Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä on ulkomaalainen mies...

Vierailija
11.05.2011 |

tai poikaystävä... tai on ollut!

Kysymys teille:

Ällöttäviä, outoja, ärsyttäviä anoppinne ja appiukkonne tapoja?

Jos ette heitä tunne (jos asuvat vaikka eri maassa) niin kertokaa miehenne ällöjä tapoja, jotka ovat siinä maassa "normaaleja"? Mikä teitä ärsyttää, pistää ällöttämään? Mikä heidän käytöksessään ei sovi suomalaiseen kulttuuriin? Maata ei tarvitse paljastaa jos ei halua... ollaan anonyymeja!

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monien appivanhemmat varmaan aika iäkkäitä, se selittää osan "eroista".

Bulgarialaisia on Suomessa töissä, yllättävän paljon, voi olla ihan täällä treffattuja.

Vierailija
22/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanankoiven kokonaan. myos luut. ja muut tekee samoin. ja syovat suut auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen sanonut tuosta, mutta ei kuulu heidan kulttuuriin ottaa hattua pois syodessa, joten sita sitten pidetaan paassa...

Mieheni kaivaa nenaa. Vahan valia, jos multa yhtaan silma valttaa. Allottavaa!

Vierailija
24/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetävät vessan, mutta käsiä ei pestä...yöks?

Sitten tullaan takaisin ruokapöytään ruokailemaan ja ihmetellään seuraavana päivänä alkavaa vatsatautia, jälleen kerran.

Vierailija
25/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies opiskeli täällä yliopistossa, kun tapasimme.

Vierailija
26/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Njaaaeeeee, men..." raivostuttaa... :D

Vierailija
27/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kotimaasta yhden inhottavan jutun, eli tosi karmivat yleiset wc:t. Siellä on varmaan joskus historian havinassa joku nainen keksinyt, että pissaa ilmasta ja siitä se noidankehä sitten on alkanut. Eihän se onnistu ja sitä itseään on sitten kaikkialla muualla kuin pöntössä.

Vierailija
28/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan Suomesta löydetty :) täällä on oikeasti yllättävän paljon bulgarialaisia diplomi-insinöörejä töissä yliopistoissa ja firmoissa, sekä ihan perusduunareita esim. metallimiehiä.

Vierailija
29/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaa ja rakastaa. Pelkään että naapurit kohta valittaa.

Vierailija
30/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai poikaystävä... tai on ollut!

Kysymys teille:

Ällöttäviä, outoja, ärsyttäviä anoppinne ja appiukkonne tapoja?

Jos ette heitä tunne (jos asuvat vaikka eri maassa) niin kertokaa miehenne ällöjä tapoja, jotka ovat siinä maassa "normaaleja"? Mikä teitä ärsyttää, pistää ällöttämään? Mikä heidän käytöksessään ei sovi suomalaiseen kulttuuriin? Maata ei tarvitse paljastaa jos ei halua... ollaan anonyymeja!

En osaa sanoa mitään em.

Vierailija
31/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokailu.

En pidä siitä miten he mässyttävät ruoka suussa. Puhuvat ruoka suussa ihan koko ajan. Yskivät ruoka suussa niin että sitä lentää muiden lautaisille.

Käyttävät vain yhtä lasia kaikki yhdessä ja kun lapseni ei halua antaa omaa lasiaan, he katsovat nyrpeinä! Minä laitan siis meille jokaiselle oman lasin myös kun he syövät meillä, ja anoppi ja appiukko saattavat yrittää ottaa lapsen mukin ja tämä vastustelee ja sanoo että ei, tämä on minun, ota oma, isovanhemmat ovat nyrpeitä :D

Syövät myös suoraan salaattikulhosta tai vanukaskulhosta sillä kauhalla minkä olen siihen laittanut, että sillä otetaan omaan kuppiin ja syödään jokainen omasta kupista omalla lusikalla! Mutta ei, he eivät "muista" sitä koskaan vaan yrittävät syödä siitä tarjoilukulhosta.

Minä jaan aina äkkiä ruokaa lapsilleni ja itselleni ennen kuin anoppi ja appi ehtivät apajille, sillä kun he ovat syöneet niistä tarjoilukulhoista, minun ei tee enää mieli ruokaa!

Missä maassa tehdään näin? Onko miehesi oppinut, ilmeisesti on(?!) tavasta eroon? On kyllä hyvä että olet nopea, ettet jää itse ilman :D En söisi itsekkään tuon jälkeen...

Vierailija
32/155 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaivaa nenaa. Vahan valia, jos multa yhtaan silma valttaa. Allottavaa!

Minun mieheni on suomalainen, mutta allottavaa silti. Joskus unohtuu puuhiinsa jopa ruokaillessa, jolloin kylla pyydan keskittymaan ruokailuun. Yoks.

Vierailija
33/155 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mies ei tee niitä! Mutta hänen vanhempansa... :(

Vierailija
34/155 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja röyhtillään avoimesti??

Itselläni on ystäviä monesta maasta ja mieskin toiselta puolelta maapalloa ja kaikkien heidän kultuureissa piereskeleminen etenkin on paljon pahempi juttu kuin Suomessa ja se on todella hävettävää.

Vierailija
35/155 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa julkinen piereskely ja röyhtäily on sallittua.

Vierailija
36/155 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on Albaniasta ja hän on hyvin siisti ja hyväkäytöksinen ihminen. Isänsä on kuollut, mutta äitinsä elää ja on oikein mukava ja hyväntahtoinen ihminen, joka on aina touhuamassa jotain (koti aina siistinä, palvelu pelaa jne.) ja pitää hyvästä sukulaisiaan usein - minuakin on halailemassa ja silittelemässä ihan liiankin kanssa. Tällainen suomalainen jurrika kun olen, joka kaipaisi ns. omaa tilaa.

Vierailija
37/155 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on varmaan mies "alemmasta sosiaaliluokasta" ja köyhistä oloista.

melkein maassa kuin maassa paremmassa asemassa olevat hallitsevat käytöstavat niin, että pystyvät myös länsimaalaisittain olemaan. Jopa siistimmin/sivistyneemmin kuin se keskivertosuomipulliainen.

Et sitten taida tuntea yhtään suomalaisia naisia, jotka on ulkomaalaisten kanssa naimisissa?

Mun ulkomaalainen mieheni on ainakin ylemmästä sosiaaliluokasta ja valitettavasti se olen minä jonka tapoja kauhistellaan enemmän. Heidän mielestään olen eurooppalainen barbaari :D

Vierailija
38/155 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tämän kans en ollu silleen.tuntu et oli aina samat kalsarit jalassa monta päivää..en tiä mikä oli hygienia alakerrassa. ei kiehtonu kurkistaa

mutta ihmettelen tota kovaäänisyydestä valittamista. kun kaikki muut euroopan maat varsinkin ranskalaiset ja englantilaiset valittaa suomalaisten kovasta äänestä ja julkisilla paikoilla kailottamisesta. sitä paheksutaan. hassu että suomalaiset ei myönnä itsessään sitä vikaa

Vierailija
39/155 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Intiassa ole röyhtäily tai piereskely julkisesti hyväksyttyä.

Jos edes kotona paukatan ilmoille ihan oman perheen kesken, on mies kauhuissaan. En ole ikinä kuullut mieheni piereskelevän ja ollaan kuitenkin oltu yhdessä jo 14 vuotta. Röyhtäilyä on vaikeampi estää ja silloinkin sitä seuraa aina "anteeksi".

Vierailija
40/155 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokailu.

En pidä siitä miten he mässyttävät ruoka suussa. Puhuvat ruoka suussa ihan koko ajan. Yskivät ruoka suussa niin että sitä lentää muiden lautaisille.

Käyttävät vain yhtä lasia kaikki yhdessä ja kun lapseni ei halua antaa omaa lasiaan, he katsovat nyrpeinä! Minä laitan siis meille jokaiselle oman lasin myös kun he syövät meillä, ja anoppi ja appiukko saattavat yrittää ottaa lapsen mukin ja tämä vastustelee ja sanoo että ei, tämä on minun, ota oma, isovanhemmat ovat nyrpeitä :D

Syövät myös suoraan salaattikulhosta tai vanukaskulhosta sillä kauhalla minkä olen siihen laittanut, että sillä otetaan omaan kuppiin ja syödään jokainen omasta kupista omalla lusikalla! Mutta ei, he eivät "muista" sitä koskaan vaan yrittävät syödä siitä tarjoilukulhosta.

Minä jaan aina äkkiä ruokaa lapsilleni ja itselleni ennen kuin anoppi ja appi ehtivät apajille, sillä kun he ovat syöneet niistä tarjoilukulhoista, minun ei tee enää mieli ruokaa!

Missä maassa tehdään näin? Onko miehesi oppinut, ilmeisesti on(?!) tavasta eroon? On kyllä hyvä että olet nopea, ettet jää itse ilman :D En söisi itsekkään tuon jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi