Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsettomien tapaaminen Helsingissä tai muualla pk seudulla?

24.05.2006 |

Halukkaita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin miettinyt samaa - tässä ainakin yksi. Meillä vasta hoitoihin lähdetty -mutta miehellä hoitohistoriaa jo edellisestä elämästä.

-mooli

Vierailija
2/4 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, että täällä olen anonyymisti puhunut sellaisia asioita, joista en muuten ole puhunut kenenkään/vain parhaiden kavereiden kanssa. Ja olisihan kiva, että olisi jatkossakin olemassa tällainen kanava, jossa voi purkautua. Siksi en oikein tiedä, haluanko menettää anonymiteettiäni. Kaiken lisäksi olen työssä, jossa tapaa paljon ihmisiä ja olisi outoa tavata samoja ihmisiä sattumalta esim. työasioissa. Suomessa on aina yllättävän pienet piirit.

Toisaalta olisin kyllä kiinnostunut tapaamisesta. Olen myös miettinyt käymistä lapsettomien tapaamisessa diakonissalaitoksella, ainakin joskus siellä pyöri jonkinlainen keskustelupiiri. Onko jollain tietoa, onko sellaista vielä olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen noiden tamperelaisten tapaamisesta lukenut niin tyytyväisiä ovat olleet. Sellaisen käsityksen ainakin palstalla sain.

niin anonyyminä on helppo kirjoittaa mutta toisaalta ainakin itse koen et oikea tuki toisista on myös parempi kuin nettipalsta.

Vierailija
4/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään tietenkään painosteta tapaamaan in real life. Työympyrät ovat kyllä sellainen juttu, että siellä ei välttämättä haluaisi yllärinä samoja naamoja tavata kuin lapsettomuuspiirissä, että sikäli ymmärrän anonyymipointtisi oikein hyvin. Itse olen vissiin jonkinlainen hölö ja friikki kun kaikenlaista kokeilen ;-) Nettipalstailun lisäksi olen käynyt diakonissalaitoksen lapsettomien tapaamisissa, tosin niistä on aika paljon aikaa. Hetkonen, viimeksi kävin varmaan pari vuotta sitten ja jotenkin se liittyi Lapsettomien Tuki ry:hyn, sieltä joku voisi tietää josko ryhmä jatkaa.

Joku saattaa muistaa Club-30:n aktiivisemmat ajat vuosi-pari sitten, sillä porukalla tapasimme muutaman kerran. Nuo " klubitapaamiset" olivat mielestäni tosi antoisia, koska olimme jollain tasolla jo valmiiksi tuttuja, heti kun ihminen kertoi nikkinsä, tuli jo paljon puhuttuja juttuja mieleen. Varmaan siksi jutustelu naamatusten oli alusta lähtien mutkatonta.