Olenko ainoa, jota ei kiinnosta Bidenin vierailu?
Kommentit (16)
älä huoli, et todellakaan ole ainoa
:D
Ei kiinnosta yhtään. Miksi pitäisikään? Tuskin häntäkään kiinnostaa minun vierailuni. Kävin Loviisan asumtomessuilla.
Ei kiinnosta. Tietääköhän edes missä päin maailmaa tällä hetkellä on tai missä maassa edes on.
Amerikkalaiset eivät edes tiedä missä on Suomi. Joten en minäkään ole kiinnostunut heidän maastaan.
Mitä sitten? Eihän sitä sinulta kukaan edellytä.
Kiinnostiko ap:tä silloin, kun Trump ja Putín vierailivat Suomessa?
Biden ei ole hirveän inspiroiva persoona.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostiko ap:tä silloin, kun Trump ja Putín vierailivat Suomessa?
Ei kiinnostanut silloinkaan. Yhteiskunta ja media yrittää kovasti tuputtaa asioita, joista pitäisi olla kiinnostunut. Mutta onneksi saan itse valita kiinnostuksenkohteeni.
Ap
Et.
Asun paraatipaikan vieressä Katajanokalla ja olen linnottautunut kotiini ja parvekkeelleni kunnes vierailu on ohi,
Aivan naurettavaa pas...... hössötystä. Ukkohan on ihan seniili. Miten paljon taas rahaa palaa tämmöiseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei erityisemmin kiinnosta. Lähinnä kiinnostaa tuleeko mitään kömmähdyksiä tai välikohtauksia.
Suuremmassa mittakaavassa minusta tämä on lähinnä lopun alkua
Alapeukku viimeisestä virkkeestä, tuomiopäivän pasuunan turhaa virittelyä.
Minua kiinnostaa! Vähän säpinää tähänkin heinäkuuhun. Eipä sitä joka päivä Yhdysvaltojen presidentti Suomessa vieraile.
Ei iigor, et ole yksin. Kotimaasi lehdistökin vaikenee asiasta.
Yhdysvallat ei kiinnosta millään tasolla. Ei edes presidentti.
No ei erityisemmin kiinnosta. Lähinnä kiinnostaa tuleeko mitään kömmähdyksiä tai välikohtauksia.
Suuremmassa mittakaavassa minusta tämä on lähinnä lopun alkua