Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet henkilöstä, jolla on aito Luis Vuittonin laukku tai lompakko?

Vierailija
13.05.2011 |

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä. Ei se minusta edes kerro, että henkilöllä on rahaa. Tunnen erään köyhän lähihoitsun, joka laittaa rahaa luksusmerkkeihin... Jotenkin surettaa.

Vierailija
42/61 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen tyyppi, että antaa joidenkin markkinakoneistojen tekemän brändin viedä itseään ostamaan jonkun superkalliin laukun, vaikka itse en näe eroa onko feikki vai oikea, usein minusta rumia vielä, ajattelen vielä että jokainen tyylillään, kenties vähän hymyillen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua hymyilyttää, ei voi mitään.

Vierailija
44/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpas mautonta.

Vierailija
45/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en koskaan huomaa, minkä merkkisiä laukkuja muilla on. En edes tiedä, tunnenko ketään, jolla olisi aitoja Luis Vuittoneja.

Vierailija
46/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaako omistaja kuittia tai takuutodistusta mukanaan?

Vai turkista/thaimaasta ostettu??

EVVK

Vierailija
47/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla ei ole mitään hajua siitä, miltä ne näyttää...

Vierailija
48/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähempää kiinnostaa enkä tunnista sellaista, joten tuskin ajattelen mitään.

Vierailija
49/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että eipä ole tuollakaan tyylitajua. Vain muka-hienoutta.

Vierailija
50/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun makuuni joten tuskin edes ihailisin.

Vierailija
51/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä onko merkki mielestäni mauton/ylikallis/öky jne jne. on kiistaton tosiasia että halpoja em.tuotteet eivät ole.

Vierailija
52/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä onko merkki mielestäni mauton/ylikallis/öky jne jne. on kiistaton tosiasia että halpoja em.tuotteet eivät ole.

Mutta toisaalta hintataso lienee lompsalta alle 1000 euroa ja laukulta about 1000-3000 euroa?

Eli ei nyt ihan poskettoman kallistakaan :). Tai siis toki lompsasta/laukusta, joo. Mutta jos joku nyt haluaa sijoittaa rahaa vaikkapa laukkuun, niin joku toinen pistää saman summan vaikka ööö uusiin kalusteisiin tms.

Minä en ikinä maksaisi tuollaisia summia _laukusta_ :-)

Vierailija
53/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta hintataso lienee lompsalta alle 1000 euroa ja laukulta about 1000-3000 euroa?

Eli ei nyt ihan poskettoman kallistakaan :). Tai siis toki lompsasta/laukusta, joo. Mutta jos joku nyt haluaa sijoittaa rahaa vaikkapa laukkuun, niin joku toinen pistää saman summan vaikka ööö uusiin kalusteisiin tms.

ja on ainakin RUMA!!!

Vierailija
54/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivahan se on jos jollain on varaa ostaa LVn laukku tai lompakko. Eniten pidän itse niistä malleista, jotka eivät ole ihan puhkipiratisoitu. ;)

Vierailija
55/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV-laukun voi saada n. 300 eurollakin, lompakon toki vielä halvemmalla.

Vierailija
56/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en kyllä ymmärrä, mikä sellaisen omistamisessa on jotenkin erikoista?

t. 17

Vierailija
57/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajattele mitään, johtuen siitä, että noiden merkkien tuotteet eivät herätä mielenkiintoani. En tykkää siis kyseisestä tyylistä ollenkaan. Joten luultavasti en sen vuoksi kiinnitä lainkaan huomiota. Jos sattumoisin huomioisinkin sen, en usko että herättäisi mitään ajatuksia, vaan siirtyisin pohtimaan jotain kiinnostavampia kohteita ;)

Vierailija
58/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän kyllä usein tsekkaavani, onko aito vai ei.

Jos ollaan Suomessa, saatan ajatella ikävästi ihmisestä riippuen esim. että onko omilla rahoilla ostettu, miten rahat tienattu ja sitten myös väkisinkin sitä, että vuiska on jotenkin niin obvious-snobimerkki että sen kantajalla ei varmaan ole kauheasti tyylitajua vaan pakko vain pröystäillä ainoalla merkillä mitä tietää. Ei se kauhean kaukana ole jostain guessistä...

Jos omistaja on muuten klassisen tyylikäs ja laadukkaasti pukeutunut, se sopii mielestäni hyvin enkä ajattele sen enempää.

Vierailija
59/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en kyllä ymmärrä, mikä sellaisen omistamisessa on jotenkin erikoista?

t. 17

minusta laukun omistamisessa ei ole mitään erityisen hienoa, maksoi se sitten 300 tai 3000 euroa. Edes 30 000 euron laukussa ei ole hinnan tai merkin perusteella minusta mitään hienoa. Mutta itse painotankin oman tyylin merkitystä, niin ehkä en sitten vaan tajua merkkien hienoutta :D

Vierailija
60/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa köyhä ihminen, kun ei ole muita asioita, johon rahoja panna.