Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****HEINÄSIRKAT PERJANTAIHIN******

28.10.2005 |

Huomenta! Aloitan tällä kertaa kun meillä on ollut nettiyhteys poikki tiistaista saakka, onpa ollut piinaavaa olla poissa koneelta!

Tein tiistaina testin ja sain hennon plussan. Tosin kp oli vasta 29/28-35 ja testasin iltapäivällä. Onnittelut kaikille plussanneille!!!

Esikoinen nukkuu vielä ja aamupäivällä ois tarkoitus siivota. Vähän hankalaahan se on vuosikkaan kanssa mutta on se mukavampi aamusta hoitaa niin ei tartte sitten illalla miehen kaa siivota.

Väsymys kummasti on alkanut jo iskeä. Monena päivänä oon ottanut tirsat esikon nukkuessa päiväunia.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhille voimahali, hitsi että se täti on inhottava! >:( Ehkä se elokuu on se teidän kuukausi? Pieni leijona-vauva :D

Nässi! Hieno homma, ja ei kai se vuoto nyt ala kun plussakin testiin tuli :D Onnea, onnea ja oikein rutkasti vielä onnea! <3

Terv.Jenni

Vierailija
42/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi ku täti iski.. luulempa että niin minullekkin ku tulee pientä tuhrua.

ei varsinaisesti vuoda vaan paperissa näkee et jotain rusehtavaa on.

lämmöt silti edelleen koholla.? tuossa kun puuhailin eskarini kans oli oikein kunnon repäisy vihlaus mutta en sit tie mistä johtu...

onnea uusille plussille....

aamulla sit itse näen saanko siirtyä elokuun listalle...

onko jollain muuten ollu tuhrua ja silti raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terhille pahoittelut ikävästä vierailijasta.Joku kysyi onko mieli alat heitelleet vissiin M-H.Joo on.Parit kyyneleet vuosi tossa idolsia katellessa.. ja aiemmin oon ollu ku perseeseen ammuttu karhu tänään.Mulla kyl heittää ennen menkkojakin.Äsken halailin pönttöä oikeen olan takaa ja lämmöt on koholla37,2 mutta kun on jomottanu menkkakipui niinku pitkin päivää ni ei täs oikeen tiiä mitä ajattelis.Niin kärsimätön taidan olla että testaan jo huomen jos ei näytä mitään ni sit odotellaan tätiä tai toivottavasti jotain muuta.Kyllä on jo PIINAA.

Vierailija
44/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on tullut tosi runsaasti plussia; uskomaton sirkkakone täydessä tohinassa heinäkuussa...peuk peuk!

Silmu: huomasin että me elämme toivossa samalle la:lle. Minkälainen kierto sinulla on? Minulle onneksi vihdoinkin ne ovislimat saapuivat, joten armoton pupuilu on aloitettu. Kiertoni on 26-28 välillä joten pitkä aika on vielä testailuihin... en melkein jaksanut odottaa tätä ovisaikaakaan...

Vauvaksi

Vierailija
45/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittää tää odottaminen. Nyt kp 26/28, eli muutama päivä enää kärvistelyä epätietoisuudessa. Tai oikeestaan mun kierto heittelee 28-40, mutta me oletettiin kierto 28 pituiseksi, ja ajoitettiin pupuilut sen mukaan, kun mun kiero on viimeaikoina tai synnytyksen jälkeen oikeastaan sen mittaiseksi useimmiten jäänyt....

Jännittää ihan kamalasti. Vaikka järki sanoo, että tolla taktiikalla en voi olla raskaana, mutta ihmeitä tapahtuu aina välillä... ja oireetkin viittais kovasti siihen... Tai sit mulla on jo 10 päivää kestänyt mahatauti, kun kokoajan on vähän yökki olo. Ei okseta, mutta on sellanen höntti paha vellova olo.

Huh.

Onnea kamasti plussanneille! Oli ihana lukea teidän plussista! Lopuille pahoittelut tädistä tai jaksua piinaviikon odottamiseen! Se on kyllä kumma vaikka muuten aika lentää niin nyt kun tahtois se sitten matelee.....