Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotien loma-ajan hoito, apua kaipaan!

Vierailija
25.04.2011 |

Mulla on se tilanne, etten vielä tiedä jatkuuko mun työsuhde kesällä vai ei. Miehellä ei ole kesälomaa. Kannattaako meidän laittaa, että lapsi tarvitsee koko kesä hoitopaikan? Jos olenkin kotona kesän vailla töitä, niin joudummeko maksamaan hoidosta vaikkei lapsi sitä tarvitsisikaan ja olisi poissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tosin saattaa olla jokin % osuus jos on koko kuukauden poissa. Eli jos pidetään paikkaa varattuna turhaan niin maksaa esim. 40 % hoitomaksusta. Jos et ole varma onko töitä vai ei, niin tietenkin haette hoitopaikkaa myös kesäksi. Jos saat töitä kesäksi, niin et kyl saa hoitopaikkaa.

Vierailija
2/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haette paikkaa varmuuden vuoksi. Ilmoitatte pk:hon heti, kun tiedätte, tarvitsetteko paikkaa vai ette. Jos lapsi ei ole hoidossa yhtään päivää jostain kuusta, sen kuun maksujakaan ei tarvitse maksaa. Jos on päivänkin, maksetaan 50 % kuukauden hoitomaksusta. Näin ainakin meidän kunnassa.

Mulla on se tilanne, etten vielä tiedä jatkuuko mun työsuhde kesällä vai ei. Miehellä ei ole kesälomaa. Kannattaako meidän laittaa, että lapsi tarvitsee koko kesä hoitopaikan? Jos olenkin kotona kesän vailla töitä, niin joudummeko maksamaan hoidosta vaikkei lapsi sitä tarvitsisikaan ja olisi poissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhtikuun loppuun mennessä, mutta muutoksia voi tehdä vielä toukokuun loppuun asti. Kysy siis, olisiko teilläkin mahdollista ilmoittaa alustavasti että tarvitsette hoitoa, mutta tehdä vielä muutos hoitosuunnitelmaan, mikäli omat työsi eivät jatkukaan.

Vierailija
4/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hoito on alkanut ennen viime lokakuuta.

ja hoidon irtisanomisaika 2 vko.

Kerrot vaan sinne mikä tilanteenne on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi