Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****HEINÄSIRKAT PERJANTAIHIN******

28.10.2005 |

Huomenta! Aloitan tällä kertaa kun meillä on ollut nettiyhteys poikki tiistaista saakka, onpa ollut piinaavaa olla poissa koneelta!

Tein tiistaina testin ja sain hennon plussan. Tosin kp oli vasta 29/28-35 ja testasin iltapäivällä. Onnittelut kaikille plussanneille!!!

Esikoinen nukkuu vielä ja aamupäivällä ois tarkoitus siivota. Vähän hankalaahan se on vuosikkaan kanssa mutta on se mukavampi aamusta hoitaa niin ei tartte sitten illalla miehen kaa siivota.

Väsymys kummasti on alkanut jo iskeä. Monena päivänä oon ottanut tirsat esikon nukkuessa päiväunia.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea plussanneille :)

Oma napa: Menossa kiertopäivä 29/30-32, ja huvikseni aamulla testailin, että näkyisikös haamua. Ei näkynyt. Ei haamua, ei varjoa, ei niin mitään. Ikkään en oo mitään niin puhtaan valkosta nähny kun se testitikun osa, johon Sen Tietyn Viivan pitäisi tulla. Testiviiva loistikin sitten oikein kunnolla, ihan kuin ilkkuakseen, että nännännää, miepäs oonkin täällä kaiken herra ja valtias. Murrrh.

Alan kallistua sille kannalle, että täti tulee viimeistään huomenna, että kaikki masusta nippailut, rintojen aristukset ja vaikka mitkä oireet on olleet joko vain mun pään sisällä tai sitten tädin vierailusta varoittavia.

Toivottavasti muilla on valoisampi aamu.

Vierailija
2/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmettelen vaan että missä on kaikki oireet.Siis ei mitään raskauteen viittaavaa eikä myös niitä ainaisia pms oireita jotka helposti sekotan raskausoireisiin.Yleensä ne alkaa mulla viikko ennen menkkoja.Esikoinen tossa kiukuttelee ja sylkee kun ei halua herätä.Menossa kp25/27-30 eli aika jännät paikat vaik en usko että täs mitään ihmeitä tapahtuu.Pettymys on silti kova jos täti suhauttaa paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan noustu koko perhe jo viideltä. Isäntä lähti töihin ja jäätiin pojan kanssa kotiin. Esikoinen on ilmeisesti sitä mieltä ettei vapaapäivää jouda tuhlata nukkumiseen. Väsyttää kamalasti mutta minulla ei ole raskausoireesta kyse vaan tästä aikaisesta aamusta. Kp taitaa olla 16/28-31? joten testin tekemiseen on edelleen matkaa niiiin paljon.

Nyt kaverilta menee hermo joten pitää mennä...

Vierailija
4/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä poden poskiontelontulehdusta ja olen sairaslomalla. keskenmenon jälkeen nyt yhdet kuukautiset takana ja nyt kp 27/30 kolme päivää sitten alkoi järkyttävä alavatsakipu +selkä olin varma että kuukautiset alkaa vähän etuajassa. kävin siteetkin ostamassa, mutta eilen ei ollut enää kipua eikä nyt tänäänkään tietysti on vasta aamu. alotin eilen antibiootti kuurin klo :16 ja yöllä mieletön kutina...... hiivahan se sieltä tuli jos ei ois ollu antibiootti kuurii oisin voinu vannovan olevani raskaana koska yleensä raskauteni alkaa tällä ihanalla tulehduksella........ joo nyt ei sitten muuta kun odotellaan. Meillä on häät 18. 11 ja juhlat tiedossa? saa nähdä kuin äijän käy????? en kyllä pistäs pahaks vaik, kuivinsuin oisinkin.......

Vierailija
5/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nyt aamulla ja kyllähän siihen ilmestyi viiva, ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin :)) Eli kyllä minä taidan olla raskaana!!! Voi tätä onnen päivää...en kyllä olisi uskonut että meillä tärppää sittenkin. Pitää vielä miehelle näyttää testiä, en meinaa oikein uskoa itse...

Joku muukin (anteeksi en muista nikkiä) oli plussannut, joten huisin paljon onnea :))

Piinailijoille ++++säteitä

nellariina

Vierailija
6/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sassa ja nellariina plussasta :)

Itsekin testaan tänään. Kp on 29/26-28 eikä ole vuotoa vielä näkynyt. Jospa se täti ei tuliskaan. Mulle tulee postissa kaks testiä ja toisen meinaan käyttää jo iltapäivällä ja huomen aamulla toisen. Tai jos malttas huomiseen.. ei taida malttaa ;)

Jaahas, mutta nyt vielä ulos nauttimaan lumesta noiden lapsukaisten kanssa. Kohtahan se on sulanut :(

Vierailija
7/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille.

hienoa että tänään on tullut monta plussaa....

eikä yhtään tätiä ole vielä saapunu hyvä niin.

mä täällä vielä piinailen tätiä tulevaks...

kp 29/26-28 testeissä tulee negaa mutta onneksi tätikin on pysynyt poissa.

etova olo on ollut koko aamun. lämmöt on kans vielä kohollaan...

muita oireita ei sit olekkaan paitsi se valkovuoto ihmeellisineen väreineen ja olomuotoineen...

rintoihin on tullut jotain näppyjä lisää nänni pihoihin ja minusta ne on hieman suurentuneet.... voi olla et vaan luulen...

tätyy varmaan tyynesti odottaa maanantaihin ja mennä sit ostamaan testejä lisää....

toivottavasti tänään tulee vielä lisää plussia ja täti pysyy ferrarin kans pois.

Vierailija
8/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vasta kp 15/28... mäkin haluun jo testaamaan!

pitäis alkaa siivoomaan ettei sit viikonloppuna tarttis... jotenkin oon vaan taas jumittunut tänne koneelle.

olo on aika sekopäinen, mun maha muka tuntuu oudolta ja närästää (mitä ei oo tapahtunut ikinä muuten kuin raskaana ollessa :)). järki sanoo ettei mitään oireita vois edes vielä olla mutta tätä se sit on kun vaan vauvahommelit pyörii koko ajan päässä.

hyvää viikonloppua kaikille, mä taidan olla huomisen ja sunnuntain nettipimennossa :)

Vierailija
9/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellariina:sun oireet kuulosti niin lupaavilta että olin aivan varma että plussaat.Onneksi olkoon!!!

Kävin äsken moikkaamassa noita plussanneita tuolla odotuspuolella mut pitää tännekkin nyt kirjottaa,kun mies lähti viikoks kertausharjoituksiin ja pyysi etten testaisi ennekun ens viikon perjantaina kun hän tulee kotiin.Äh.....eli mulla piteni viikolla tää piinailu kun tädin pitäs maanantaina tulla mut jos ei tuu ni en voi tehä testiä kun vasta perjantaina. Onko ketään muuta testaamassa sillon??Vai oonko yksin mattimyöhänen ja saan yksikseni pinoutua?toivottavasti en oo ainoa:)

eipä oo oikeen mitään erikoisia oireita ilmaantunu lisää...ja entisetkin tuntuvat olevan hukassa paitsi nännien näppylät on kyllä todellisia.Kyllä meinaa välillä usko loppua kesken koko hommaan.Ja pelkään hirveesti omilla ajatuksillani aiheuttavan sen etten raskaudukaan kun stressiä kumminkin on kun ollaan " jo" vuoden alusta yritetty.Vaikka tajuunki että näin oviksen jälkeen niin tuskin mun ajatukset vaikuttaa,mut jotenki pelottaa silti.

Sitten kun välillä lukee niistä jotka on 2-5 vuottakin yrittäny, eikä diagnoosia löydy, mutta hoidotkaan ei tehoa, niin oon ihan järkyttynyt.

Äh taitaa olla vähän huono päivä kun mieskin lähti, niin on aika huono fiilis.Pitää alkaa siivoomaan ja tekemään koulutöitä pois niin ajatukset on ehkä vähän aikaa jossain muussa.Pitää vissiin lukee uudestaan noi tän aamun plussauutiset jos siitä vaikka itsekin piristys:)

Vierailija
10/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Beijaflor, kyllä meitä pinoutujia riittää. Kaikki ne, jotka toivovat kuun lopussa syntyvää pikkusirkkaa, vasta ovistelevat tai odottelevat sitä. Täällä aina uusi porukka aktivoituu.

Hienoa, että taas oli tullut uusia plussanneita. Onnea Nellariina ja muut, joiden nickiä en huomannut tässä kohtaa tarkistaa!

Vierailija
11/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussapino vaan kasvaa. Tätä vauhtia tulee aikamoinen Sirkkalauma!

Tota laskuria käyttäneenä tämän viikonlopun ja ens viikon aikana pitäis täällä meillä kovastikin touhuta... =) Niin että ehtiiköhän sitä edes täällä palstailee!? Ei vainenkaan töissä menee koko viikonloppu ja valitettavasti vielä aivan eri paikkakunnalla...

Vierailija
12/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sitten saa testailla, päätin etten ota tässä asiassa varaslähtöä, kp 24/28.

Paljon onnea kaikille plussanneille, ihanaa lueskella noita uutisia. Mukavaa perjantaita myös kaikille muille, viikonloppu edessä.

Yritän täällä aloitella viikkosiivousta huonolla menestyksellä... No, jahka saa tuon esikoisen nukkumaan niin eikö se siitä. Ahkerakin olen kyllä ollut, eilen lämmittelin leivinuunin ja heti aamusta heitin sinne hirvipaistin paistumaan, illalla sitten maistellaan mitä on saatu aikaiseksi.

Paljon plussaonnea muille ja vähemmän piinaavaa piinaviikkoa!

Vierailija
13/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: Minä roikun täällä vielä piiiitkään. Kp 16/28-31? menossa

Täällä kun käy lukemassa ja kirjoittelemassa niin kierrokset vaan kasvaa =) olen jo katsonut valmiiksi päivän milloin testaan jos sinne asti päästään. Viimeksi multa karkas homma vähän käsistä.. Esikoisen kanssa testejä kului ja haamua kummempaa en saanut. Mies lopulta tuumasi että: " Kyllä sinä olet raskaana ja niiden testien teko riittää jo." Hmm.. Ja minä kun pääsin vasta testaamisen alkuun ;)

Aurinkoista, Ihanaa ja plussa rikasta viikonloppua joka ikiselle =)

Vierailija
14/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin olikin oireet sen kuuloiset, että varmaan plussia tulee :)

Mulla täällä kp23/34 Elikkäs kyläilijöitä pitäis olla luvas vasta puolentoista viikon päästä...... Jos kierto on siis samanpituinen kuin eka pillerien lopettamisen jälkeen. Vähän kyllä mietin että jos testais jo maanantai-aamulla, jos kierto oliskin ollut lyhyempi nyt, mut sitten taas ottaa päähän lähteä kouluun jos negaa pukkaa. No mutta varmaan ensi viikolla josain vaiheessa testaan kuitenkin.

Viime yönä heräsin mahakipuun, kävin vessassa pissillä ja menin takasin nukkumaan. Lisäks on ihan kuumeinen olo, nukuinkin housut, villasukat ja villapaita päällä... Kai joku flunssa iskee tännekin päin kun ollaan näin pitkälle säästytty siltä. Alaselkä aina välillä tuntuu aralta, mutta ei mitenkään tosi kipeeltä. Eilen saunassa tuntu että kuumuus ottaa nänneihin, enemmän kun muualle. Voipi olla et on ottanu ennenkin, en vaan oo pannu merkille. Sit on lisäks sitä valkovuotoo.

Jos nää mun oireet olis ihan oikeita, niiin silloinhan oviksen olis tarvinnut olla aiemmin kuin kp20? Senhän olis sitten pitänyt olla siinä kp14 paikkeilla, et olisin voinut alkaa tuntemaan oireita muutama päivä sitten... No mut kuviteltujahan nää varmaan on. Paitsi toi viimeöinen mahakipu.

Vierailija
15/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:Moonagirl rv 4+4

Vierailija
16/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp25/28 ja eilen ja tänä aamuna tuli todella huono ja heikko olo kun päässy syömään heti ylös noustuani. Raskaanako?? Voi kun oisinkin. Mullahan on ollut kauheet pahoinvoinnit kahdessa raskaudessa. Melkein koko raskaus ajan. Eilen illalla taas menkka kivut yllätti kuten toissa iltana, mitä lienee sit enteilee??

Onnea kaikille plussanneillle ja se jatkukoo!!

Voimia ja halauksia niille joille täti on kurvannu lähipäivinä!

Vierailija
17/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terhi: Onnea testailuun :D

sassa&nellariina: ONNEA ONNEA ja vielä kerran ONNEA :D <3

Terv:Jenni rv4

Vierailija
18/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia oireita muilla plussanneilla on? Minulla ei oikeestaan vielä muuta kuin nännit on kipeenä. Kipu alkoi viime viikolla ja on samanlaista kuin aikoinaan esikoista oottaessa. Siitä arvelin et voisin olla raskaana.Etovaa oloa ei ole, mutta viimeksi taisi alkaa viikolla 8 muistaakseni. Väsymystä on jonkin verran parina päivänä tullut otettua päikkäreitä. Onneksi olen kotona työttömänä niin pystyy lepäämään. Parin viikon päästä mentävä 10pv kurssille, kumminkin paha olo tulee silloin :(

Tekisi mieli vielä kunnolla testata plussa, mutta lähiapteekkiin en mene ku juorukellotuttuni siellä töissä. No, kunhan on kaupungilla käyntiä niin saan ostettua testin. JOko olette siirtyneet odotuspuolelle entä oletteko jo ilmoittautuneet neuvolaan. Mä arvelin vasta parin viikon päästä soittaa neuvolaan.

sassa 4+3

Vierailija
19/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinullekin plussasta :))

Minulla oireita on todella kuiva suu, joisin vaan koko ajan, pientä nippailua ja lämmöt koholla. Rinnat ei oikeestaan ole kipeät, mutta kylmän arat ovat. Sitten sellainen yleinen vetämättömyys, liekö raskaus- vai syysoire sitten..

Mä en nyt oikein tiedä mikä rv on menossa, voisko joku auttaa?? Siis jos lasken itse niin olis 3+5, vauva-lehden laskurin mukaan rv4. Luulen että se ei huomioi kiertojen pituuksia ja mullahan se on lyhyt, 24. Eikös viikot lasketa menkkojen alkamispäivästä?

lisää plussia odotellen

nellariina rv3+5?

Vierailija
20/45 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehden laskuri laskee kp28 mukaan, eli voit miinustaa 4 päivää siitä, niin saat varmaan suht oikein lasketun sen mukaan, itse lisäsin kolme päivää kun kp31 :)

Myös www.tekay.fi on hyvä laskuri jolla voi oviksenki mukaan määritellä laskettua aikaa :)