Mitä ajattelet henkilöstä, jolla on aito Luis Vuittonin laukku tai lompakko?
Kommentit (61)
että hän varmaan on halunnut ostaa Louis Vuittonin mutta on köyhänä av-mammmana joutunut ostamaan piraattiversion eli Luis Vuittonin.
Hmm... Rakkaalla ja rahakkaalla siskollani on paljon ko. merkin laukkuja, lompakko, aurinkolasit ym. ja sopivat hänelle tosi kivasti. Itse en osaisi niitä tyylikkäästi kantaa.
TODELLAKIN! Sain rippilahjaks 1150€ LV laukun. Yks tuttu osti "LV"n laukun 300e.. sitten tarkistin sitä vähän.. No ei se tietenkään aito ollut
että hän varmaan on halunnut ostaa Louis Vuittonin mutta on köyhänä av-mammmana joutunut ostamaan piraattiversion eli Luis Vuittonin.
en kyllä usko, että KUKAAN jolla on oikeasti varaa merkkilaukkuun, ostaisi mitään KIRPPUTORILTA. Kyllä oikeasti varakkaat erottaa jo kaukaa. Meidän perhekerhossakin käy yksi äiti lapsensa kanssa, ja lapsen vaatteet on selvästi ostettu käytettynä, ja äidilläkin aika halpoja vaatteita itsellään. No, eipä ole yhteiskunnallinen statuskaan sillä perheellä kovin korkea, ja lapsen tukka hoitamatta. Sen sijaan meidän perhekerhossa KAIKKI, joilla vaan on varaa, ovat kyllä panostaneet niin omiin kuin lastensakin vaatteisiin - JA lapsetkin pääsevät kampaajalle! Ja kyllä, minulla on MUUN MUASSA LV-laukku, tosin on minulla muitakin merkkilaukkuja. Tyylistään nainen tunnetaan, ja ikinä en kulkisi epätyylikkäässä halpislaukussa!
Nousukkaat eivät ole ikinä ymmärtäneet ettei rahalla saa tyyliä.
Jokaisen pitäis ollavaan omissa tavaroissa. Valitettavastikuitenkin noita varkaita aina on.
Ihmettelen lisäksi miksi henkilö valittaa rahattomuutta,vaikka olisi voinut säästää nuokin rahansa elämiseen.
kovin nuorilla tyttösillä, reippaasti alle parikymppisillä. Miksi heille pitäisi nauraa?! Kyllä se järki ja varallisuus iän mukana karttuu.
Jokaisella oikeus kayttaa rahansa, mihin haluaa, vai mita?
Mun mielesta on pikkasen hassua, etta melkein kaikki yhdistavat LV:n laukun siihen ruskeaan logolaukkuun. Niilta kun loytyy paljon muitakin malleja, joita suurin osa ihmisista ei edes tunnista kadulla kulkiessa.
Ja, aidon Ja feikin laukun ero on kuin yolla Ja paivalla ;)
Puhun nyt siita ruskeasta logolaukusta
Pidän hiukan tätimäisenä, musta ne laukut näyttää mummojen ostoskasseilta...
Siksi oma, lahjaksi saatu laukku pölyttyy kaapissa.
huomiota, millaisia laukkuja tai lompakoita ihmisillä on - ei vaan kiinnosta. Enempi tulee huomattua huonosti hoidetut kädet ja ruma, likainen ja lohkeillut kynsilakka. Siinä ei merkitkään pelasta mielikuvaa ihmisestä.
logolaukku on äärettömän juntti/teinimäinen. Muut merkit ja laukut, joiden merkkiä ei korosteta ovat tyylikkäämpiä.
ja näin monta Vuittonia, nuorista teinitytöistä eläkeläisrouviin.
Kun näen Vuittonin, ajattelen että kantajansa on hiukan mielikuvitukseton yksilö. Kaikilla sama kassi!
Luulisi, että jos rahaa on vähän kalliimpaan laukkuun, niin haluaisi jotain spesiaalia, kaunista ja vaikka jotain pienemmän valmistajan mallistoa.
Vuittonista on tullut mainstreemiä, samat laukut keikkuvat New Yorkin, Helsingin ja Knokken nuorison käsivarsilla.
jolla ei ole omaa makua tai tyyliä. Se on ensimmäinen ajatukseni.
että mikä järki on laittaa älyttömästi rahaa laukkuihin/lompakkoon, koska itse en niin tee, vaikka rahaa onkin.
Vai siksi että se on LV? Ei jotenkin sovi arvomaailmaani. Jos mulla olisi niin paljon rahaa, että laukusta olisi maksettava tuollaisia summia ostaisin varmaan edelleen perusveskan ja laittaisin loput unicefille.
mitä ajattelet ihmisestä joka käyttää louboutinin kenkiä?
saa mainostaa jotain brändiä.
Mutta mun omalla 22v tyttärellä on omilla rahoilla hankittuna sekä iso laukku (se kamala ruskea klassikko) ja samaa settiä iltalaukku. Hänelle unelmien täyttymys:)
Tosin kopioita näkee nykyään niin paljon, että koko merkki on mielestäni kärsinyt imagotappion.