Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä on ulkomaalainen mies...

Vierailija
11.05.2011 |

tai poikaystävä... tai on ollut!

Kysymys teille:

Ällöttäviä, outoja, ärsyttäviä anoppinne ja appiukkonne tapoja?

Jos ette heitä tunne (jos asuvat vaikka eri maassa) niin kertokaa miehenne ällöjä tapoja, jotka ovat siinä maassa "normaaleja"? Mikä teitä ärsyttää, pistää ällöttämään? Mikä heidän käytöksessään ei sovi suomalaiseen kulttuuriin? Maata ei tarvitse paljastaa jos ei halua... ollaan anonyymeja!

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kävelykeppi ja knalli on vähän over the top.

Vierailija
62/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Bangladeshilainen mies.

Ja hän teki aluksi hirveästi kotitöitä, nyt ei enää paljoakaan, kun on laiskistunut ja lihonnut hieman.

Vessa on käytön jäljiltä veden vallassa.

Hyviä puolia on että jos olen kipeä niin hän huolehtii ja hoitaa ja pysyy vierellä eikä pelkää pöpöjä ,häneen kun ei mitkään taudit tartukaan.. 

Vierailija
64/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskeleekö bangladeshilainen mies yrttisiä aromikkaita pieruja? Onko kikkeli sellainen violetti?

Vierailija
65/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti!!! Ja yo. mokkakikkelien kanssa teette lapsia. Säälittävää.

Vierailija
66/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2012 klo 15:16"]

...en nyt tarkemmin avaudu kotimaastaan, mutta huvittavat nämä kommentit täällä hygieniasta.
Mieheni kotimaassa (jossa olen asunut itsekin monen monta vuotta) henk koht hygienia on kaikki kaikessa.
AINA käydään suihkussa (2-3 kert/vrk), vaihdetaan vaatteet, jne, hampaat puhtaat, tuoksutaan hyvältä. Dödöä menee tyyliin purkki viikossa, kun sitä ollaan koko ajan satsaamassa.
Saman ilmiön olen huomannut Espanjassa.
Ihania, komeita ja hyväntuoksuisia miehiä :D
Jos haisee hielle, saa tosi tosi tosi huonon leiman.

[/quote]

2-3krt/VKO???? Ei peseydy päivittäin, hyi saatana.... :X

Vierailija
67/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin käyn vain kerran viikossa suihkussa ja olen supisuomalainen!!!!!! en minä likaannu.

Vierailija
68/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2012 klo 15:16"]

...en nyt tarkemmin avaudu kotimaastaan, mutta huvittavat nämä kommentit täällä hygieniasta.
Mieheni kotimaassa (jossa olen asunut itsekin monen monta vuotta) henk koht hygienia on kaikki kaikessa.
AINA käydään suihkussa (2-3 kert/vrk), vaihdetaan vaatteet, jne, hampaat puhtaat, tuoksutaan hyvältä. Dödöä menee tyyliin purkki viikossa, kun sitä ollaan koko ajan satsaamassa.
Saman ilmiön olen huomannut Espanjassa.
Ihania, komeita ja hyväntuoksuisia miehiä :D
Jos haisee hielle, saa tosi tosi tosi huonon leiman.

[/quote]

2-3krt/VKO???? Ei peseydy päivittäin, hyi saatana.... :X

[/quote]

Ööh, siinähän lukee vrk, eli vuorokausi.

En tosin pidä tuollaista ylihygieenisyyttä mitenkään ihailtavana, en edes sitä kerran päivässä peseytymistä.

Vierailija
69/155 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:47"]

minäkin käyn vain kerran viikossa suihkussa ja olen supisuomalainen!!!!!! en minä likaannu.

[/quote]

Helvetti soikoon....

Vierailija
70/155 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2011 klo 19:22"]

tai poikaystävä... tai on ollut!
Kysymys teille:

Ällöttäviä, outoja, ärsyttäviä anoppinne ja appiukkonne tapoja?
Jos ette heitä tunne (jos asuvat vaikka eri maassa) niin kertokaa miehenne ällöjä tapoja, jotka ovat siinä maassa "normaaleja"? Mikä teitä ärsyttää, pistää ällöttämään? Mikä heidän käytöksessään ei sovi suomalaiseen kulttuuriin? Maata ei tarvitse paljastaa jos ei halua... ollaan anonyymeja!

[/quote]

Vierailija
71/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisiin miehiin verrattuna ulkkarimieheni on hyvin sisäsiisti ja huomaavainen.

Ainoa suomalaiseen elämänmenoon huonosti soveltuva ominaisuus on kova ääni.

Vierailija
72/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut suuren luokan kulttuurien törmäyksiä.

Jotkut ruoat ovat hieman erikoisia, mutta ei pistä kuitenkaan inhottamaan.

Maankin voin paljastaa, eli Bulgaria.

Vierailija
73/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista palvellaan, esim toimitaan autokuskina. Voisihan sen valvontanakin ottaa mutta .... Miehen vanhemmat asuvat siellä ja me Euroopassa kolmannessa maassa.

Vierailija
74/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kun mies paiskasi mulle kasan vanhoja sukkiaan ja sanoi etta noista saa tiskiratteja, YYYYYYYY!

Vierailija
75/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää se kova ääni. Aina saa olla sanomassa, että tuo kuuluu naapuriin, älä huuda. Siis normaali puheääni on vain niin kova.

Vierailija
76/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään ihmeellisiä kulttuurisia yhteentörmäyksiä ole ollut. No, syövät siellä lehmän vatsalaukkua suurena herkkuna, mikä vähän pistää meikäläisen vatsanpohjasta muljahtelemaan ;D

Vierailija
77/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs P-Afrikan maa.

Vierailija
78/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuvottavaa (mielestäni) kun anoppi ja appiukko huuhtelevat suutaan ja nenäänsä vessan lavuaarissa ja se jää aina täyteen ruoantähteitä ja räkää eivätkä he huuhtele niitä pois. Ja sitten ne kovettuu siihen ellen heti juokse perässä vessaan ja pese lavuaaria! Minusta se on kuvottavaa.

Vaikka illalla pesen lavuaarin heidän jäljiltään ja menen viimeisenä nukkumaan, aamulla joku on jo ehtinyt sinne pesulle ja minä joudun pestä lavuaarin ennen kuin käytän sitä :(

Pikkujuttu mutta minua oksettaa!

Vierailija
79/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on vaihdettu minun ikäiseen missukkaan. Appiukko on harmaahiuksinen, isomahainen, yli 60-vuotias mies, ja kuvittelee olevansa nuori mies, joka ei vanhene koskaan. Suomessa sellainen mies ei kovin monelle 25-vuotiaalle kelpaisi.

Vierailija
80/155 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät käytä vessapaperia, eivät osta sitä omaan kotiinsa vaan käyttävät pelkkää bideesuihkua. Ja sitten alushousuissa on ruskeat ikitahrat perseenkohdalla. Ne vilkkuu pyykkinarulla, ei lähde pesussa pois. Ja kun he käyvät meillä kylässä (meillä käytetään MYÖS vessapaperia), he käyttävät sitä tai yrittävät ainakin, ja vessan lattia on aina anopin jäljiltä täynnä pientä paperinöyhtää, mitä tulee kun hinkkaa vessapaperia takamukseen kauan, siis sitä pientä purua. Mutta eipä nouki niitä lattialta...

Vessan lattia lainehtii myös vedestä kun he ovat käyneet siellä. Eivät kai osaa suihkuttaa bideellä oikeaan paikkaan?

Ja vessaa ei vedetä aina... Siellä saattaa uiskennella kakka. Ainakin pissa.

Suihku jätetään täyteen karvoja, ei poisteta niitä peseytymisen jälkeen. Lattiatkin lainehtivat anopin hiuksia kun tämä on kammannut tukkansa.

Appi jättää viiksensä ja liat hampaistaan lavuaariin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan