Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****HEINÄSIRKAT PERJANTAIHIN******

28.10.2005 |

Huomenta! Aloitan tällä kertaa kun meillä on ollut nettiyhteys poikki tiistaista saakka, onpa ollut piinaavaa olla poissa koneelta!

Tein tiistaina testin ja sain hennon plussan. Tosin kp oli vasta 29/28-35 ja testasin iltapäivällä. Onnittelut kaikille plussanneille!!!

Esikoinen nukkuu vielä ja aamupäivällä ois tarkoitus siivota. Vähän hankalaahan se on vuosikkaan kanssa mutta on se mukavampi aamusta hoitaa niin ei tartte sitten illalla miehen kaa siivota.

Väsymys kummasti on alkanut jo iskeä. Monena päivänä oon ottanut tirsat esikon nukkuessa päiväunia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nellariina! Onnea Sassa!

Ihana kuulla toisten plussauutisia... antaa toivoa itsellekkin! Vaikka myönnettävä on, että hieman kateellisena täällä niitä lueskelen. Itsellä menossa kp 25/27-31. Vielä pitää malttaa hetki pysyä poissa testien ääreltä.

Nellariina, aika tarkan raskauden keston saat laskettua Oulun laskurilla (se ottaa huomioon kierron keston):

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Nyt voisi malttaa vielä hetken tehdä töitä. Onneksi meidän tyttö menee viikonlopuksi vanhempieni luokse hoitoon, joten saadaan miehen kanssa taas kallisarvoista laatuaikaa!

Palataan asiaan,

Hanna

Vierailija
22/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tänä aamuna maistui metalli suussa ja sit on ollu alaselän kipuja sekä nännit ovat kylmän arat. Hymy nousee kasvoille, kun on näitä oireita alkanut ilmaantua mullekin! On nimittäin tässä kierrossa panostettu raskautumiseen ihan kympillä, joten toiveet korkealla. Elikkäs testailut aikaisintaan viikon päästä, nyt kp18/24.

Kaikille plussanneille onnea ja tsemppihalit testaaville!!! ((= Hyvää viikonloppua, viikon loppuna taas vieraita niin en taida ehtiä nettiin. Luen sit maanantaina viimeistään pitkän listan uusista plussista, jooko!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo Minni 4+4

Vierailija
24/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 29/28-32. Aamulla kauppareissulla menin ja ostin testin. Äsken sen sitten tein ja negaa näytti :( Ei taida tulla meille vauvaa heinäkuussa... Harmittaa niin pirusti, kun oviksenkin olin muka tuntevinani kp 13. Toisaalta, eka yrityskiertohan tämä meillä vasta oli, mutta silti on mieli nyt kyllä ihan maassa. Jotenkin sitä oli niin " panostanut" tähän ekaan kiertoon... Esikoista yritettiin yli vuosi, toivottavasti tätä pikkukakkosta ei kuitenkaan ihan niin kauaa tarvis odotella... No, ens kierrossa otan ovistestit käyttöön, niin nähdään ovuloinko edes. Parempaa plussaonnea muille ja vielä kerran Suuret Onnittelut jo plussanneille :)

Vierailija
25/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat antoi saman eli menossa on nyt rv 4+1 ja laskettuaika olisi 6.7.2006!! Vauviksen laskuri antoi saman la:n kun tein juuri niin kuin Jenni sanoi.

Mutta nyt hommiin, koko päivä mennyt ihmetellessä :))

nellariina rv 4+1 (ihana laittaa noin)

Vierailija
26/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin äskettäin ja puhdas nega tuli :( Kp on siis 29/26-28. Alkaa toivon kipinä sammumaan, kun nippailee mahaakin siihen malliin, että täti olis tulossa. Hitsi, jos vielä kiertokin pitenee niin ei kiva (piinailun kannalta).

Parempaa plussa onnea muille heinäsirkoille!

Vierailija
27/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kieltämättä itelläkin mielessä että aamulla ois parempi testailla. Täytyy katella parin päivän päästä jos ei tätiä näy. Pelottaa vaan että tässä käy taas niin kuin esikoisenkin kanssa eli pillereiden lopetuksen jälkeen oli menkat kokonaan kateissa 4kk! Sen jälkeen kokeiltiin Clomeja & teroja 3kk kuuri, jonka jälkeen pidettiin niistä taukoa useampi kuukausi ja raskauduinkin yllättäen ihan luomusti. Todennäköisesti siis meillä taas pitkä ja kivinen tie edessä ennenkuin tärppää....

Vierailija
28/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kuulla tuntuu pidemmältä kuin rv 4+ ;)

Pahoittelut negan testanneille :(( mutta muistakaa että ei kannata luopua toivosta ennenkuin ne menkat alkaa. Itsekin testasin negan vielä toissa päivänä, eilen en testannut ollenkaan kun olin täysin varma tädin tulosta.

Vierailija
29/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, aikaa taas pinoutua tänne kun mies lähti töihin ja itse vietän sairaslomaa... Ja täällähän on ehtinyt tapahtua vaikka mitä; ihanaa lukea positiivisia uutisia, jospa niistä saisi hieman itsellekin plussasäteitä. Tosin alkaa olla aika epätoivoinen olo tällä hetkellä, kp31/27-31 ja koko ajan sellainen olo, että täti pääsee yllättämään vielä tämän päivän nimissä. Huomenna meinasin testailla, jos enää aihetta(keskiviikkona testasin negan, joten odotukset ei kovin korkealla).

Voimia kaikille piinailijoille, yrityksen iloa ovistelijoille ja vielä kerran onnitteluni plussanneille!!!

Plussa++++onnea kaikille!

Vierailija
30/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun ei ole vielä piinailu lähelläkään, en kovin usein ole kirjoitellut. Nyt siis kp16/n.30, ja eilen ovistestillä plussa. Pupuiltu on niin, että jo vähän tylsistyttää... Ja kaikki maailman vippaskonstit päälle (foolihapot ja jalat ylös...). Vielä pari päivää " töitä" ...

On tässä tullut jo vähän leikiteltyä ajatuksella, josko pääsisin testaamaan isänpäivänä. Olisi siinä lahjaa kerrakseen! Ja vielä mulle synttärilahjaa, kun la olisi tosi lähellä mun syntymäpäivää. Voi kunpa... Tuntuu, että pimahdan, jos ei vieläkään.

Vierailija
31/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun ei sitä tätiä ainakaan vielä ole näkyny ja testi näyttää negaa niin ajattelin kysellä teiltä muilta missä vaiheessa kiertoa olette saaneet plussan?

terhi meillä näyttää olevan aivan samoilla kp ja kierto.

kiva et muutkin on samoilla päivillä.

mutta nyt keittämään kahvia vieraille ja illalla tulen sit katselemaan taas mitäs tääl on tapahtunut...

Vierailija
32/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassaa taisin jo aiemmin onnitella.Mua alkaa jo tässä hirveesti jännittää et aikooko se täti jo nyt yllättää.Aamulla ei mitään mut päivän mittaan on menkkamaisia jomotuksia ollut koko ajan.Vähän väliä käyn tarkistelemas joko alko.Jos ne jo nyt alkaa nii toi kierto mulla vaan lyhenee kokoajan.Siis nyt kp25/27-30 joo mutta toivossa eletään täällä kuitenkin.

Bejaflor:Mullakin pitäis menkat alkaa vast ma tai jälkeen mutta laskeskelen malttamattomana lyhyemmän eli viime kierron mukaan ja en usko että jaksan olla testaamatta ellei jo sit täti hyökkää tänne.Luulen että sunnuntaina testit kehissä.Plussaonnea!!!!

Vierailija
33/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: Rintoja aristaa vähän, mutta se on normaalia mulla ennen menkkojakin. Tällä kertaa tosin ovat turvonneet (ei meinaa rintsikat sopia..) ja nyt yllätti pahoinvointi. Kun ensimmäistä nyytiäistä vasta yritellään, ovat raskausoireet vähän hämärän peitossa.. Eli voiko raskauteen liittyvä pahoinvointi tulla mihin aikaan päivästä vaan?

Kp 29/30-32, jonkun verran alkaa olla jo odotusta täällä päin.. :)

Vierailija
34/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: Rintoja aristaa vähän, mutta se on normaalia mulla ennen menkkojakin. Tällä kertaa tosin ovat turvonneet (ei meinaa rintsikat sopia..) ja nyt yllätti pahoinvointi. Kun ensimmäistä nyytiäistä vasta yritellään, ovat raskausoireet vähän hämärän peitossa.. Eli voiko raskauteen liittyvä pahoinvointi tulla mihin aikaan päivästä vaan?

Kp 29/30-32, jonkun verran alkaa olla jo odotusta täällä päin.. :)

Vierailija
35/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ilmoittauduin vasta mukaan kun oma testikin näytti todentotta plussaa eilen..

Eli kalenterin mukaan olis laskettu aika heinäkuun alussa. Kivaa kun täällä on samoihin aikoihin saavia kamuja!! Meille on siis kolmas tulossa jos kaikki käy hyvin.. Yks keskenmeno on ollut edellisten raskauksien välillä, toivottavasti nyt ei tarvitse semmosta murehtia...

Onnea muillekkin plussanneille ja oikeen paljon tsemppiä muillekkin!

maryanne

Vierailija
36/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ceire: Kyllä pahoinvointia voi olla muuhunkin aikaan päivästä kuin vain aamusta, toivotaan että olisi se pikkuinen siellä masussa syynä pahoinvointiin :D

maryanne: OIKEIN PALJON ONNEA TEILLE! :) Ihanaa, lisää heinavauvoja! Nyt pikaisesti tuonne Odotus puolelle, siellä on jo jos jonkinmoista pinoa kasattuna.

Viikonloppuna aikoi aika moni testata joten tulenpa täällä siis olemaan ja odottelemaan teitä mukaan tuonne Odotus puolelle :) <3

Vierailija
37/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä kärvistelen ja pelkään vain sitä pahinta, onneksi ainakin vielä tänään oli valkovuotoa aika runsaasti, se pitää edelleen toivoa yllä, *huokaus*

Siis kp31/34-48 ja en tiiä testaanko lainkaan nyt viikonloppuna, pettymään joutuu kuiteskin :(

Mutta +++++tuulia kaikille nyt viikonlopputestaajille!!!

Vierailija
38/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes tuli haamu!! mutta yritän pysyä jalat maassa kun olen nuita haamuja aconella enneski saanut ja ei ole pahemmin oireita eikä valkovuotoa.. tissit vähä arat ja äksy oon ja finnejä satelee.. voi olla myös menkkaoireita nyt siis kp35/38 ..nyt jännittää!!!! JA ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!:O)

Vierailija
39/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo kolmatta päivää. Ekana päivänä itketti, mutten itkenyt, tokana eli eilen olin vihanen ja sitten itketti ja tänään oon ollut masentunut ja agressiivinen. Että Onnea vain tolle ukolle, joutuu kestämään näitä mun mielialojani :/ Ei oo siis mitään syytä näille puuskille, ellei sitte jostain hormonivaihteluista johdu =) Tai normaali syysmasennus.

Onko muilla mielialat heitellyt? Pillereiden lopetuksen jälkeen tai nyt vaan muuten?

Edelleen toivon paljon plussia muille ja itellekin! Hyvää viikonloppua, vaikka täällä ei niin hyvä olekaan...

Vierailija
40/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi illan aikana ja nyt sitten harmittaa :( Meille ei heinävauvaa tule. Ei muuta kuin uuteen yritykseen.

Kolme kiertoa on yritetty ja tämä oli se " paras" yrityskierto. Ja odotukset sen mukaiset.

Mitenkäs Tarun testit? Samoissa kun mentiin :)

Onnea vielä uusille plussanneille!

Plussatuulia lähettelee Terhi