka kiinnostuisi. mene pikkutyttö sinne lasten kerhotalolle juomaan siideriä. Hyvä että joku teillekin asiat sanoo miten ne on. [/quote] Oothan sä nyt mua 14 vuotta vanhempi. Eli liian vanha. :) [/quote] ei, vaan sinä et oo vielä aikuinen, joten sinä et sovi meidän hienojen ihmisten maailmaan. menisit teinisaitille länkyttämään. koskas internetin paskanpupellukselle olisi järkeä löytynytkään. [/quote] Kyllä mä ihan aikuinen oon. Ottaako päähän, kun en pidä viimeisen käyttöpäivän kymmenen vuotta sitten ohittanutta miestä mitenkään päin komeana?
[/quote]
Jos olet aikuinen, sano ikäsi niin katsotaan?
ei ota päähän yhtään.
katso ensi kerralla siitä atria jauhelihapaketista oikea pvm, äläkä sekoita sitä asiaa
ihmisiin.
[/quote]
Johan sanoin olevani sua 14 vuotta nuorempi. :D 38-vuotias mies ja ei osaa edes alkeellisimpia vähennyslaskuja. :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy. niin, sinun mielipiteesi. miljoona muuta naista ovat eri mieltä. missä se komeus siinä sun laittamasssa kakaran kuvasssa sitten on? en nähnyt mitään muuta kuin ruipelon 16v räkänokan, homoltakin vaikutti. [/quote] [/quote] Voi että kun ottaa koville, kun 24v nainen ei pidä jotain ikäloppua kuumana. :D Ps. Se on 26v se komistus jonka kuvan linkitin
[/quote]
Kuka on muka väittänyt että väittämäsi asia ottaisi koville?
olisiko asia niin että sinä haluat että niin olisi?
Mutta kun ei ole, niin et hyväksy vaan suutut ja jatkat keskustelua?
[/quote]
No mistä toi sun reuhkaaminen sitten johtuu?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Miksi sitten reuhkaat täällä, kun joku nuori nainen sanoo alle 25v miesten olevan haluttavampia kuin vanhukset? :) eikö totuus miellytä?
[/quote]
Näkee selvästi läpi tekstistäsi että se on puolivittuilua.
Ensinnäkään vanhukset täällä tuskin keskustelee nyt, mutta siellä päässä keskustelee
ainakin keskenkasvuinen joka ei ole saanut 40+ komistuksen hyväksyntää ja tiedät
sen olevan mahdotontakin. Sinun pitäisi olla julkkis ja tunnettu sellainen, hyvällä maineella
jos saisit tuossa iässäsi oikeaa miestä.
tai sitten olet joku 26v keskenkasvuinen joka päättää vetää omaa rooliaan..
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"]
[/quote]
aikuinen eli ( 30-50v )
[/quote]
Kukaan ei usko sun höpinääs. Totuus on se, että haluisit nuoren naisen, mutta ne ei haluu sua! Kostoksi kutsut kaikkia alle 30v. naisia lapsiksi, ja omaksut "en ois halunnutkaan!!"-asenteen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy. niin, sinun mielipiteesi. miljoona muuta naista ovat eri mieltä. missä se komeus siinä sun laittamasssa kakaran kuvasssa sitten on? en nähnyt mitään muuta kuin ruipelon 16v räkänokan, homoltakin vaikutti. [/quote] [/quote] Voi että kun ottaa koville, kun 24v nainen ei pidä jotain ikäloppua kuumana. :D Ps. Se on 26v se komistus jonka kuvan linkitin [/quote] Kuka on muka väittänyt että väittämäsi asia ottaisi koville? olisiko asia niin että sinä haluat että niin olisi? Mutta kun ei ole, niin et hyväksy vaan suutut ja jatkat keskustelua? [/quote] No mistä toi sun reuhkaaminen sitten johtuu?
[/quote]
minä tulin vastailemaan tähän löytämään ketjuun.
kysy itseltäsi samalla sama kysymys.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Miksi sitten reuhkaat täällä, kun joku nuori nainen sanoo alle 25v miesten olevan haluttavampia kuin vanhukset? :) eikö totuus miellytä?
[/quote]
Näkee selvästi läpi tekstistäsi että se on puolivittuilua.
Ensinnäkään vanhukset täällä tuskin keskustelee nyt, mutta siellä päässä keskustelee
ainakin keskenkasvuinen joka ei ole saanut 40+ komistuksen hyväksyntää ja tiedät
sen olevan mahdotontakin. Sinun pitäisi olla julkkis ja tunnettu sellainen, hyvällä maineella
jos saisit tuossa iässäsi oikeaa miestä.
tai sitten olet joku 26v keskenkasvuinen joka päättää vetää omaa rooliaan..
[/quote]
Miksi mä haluaisin jotain 30+ vanhusta, kun saan ikäistäni? :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy. niin, sinun mielipiteesi. miljoona muuta naista ovat eri mieltä. missä se komeus siinä sun laittamasssa kakaran kuvasssa sitten on? en nähnyt mitään muuta kuin ruipelon 16v räkänokan, homoltakin vaikutti. [/quote] [/quote] Voi että kun ottaa koville, kun 24v nainen ei pidä jotain ikäloppua kuumana. :D Ps. Se on 26v se komistus jonka kuvan linkitin [/quote] Kuka on muka väittänyt että väittämäsi asia ottaisi koville? olisiko asia niin että sinä haluat että niin olisi? Mutta kun ei ole, niin et hyväksy vaan suutut ja jatkat keskustelua? [/quote] No mistä toi sun reuhkaaminen sitten johtuu?
[/quote]
minä tulin vastailemaan tähän löytämään ketjuun.
kysy itseltäsi samalla sama kysymys.
[/quote]
Enhän mä reuhkaakkaan. Olen vain sanonut, että nuoret miehet ovat haluttavampia kuin vanhukset. :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Kukaan ei usko sun höpinääs. Totuus on se, että haluisit nuoren naisen, mutta ne ei haluu sua! Kostoksi kutsut kaikkia alle 30v. naisia lapsiksi, ja omaksut "en ois halunnutkaan!!"-asenteen.
[/quote]
Oletko varma ettei kukaan uskoisi? miksei kukaan usko asioita kuten ne oikeasti ovat?
väitätkä että 30-40v naiset asuvat yksikseen ja kaikki aikuiset miehet luovat suhteensa ala-ikäisistä kakaroista? sitäkä meinaat?
ei se niin vaan mene.
nuori hakee paikkaansa maailmassa, sen kyllä ymmärrän ja ymmärrän siksi myös tuon angstin mitä tänne laitat.
jos minulla ei olisi naista, haluaisin naisen. en ala erottelemaan kuka on nuori ja kuka ei, minulle yksi paskanhailee. minulle merkkaa ulkonäkö + muut asiat.
osaan myös erottaa kuka on teinilissu ja kuka oikea nainen.
naiset ovat kauniita, alle kolmekymppiset taas muistuttavat lähinnä tupakoivaa amista joka hakee paikkaansa maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy. niin, sinun mielipiteesi. miljoona muuta naista ovat eri mieltä. missä se komeus siinä sun laittamasssa kakaran kuvasssa sitten on? en nähnyt mitään muuta kuin ruipelon 16v räkänokan, homoltakin vaikutti. [/quote] [/quote] Voi että kun ottaa koville, kun 24v nainen ei pidä jotain ikäloppua kuumana. :D Ps. Se on 26v se komistus jonka kuvan linkitin [/quote] Kuka on muka väittänyt että väittämäsi asia ottaisi koville? olisiko asia niin että sinä haluat että niin olisi? Mutta kun ei ole, niin et hyväksy vaan suutut ja jatkat keskustelua? [/quote] No mistä toi sun reuhkaaminen sitten johtuu? [/quote] minä tulin vastailemaan tähän löytämään ketjuun. kysy itseltäsi samalla sama kysymys. [/quote] Enhän mä reuhkaakkaan. Olen vain sanonut, että nuoret miehet ovat haluttavampia kuin vanhukset. :D
[/quote]
kannattaisi puhua pikemminkin miehistä ja selventää myös minkä ikäisiä meinaat.
vanhukset ovat 60+ ihmisiä.
jokainen täällä tietää mikä on vanhus.
No en todellakaan tyydy, vähintään 25v pitää olla ja joku kolmevitonenkin vielä menisi. Miehet aikuistuu oman kokemukseni mukaan siinä kaksvitosena enkä todellakaan haluaisi ruveta äidinkorvikkeeksi jollekin keskenkasvuiselle teinipojalle joten siksi kattelen vanhempia miehiä. Ja olen liikkeellä tositarkoituksella joten siksikin olisi hyvä jos mies olisi jo aikuistunut ja valmis avioitumaan ja perustamaan perheen.
- n18