Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miten sinun kissasi tuli rohkeasti kaapista ulos?

Vierailija
31.07.2026 |

???

Kommentit (11)

1/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänä aamuna. Tykkää nukkua mun liinavaatekaapissa. 

Vierailija
2/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli. Taas on vaatteet kaapissa täynnä karvoja.

Tyypilliseen kissa- tapaan ei tule suosiolla muovikassissa ulos, paitsi silloin kun pureskelee sitä. Pahvilaatikostakaan ei tule ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu usein vaatekaapissa. Tulee ulos kaapista aina kun menen hakemaan sieltä vaatteita.

Vierailija
4/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Sattumalta kävin katsomassa profiilisi, olet ollut täällä kohta 24 vuotta???!! Voiko se olla mahdollista? 

Vierailija
5/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule itse, pitää pakottaa.

Vierailija
6/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Sattumalta kävin katsomassa profiilisi, olet ollut täällä kohta 24 vuotta???!! Voiko se olla mahdollista? 

Vauvapalsta on aloitettu 1998, 28 vuotta sitten. Reipas ja tunnollinen vauva- palstailija olet. Hoaaaaah.

Vierailija
7/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti tuli kattilakaapista. Ronkkii kannen pois ja kiertyy kerälle kattilaan, vaikka uhkaan tehdä kissakeittoa, jos moinen ei lopu.

Vierailija
8/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menee ja tulee kaappiin kuin kaappiin mielensä mukaan...jossa ovi vähänkään on avattavissa, osaa avata liukuovet ja kahvasta kääntäen väliovetkin.

Vierailija
9/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katti tuli kattilakaapista. Ronkkii kannen pois ja kiertyy kerälle kattilaan, vaikka uhkaan tehdä kissakeittoa, jos moinen ei lopu.

meidän eka kissa meni vesikattilaan nukkumaan. Eli pidimme vettä pari sentiä pohjalla kattilassa jonka aina kuumalle levylle laitoimme ettei kisu polta tassujaan jos sattuu hyppäämään hellalle. Etsimme sitä ylä -ja alakerrasta kaikkialta, kunnes huomasin sen vetelevän unia  kattilassa haaleassa vedessä. Siitä asti oli kansi päällä.

Vierailija
10/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se välillä kaapissakin nukkuu, mutta saunasta se pitää eniten. Silloin kun se ei ole päällä. 

Vierailija
11/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli ulos vaatekaapista, huomasin että sen olemuksen muuttuneet. Sukkalaatikossa olikin 4 suloista karvapalloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi