Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~@Truplat kohti viikonloppua@~~

28.10.2005 |

Viimeistä tuntia viedään. Sitten loppuu vihdoin nää yöt tältä erää ja vapaa viikonloppu edessä. Mikäs sen mukavampaa. Ensin kotiin vähän nukkumaan. Sitten haen pojan tarhasta ja mennään vähän ostoksille. Pitäisi kummitytölle löytää synnärilahja huomiseksi. Ja pojulle pitäisi ostaa uusia pitkiä kalsareita ja sen semmoista. Illalla ajattelin kävästä lenkillä pitkästä aikaa. Täällä kun on nyt syysloma, niin ei ole noita jumppiakaan missä ollaan käyty.

On kyllä tosiaan kiva, kun on täällä lähellä joku jonka kanssa voi kulkea odotusajan niin sanotusti käsi kädessä. Se on kuitenkin aina tärkeä päästä jakamaan niitä kokemuksia ja tunoja. Ja sellaisen jolla ei lpasia ole on niitä joskus vaikea ymmärtää. Ja ties vaikka kuulkaa oltaisiin samaan aikaan laitoksella ähistelemässä vauvoja maailmaan. Se ois kyllä jo kaiken huippu. Voitaisiin huudella toisillemme väliaikatietoja, heh.

Mariposa: Jo nyt on kumma jos et tänään testaa! Sä et vaan yksinkertaisesti voi pitää meitä enää yhtään jännityksessä. Tässä alkaa olla jo kidutuksen makua ;) Plussatuulia sinne kovasti paljon lähettelen ~~~~~~~~~~

Palailen taas päivemmällä.

mirulii rv. 4+6

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mariposa! Nyt alkoi jo itteekin harmittamaan,kun olin niin varma,että plussa sieltä tulee. Niin että voin vain kuvitella miten kympillä sua ottaa aivoon! Eikä sit oo mahollisuus,et olis se ovis ollutki myöhemmin?

Mii: okei. Saat minulta luvan odottaa,että täti häviää,mut kun perävalotki on kadonnu,ni sit hommiin siellä ;DD

Fiikuna: Ihana ylläri ;D

Mut,nyt on taas mentävä...että voi olla hankalaa tää siivouksen aloittaminen*huokaa*

Vierailija
22/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiikuna: Aivan mielettömän ihana ylläri! Harrastaako sun miehes useinkin tämmöisiä?*kateellisena;-)*

mii: Tiedän ton tunteen, että " mitä jos meille ei tuukaan vauvaa" jne. Mun elämäni eka raskaus alkoi helposti, mutta meni sitten kesken 12 vkolla. Kohtu kaavittiin, mutta kaikkea ei saatu pois. Siitä johtuen sain kohtuun tulehduksen ja kaavinta jouduttiin uusimaan. Silloin olin varma, että meille ei varmasti tule enää vauvaa.... Ja se ajatus oli niin kamala, että mä suoraan sanottuna masennuin. En osannut enää muuta kuin itkeä ja suunnitella/toivoa uutta raskautta. Nyt meillä sitten on kaksi ihanaa poikaa ja tämä masuvauva:) :) :) Haluan tällä vaan tsempata sua uuteen yritykseen ja uskoon siitä, että teillekin se vauva tulee!!! Hyvä päätös, että lähdet elokuisiin:)

Mariposa: Pahoitteluni negasta:(

Oma napa: Hitto, taas on supistellut vaikka en oo tehnyt muuta kuin surffaillut täällä koneella!!! **kele! Pomokin soitti ja kyseli, että mitä luulen, olenko palaamassa töihin saikun jälkeen. Enhän mä sitä tässä vaiheessa voi tietää!?!?!?!?!?? Toisaalta mulla ei ole saikun jälkeen kuin 7 päivää töitä ennen äitiyslomalle jäämistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B814C]Onpas pinolla jo pituutta :)

Mä kans tippa linssissä luin illalla/yöllä sitä [b]Neidin[/b] viestiä - eipä paljoo lisättävää jäänyt äitiydestä :)

[b]Talvikki[/b] - Mulla on nuo " runoelmat" sähkärissä tallessa - täältä joskus oon ne kopsannu! On ne kyl hyvin kirjotettu.

[b]Lottis[/b] - Minkäslaisen huoneen tyttö on saamassa?! Ootkohan jo puhunut, en kyllä muista ;)

Mä oon jo kovasti suunnitellu tytölle huonetta (jos päästään tammikuussa muuttamaan). Ois kiva maalata yhteen seinään eripaksusia raitoja, väreinä vaaleenpunanen, violetti ja ehkä vihree. Sellasia oikein hempeitä värejä!

Tuli tosta BB:stä muuten mieleen.. Kyl meni hermot eilen siihen Minnaan!!! Ei jumankekkulit. Timohan sano et turha arvailla kuka siihen äänestykseen joutuis. Niin Minna vetää herneen nenään ja luuli ettei koko aiheesta vois puhua jne. Vihotteli sillon myöhemminkin vielä Timolle - vaikkei se kyl tehny mitään. Terhillekkin kävi nalkuttaa et ei jaksa kuunnella niitten paskajuttuja.. Eihän tää nyt liittyny kyl yhtään tänne ;D Sorkke vaan.. Taitaa olla BB jo niin suuri osa mun pientä elämää :I

[b]Mii[/b] -

" Eka mä olin ihan älyttömän vihanen&kärttynen, sit iski epätoivo ja viimiseks suru. Eilen illalla kun laitoin voidetta nassuun, aloin nyyhkii siinä sohvalla. Mies kysy hädissään että mikä nyt on, sit mä vaan aloin itkee tihruttaa että MIKS meille ei tuu vauvaa kun sitä ollaan niiiiin kauan toivottu ja mitä jos ei koskaan saada??!!"

- Tää oli niiin tuttua!! Mul oli ihan sama fiilis kun eka testasin pari epäselvää haamua, jotka tietty sai uskomaan raskauteen ja sit ne menkat alko.. Kyllä oon monet illat tihrustellut miehelle kuin sattuu, vieläkin.

[b]Fiikunalle[/b] jaksuja!! Aikasin kyllä pojalle hampit tulee.. Tai sit vaan tuntuuu siltä, kun meiän tytölle tuli eka n. 8kk ja loput yli 1v. Ihana on kyllä sinunkin mies!! Voi kun ihana :D

[b]Mariposa[/b] - Hitsin negatus jälleen!! Ehkä se kierto vaan venyy.. Niin kun jo aikasemmin sanoinkin et usein se eka luomukierto venyy tai on muuten erilainen. Mua kyllä hieman huvitti tuo sun ajelus *anteeks* ;) Kun kuvittelin sua kipsuttelemassa siellä liukkaalla tiellä ja pyytämässä jelppiä niiltä miehiltä.. Kyl ois muakin hävettäny.

Itseasiassa mun eka talvi kortillisena alko niin että ajoin ojaan myös tässä omalla piha tiellä. Just naapurin ukoille vilkuttelin onnessani ja sit saman tien ojaan.. :D Naapurin miehet sitten autto mut ylös sieltä, mut hävetti.

Kyllä on ihanasti meidän parisuhde asiat (anteeks et jaksan hehkuttaa aina vaan uudestaan). [b]Neiti[/b] oon muuten samaa mieltä että nää pitemmät eron hetket tuo vaan syvyyttä rakkaudelle!! :)

Mulla jatkuu ja jatkuu - kuvotus. Illalla oli taas aika hankala saada unta. Tytön raskausaikana oli kans tällästä iltapahoinvointia. Unta sai aina joskus yöllä myöhään.

[b]Katzu[/b] - Millaset ne sun menkat oli sillon kun olit raskaana? Pitäs työntää pää pensaaseen ja unohtaa koko hullu ajatus, et voisin olla..

Poistunpa suorimaan paikkoja. Mies tulee jonkun kaverinsa kanssa kahville..

Vierailija
24/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Mariposa:[/b] Plääh! Mä olin jo aivan varma:/ Mulla oli eka luomukierto normaali 28, mutta seuraava olikin 44... Sit 32 ja sit tärppäs! Nyt km:n jälkeen eka 50.. jihuu.

Mikäs [b]Nekun[/b] tilanne on?! Pliis, testaa!!!

Olenkohan mä sit jo seuraava piinailtava..? Ja siihen on vielä pari viikkoa. Tylsää!

[b]Mii:[/b] Mä olen kans sitä mieltä, että jatkakaa touhuilua ihmeessä! Se on hyvin pieni mahdollisuus, että juuri silloin synnytät! Sä varmaan kärvistelet vielä pari viikkoa häiden jälkeen ison masun kanssa;)

Ihania [b]Talvikki[/b] noi sun runot! Toi huumoripläjäys sait mutkin nauramaan:)

[b]oma napa:[/b] Mä luulen, että ovis oli kaksi päivää sitten... Tai silloin lämmöt laski roimasti (silloin pitäisi olla alimmillaan) + tuli limaa ja eilen ja tänään lämmöt olivat nouseet yli normaalin tason ja valkkari vähentynyt. *toivoo kovasti* Puuhailut osui kyllä suht hyvin kohdalleen. Paitsi en roikkunut pää alaspäin... ;)

A kp16

Vierailija
25/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyl kaalilaatikkoa ruoaksi ainakin vuoden kun tulee kotiin. Se siis inhoaa sitä. ' kjäh kjäh*

Ja nyt jos tuota edellistä kommenttia ei oteta huomioon niin oon NEKUN ja NEITIN kanssa samoilla linjoilla, on kyllä meidänkin suhde saanu aivan uuden ulottuvuuden kun ollaan vuosi kärvistelty erossa. Niin kamalaa kun se onkin, niin se tekee niiiiiiin hyvää suhteelle. Hip hei, meillä on varmana maailman paras suhde kohta. ;D

Ja tulipahan selkoa siihen oikeaan kotiutumispäivään kuitenkin, eli olivat laskenu että noin 10 pvää menee matkalla, eli joskus 17-19 pvä ois jo ukko koton!! =) Nyt siis meenkin äkkiä laskeen voisko millään sattua mitään hyviä päiviä niille main.. Vaikka eihän sitä voi tietää jos tää hormoonitoiminta on mennyt lakkoon. No meen kuiten. ;)

Vierailija
26/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis taas duuniviikonloppu alkamas. Plääh...

Meijän akvaario sano viime yönä sopimuksen irti : (

Tänään oon sit siivoillut sitä ja vieny kalat kauppaan takas. Vakuutusyhtiöstäkin lupasivat ihan mukavan summan....

Ja kysyin sit tosta astianpesukoneesta samlla kun ei aikaisemmin ollut tullut mieleen. Tietenkin se kuuluu kotivakuutukseen! Miksiköhän en oo sitä älynny?

Saapahan niillä rahoilla hieman laskuja maksettua.

Onpas teillä nyt NEKKU ja MARIPOSA oudot vaivat vaikka ei pitäs raskaana olla. Taidatte olla molemmat kuitenkin...

Apua, nyt toi kissa yrittää mennä akvaarioon uimaan... Kääk!

Soffu rv 5+2

Vierailija
27/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tytön päikkäreille ja aattelin hioa tytön tulevan huoneen seinät. Aikani niitä siinä hioskelin ja mies tuli sit suht aikasin kotiin. Katteli vähän aikaa mun touhuja ja sano sit et tuleppa mun kans huilaamaan. Oli kuulemma sen verran epätoivoisen näköistä et lupas hoitaa ainakin ne sauma kohdat...ja hyvä niin, kävi meinaa kunnon päälle se jäätävä hinkuttaminen! :)

Tulee vaa niin paha olo kun haluaisin tehdä ja pää täynnä energiaa, mut kroppa ei vaan enää jaksa mitään hirveesti. Kumminkin vast menossa raskauden puol väli, mut ei voi minkää!!!:(

fiikuna: tyttö on 1v6kk. Olipas ihana yllätys mieheltäsi!!=)

mariposa: pahoittelut negasta!!:( Onneksi et loukannut itteäsi auton kanssa!

nekku: tytön huoneeseen tulee roosat seinät ja mannapuuron punainen boordi. Samoin huonekaluissa (seinälamppu, pöytä, tuoli,matto, leluarkku ja hylly) on mannapuuronpunaista (ainakin vähän). Saa ny nähä koska valmistuu...riippuu ihan millai kunto kestää. Jouluksi toivoin sen valmistuvan.

Täytyy kohta mennä herättää tyttö päikkäreiltä. Nukkuu taas ku tukki, mut sit aamusin ei millään enää uni riitä. Mieskin on päikkäreillä. Sit aletaankin valmistautua kaupungille lähtöön!!:)

Mutta palailen ehkä illemmalla!!

t. lottis rv. 20+1

Vierailija
28/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensikis pahoittelut Mariposalle negasta. Mäkin olin niin varma, noiden sun oireiden perusteella. Mutta osaa toi täti kyllä niin hyvin naamioitua. Toivotaan sitte että alkas edes ne menkat, jos ei kerran muuta. Pääsisit uuteen yrityskiertoon.

Talvikki: Kiitos noista ihanista ajatelmista. Ne on kyllä niin totta, kun vaan olla voi. Sitä ehkä silloin ennen lapsen syntymää naiivisti ajatteli, että eihän tän tartte muutta elämää juuri mitenkään. Voihan lapsen kanssakin mennä. Mutta kyllä se vaan päiväjärestys heitti kuperkeikkaa kun lapsi syntyi. Ei enää ihan lähdettykkään silloin kun huvitti. Vaan menot piti passailla syömsten ja nukkumisten mukaan. Mutta ei oo kyllä sekuntiakaan harmittanut.

mii: Vaikea on sanoa, mikä olisi paras ratkasu. Ei kai tuo nyt maailmaa kaada vaikka yhden kierron väliin jättäisikin. Mutta niin kuin on jo todettu, niin elämä voi yllättää. Kuuntelet nyt itseäsi ja jos siltä tuntuu että yksi kierto jää väliin niin sitten jää ja that´s it. Kyllä teillä on aikaa senkin jälkeen sitä vauvaa hankkia vaikka kuinka. Mutta jos taas tuntuu, että vauvakuume painaa niin kovin päälle, että on tuskaa odotella yksi kierto, nin sitten antakaa palaa vaan.

nekku: Mua on todella kans alkanut tympäsemään bb:ssa se Minna. Kauhee piikittelemään. Ja jotenki tarttuu aina ihan epäolennaisiin asioihin. Mut on kuitenkin olevinaan niin suuri viisaudessaan ja ymmärtämyksessään. En ihmettele, että ovat eronneet miehensä kanssa. Kukaan tollasta jaksas, jos on kotioloissakin samanlainen. Huh.

Toivottavasti sun heikotuksen ja kuvotuksen syy selviäis pian ja syy olis vielä mieluinen ;) *peukuttaa* Mut lupaathan, et jos se oliskin nega (mitä en suinkaan toivo) niin menisit käymään jossain lääkärillä noista sun oireista. Ihan vaan vamistuttamassa et kaikki on kunnossa. Joohan :D

fiikuna: Voi ei miten ihana yllätys. Että oikein lähetti tuo kukkia. Kyllä sulla on sitte taivaallisen ihana mies. Viettäkäähän oikein ihana ja romanttinen ilta! (Vai oilkos se tänään kun meette ulos...).

Mä yöllä töissä jo kattelin tota äippäloman alkua (minäkö muka ajoissa). Mulla on ensinnäkin talviloma pääsiäisviikolla, joka on siis huhtikuun loppupuolella, ja äippäloma alkas 26.5 tai jotain sinne päin. Noh kesälomat kun lasketaan päälle, niin periaatteessa voisin jo suoraan talvilomalta jäädä äippälomalle. Ainut on vaan, että kesälomia tuskin voi viel huhtikuussa pitää. Joten näyttäs siltä että mun pitäs ton tälviloman jälkeen mennä reiluksi viikoksi vielä töihin. Voi jumankekka että on typerää. Täytyy joskus myöhemmin oh:n kanssa jutella siitä että eikä sitä nyt millään vois alottaa tota lomaa jo siitä talvilomasta. Ajatelkaas, sitte mun ei tarttis enää huhtikuun puolen välin jälkeen mennä töihin olleskaan. Ja sehän on jo ihan kohta ;)

No joo suuret on mietteet kun on hiljasta ja tylsää yöllä. Tää lähtis nyt laittelemaan pärstää kuntoon ja sitte haen muksun tarhasta. Mennäänkin sitte tosiaan vähän shoppailemaan.

Vierailija
29/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samaa katoin kun NEKKUKIN, että onko se Minna aivan täys??? Siis herran jestas mulla loksahti leuat paikaltaan kun se eilen sille Timolle sillai töksäytti! Ihan vähän eri asia sanoo että joo no eipäs nyt puhuta tästä enää kuin että turha sitä on miettiä. Timo ehkä tarkotti vaan ystävällisesti sitä että turha murehtia etukäteen mitään, kuulee sen tuomion sitte. Se on niiiiiiiiiiiiin julmetun tollo ämmä ettei toista! Ja hemmetti ku se kaivaa sitä nenäänsä koko ajan, jopa leipoessa! *YÖKS* Joutais kyllä pois sieltä...

(hmm..kiukku vaan kasvaa, kanavoin sitä vaan eri suuntiin näköjään)

Vierailija
30/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottis! Eikös ens viikonloppuna siirretä taas kelloa eteenpäin, jos se vaikka pidentäs lastenkin unia! Toivogttavasti tyttösi ei joudu kauaa sairastamaan!

Nuo ajatukset äitiydestä kyllä allekirjoitan minäkin. Ja omasta puolesta tuntuu kuin ois saanu kokonaan uuden alun elämään näin vanhoilla päivillä! En kyllä kaipaa hitustakaan sitä " vanhaa" elämää, näin on niin hyvä olla! Vaikka toki känkkäränkkäpäivänä hetken saattaa käydä mielessä, että oonkohan ihan täysissä sielunvoimissa, kun vielä lisääkin pitäs saada. Mutta sitten taas niinä hyvinä hetkinä näitä " ottas" vaikka kuinka ja monta! Ja onneks niitä hyviä hetkiä sentään on useemmin kuin huonoja.

Toivon todella, että kaiki truplat saa just niin monta ipanaa kuin itse haluaa ja pian!

Omasta puolesta tuntuu tosi hölmöltä, kun masentu niin kun ei kolmas heti tärpännyt, tuntuu ahneelta ja oikein nolottaa, varsinkin kun kaikki eivät oo vielä saanu ekaakaan. Mutta uskotaan, että pian ropisee lisää plussia tähän truplaperheeseen, on täällä ihan selvä plussabuumi päällä! Ja eihän kaikki voi plussata samaan aikaan joten seuraavalla kierrolla sitten me muut tai viimistään sitä seuraavalla! *hoilaa hirmuisella äänellä tädinkarkotusloitsua*

Mulla oli joku ihme masennuskausi tässä muutenkin, mutta tänään taas tuntuu kaikki tosi hyvältä!

Eilen oltiin ipanoiden kanssa ulkona ja mä sain vihdoin kaivettua daaliat ylös maasta. Yks stressinaihe vähemmän!

Tänään oltiin leikkipuistossa ja ihme ja kumma! Tällä saarella on siis oikeesti muitakin äitejä ja lapsia! Isompi neiti oli vielä hetkisen fammulla hoidossa, kun me käytiin vauvan kanssa kaupassa yms ja sekin meni hienosti. Näyttää siltä, että ens viikon vauvauintia ei tarvi perua lapsenvahdin puutteen takia ainakaan! Loisto juttu! =)

Pieniä asioita, mutta piristi kummasti! Ei sitten kovin synkkä tää masennus sitten ollutkaan!

Talvikki! ihania nuo sun runot!

Mii! Hyvin sä oot asiat mielessäsi pähkäilly, ei muuta kuin uutta yritystä vaan! Varsinkin tuo lääkärin ja ambulanssin ottaminen häihin mukaan kuulosti just hyvältä! ;) Sä oot kyllä niin huippu tyyppi, että ei sitä varmaan ees hääväki paljoo ihmettelis! =)

Lottis! Onpa ihanaa, kun serkukset tulevat maailmaan noin lähekkäin!

fiikuna! Tuo on niin ärsyttävää, että ukko ei ees herää toisen huutoon. Mikä ihme on ja off nappula niillä on korvien välissä, että pystyy olemaan kuulematta meteliä. Hampikitinöitä elellään meilläkin, toivotaan että pian helpottavat eillä ja meillä!

Ihana ylläri sun mieheltäs! hearts;

Mariposa! Voi mikä päivä, onneks auto sentään lipui siististi ojaan ettet rikkonut itseäsi siinä sivussa. Ja hirmu suuret pahoittelut tuosta negasta. Äläkä hyvä nainen pidä itseäs minään epänaisena, pois tuollaset höpötykset. Mä vielä kyllä luulen, että sun testeissä on jotain vialla.. Samoin kuin Nekun..

Bb:stä.. mä en oo ymmärtäny sitä Minnaa koko ohjelman aikana, omituinen tyyppi. Ja se Terhi on ihan yhtä etonen..Ois saanu molemmat häipyä jo ajat sitten. Mä niin tykkäsin siitä Iinasta vaikka sitä yleisesti inhottiin, tulispa se takas sen Cathyn tilalle.

Jaahas, jos lopettelis romaanin rustaamisen ja menis kattomaan mihin pikkuipana pyyhkäs.. Tuli niin hiljasta..

Muksaa päivää kaikille!

Vierailija
31/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa teille aikaisemmin hassun tapauksen eiliseltä, joka mulle tapahtui... ja pakko tottakai tulla kertomaan se heti kun muistui mieleen :)

Well, miehellä oli hartiat eilen jumissa ja mä tarjosin hierontapalvelua. Mies meni sänkyyn mahalleen ja mä istuin hajareisin miehen takamuksen päälle ja aloitin niskahieronnan. Jonkin aikaa siinä puristeltuani miehen niskaa säpsähdin, kun yhtäkkiä toisesta rinnastani tuli oikein suihkuamalla nestettä... ja kaikki kaaressa miehen selkään :D :D :D Eikä sitä todellakaan tullut vain paria tippaa, vaan ihan kunnon ruikkaus :) Voitte vaan kuvitella, ettei naurusta meinannut tulla loppua kun siinä aloimme itseämme kuivattelemaan!!!

On mulla vuotanut rinnoista muutamana yönä sitä esimaitoa (vai miksi sitä kutsutaankaan), mutten olisi IKINÄ uskonut, että sitä ihan paineella sieltä tursuaa :D :D

Että tällaista kivaa meillä :)

Vierailija
32/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mii!!!

yrittämään vaan!pääset sitten synnyttämään häiden loputtua.

kultainen sydän sinulla on kun noin ystävääsi ajattelet!

mariposa!

pahoittelut negasta ja ojaan ajosta.

kun yksi menee pieleen niin menee toinenkin.kun mulla oli tää viimeinen km ei silloin sujunut mikään vaan kaikki meni pyllylleen,kirjaimellisesti!

onnea uuteen yritykseen!

ihania ajatuksia äitiydestä!!!

ihan tosta tuli mieleen kuka olikaan kun kirjoitti että 3:nen kohdalla yrittää päästä enemmän piiloon lapsilta...

tosiaan kun meidän kolmas oli noin 2 ja meillä oli tulossa vapaa ilta miehen kanssa ja meikkasin ja laitoin tukkaa vessassa kun neiti tuli siihen katsomaan ja ihmettelemään.kysyi:

äiti mitä teet,mihin meet?kun oot noin hienona?

minä siihen:äiti ja isi menee hetkeksi kaksin ulos,syömään ja elokuviin.

äiti on ollut väsynyt ja äidin täytyy päästä hetkeksi ovesta ulos ettei seinät kaadu päälle.

tyttö sitten hetken katsoi ja pyöritti päätään ja sitten juoksi huutaen isälle:nyt pian,äidille tippuu taulut päähän!!!!!

=)

mutta tuskaa,mä en saa näitä matka tavaroita mahtumaan minnekkään!!!

voisko sitä ottaa kengille erillisen laukun=)äidin 10:net sandaalit.....

ehkä vielä palaan tai sitten en.

mukavaa ensiviikkoa kaikille truplille!

tärppejä ja hyvää mieltä odotuksiin.sekä muuten mukavaa oloa!

palaan taas,L+5

Vierailija
33/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää matkaa teille!!!!!!!! Muista pakatessa ettei siellä oikeasti (aikuinen) paljoa vaatetta tarvi. Aina tulee otettua ihan liikaa tavaraa. Lapsukaisille tietty eri tilanne, kun sotkevat vähän enemmän. ;)

Taidan lähteä tonne tuuleen ja sateeseen vaeltamaan kotia kohti. Ärsyttää kaikki niin että haen matkalla jotain hyvää kaupasta ja hautaan itteni sohvan uumeniin loppupäiväksi. Paitsi taas äklöttää, vaikka just söin.. Hyvää viikonlopun alkua truplille ja huomenna taas!!

Vierailija
34/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja taas hävis pitkä viesti:(... tällä kertaa voin syyttää vain itseäni. No, yritän kirjoittaa vielä samat asiat uudestaan.

NEITI kirjoitti ihanasti äitiydestä. Kyllähän noiden lapsukaisten kehitys on niiiiin huimaa! Varsinkin nyt sen huomaan, kun olen päivät töissä.

Parisuhteesta ja välimatkasta oli myös puhetta. Olen samaa mieltä, että välimatka voi tehdä todella hyvää. Meilläkin oli muutama vuosi sitten sellainen tilanne, että oltiin nyk. miehen kanssa seurusteltu reilut puoli vuotta, kun lähdin 5 kk ulkomaille. Sinä aikana mieskin tajusi, että meidän suhteesta kannattaa pitää kiinni ja sillä tiellä ollaan;)...

TALVIKILLE kiitos kivoista jutuista. Lepoa vaan, kannattaa varmaan mennä ihan pötkölleen, mulla ainakin suppaili tyttöä odottaessa (tietokoneella) istuessa.

MARIPOSA, pahoittelut negasta. Onneksi ei käynyt pahasti, kun ojaan ajoit. Hurjaa, jos pitäis vielä ajella kesäkumeilla. Mä sanoin viikko sitten miehelle, että nyt ne nastat alle, mä en enää suostu kesärenkailla ajelemaan. Ja hyvä, että sanoin, keskiviikosta asti on ollut oikein talviset olosuhteet. JELLONA kans ajelee varovasti!!

MII, pahoittelut täditä. Ilmeisesti nyt itsekin päädyit siihen, ettei vauvapuuhia kannata lykätä, kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin tärppää tai milloin vauva sit päättää syntyä tms. Ymmärrän kyllä, että sua harmittaa, jos häät jäävät väliin, mutta toisaalta hyvin todennäköisesti sinne kuitenkin pääset, ainakin jos ne ei ole kovin kaukana kotoa. Olisihan se aikamoinen sattuma, jos just sinä päivänä olisit synnärillä.

Joskus täälläkin on ollut puhetta siitä, että vauvapuuhia ei voi hirveesti suunnitella etukäteen. Meilläkin tää tilanne on sellainen, että jos olisin tullut raskaaksi vasta pari kuukautta myöhemmin (eli näihin aikoihin), olisin voinut, hmmm, sanotaanko, että hengittää helpommin. Mähän aloitin uudessa (vaki)paikassa elokuussa, mut mulla on PUOLEN VUODEN koeaika eli tammikuun loppuun asti mut voidaan irtisanoa ilman syytä. Hiukan siis jännittää, että miten käy, koska tää maha ei mitenkään pysy piilossa siihen asti:/... Mutta hei, kukaan EI SAA nyt käsittää mua väärin. Mä olen TODELLA ONNELLINEN mun raskaudesta ja mun arvojärjestyksessä lapsi menee työpaikan ohi mennen tullen, mutta kyllähän se vähän mietityttää. Vakipaikka on kuitenkin vakipaikka. Mutta ei vaan osattu lykätä vauvapuuhia parilla kuukaudella, kun mä olin ihan varma, että jos oikein suunnitellaan, että saadaan heinäkuussa vauva, niin ei varmaan ois sit saatu sitä ennen kuin aikaisintaan heinäkuussa 2009!!

FIIKUNA, olenkohan toivottanut sut tervetulleeksi? Jos en, niin tervetuloa vain minunkin puolestani. Ihana yllätys mieheltäsi.

Nyt mä taidan laittaa tän viestin menemään, ennen kuin se taas katoaa:/... Taisi jäädä monta kommentoimatta, mutta ehkä kohta lisää.

Vierailija
35/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan sympatioista sinullekkin! Ja oli vielä pakko alkaa kirjottamaan että meilläkin alkoi tämä suhde sillä että jo kuukauden kuluttua tapaamisesta minä lähdin viideksi kuukaudeksi ulkomaille. Ja ihmeen hyvin kaikki meni, mies soitti joka päivä töistä ja periaatteessa tutustuttiin siinä puhelimen välityksellä. Ja nyt sit toi miehen vuoden keikka.. Jos tämä nyt tästä vielä kaatuu niin johan on kumma! ;D

Vierailija
36/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] Mahtuuko vielä mukaan? Olen täällä muutaman päivän lueskellut juttujanne hekotellen ja vetistellen ja tuntuu kuin tuntisin jo teidät kaikki. Itse olen 30, mies 38, esikoispoika 5, tyttö 3 ja kuopuspoika 1. Asutaan Helsingissä. Gradu jäi kesken esikoisen synnyttyä eikä motivaatiota valmistumiseen juuri ole. Haluaisin olla vain kotona ja saada monta lasta!!! Mieskin opiskelee tällä hetkellä joten rahaa ei tällekään porukalle ole ylenpalttisesti. Mutta lapsihan tuo leivän tullessaan, niinhän? Mulla on nyt elämäni pahin vauvakuume. En keksi yhtäkään syytä miksi ei olisi järkevää hankkia lasta juuri nyt!!! Mies haluaa odottaa " ainakin viisi vuotta" ennen kuin ajatellaan perheenlisäystä. Ja kaikki sanovat että nauti nyt niistä kolmesta. Niinhän minä nautinkin! en kai minä muuten haluaisi lisää :) Toivon vain että kävisi " vahinko" mutta mies ei uskalla mennä edes nukkumaan ilman kondomipakettia... Imetän kuopusta vielä, joten menkat eivät ole edes alkaneet, joten hyvähän tässä on haaveilla... Mulla tulevat kuukautiset vasta parin viikon päästä siitä kun imetys on ihan kokonaan loppunut ja nyt imetän miljoona kertaa päivässä ja pari yössäkin :) Hormonitoiminnan puutteesta kielii sekin, että en oikein keksi mitä muuta sängyssä voisi edes tehdä kuin nukkua :) ja se että kumi sattuu ihan mielettömästi :(

LEANNA: huippu juttu tuo taulut päähän! :D En uskalla ajatellakaan mikä homma olis tavaroiden pakkaamisessa lentomatkalle. Viime kesänä käytiin meidän kolmikon kanssa mökillä ja silloinkin oli jokainen auton neliösentti käytössä. no, Kanarialle ei ainakaan tarvitse pakata mitään toppavaatteita :D

MARIPOSA: Pahoittelut negasta! Kuulostaa tutulta. Kun alettiin esikoistamme yrittää (olin itse kuumeillut jo kolme vuotta), kuukautiset jäi pois neljäksi kuukaudeksi! Ja senkin jälkeen kierrot heitti häränpyllyä. Viidennellä kierrolla sitten vihdoin tärppäsi! Eli kahdeksan kuukauden yrittämisen jälkeen. Seuraavat kaksi ovatkin saaneet alkunsa ennen kuin on edes yritetty :) Mulla ei kyllä ollut mitään oireita silloin kun kuukautiset piti taukoa. Sinuna en vielä luopuisi toivosta, vaan testaisin myöhemmin uudelleen...

TALVIKKI: Itkin ja nauroin noille äitiysjutuille! Ihania!

Dorinda ja 00 02 04 jne

Vierailija
37/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposalle pahoittelut negasta - kyllä plussa vielä tulee!

Kohta lähdetään käymään kylässä kavereiden luona.

Jellona: hauska juttu tuo ' maidontulo' . Mullakin on pitkin raskautta välillä tullut. Kerran tuli tuossa pari viikkoa sitten ihan neulepuseronkin läpi. Tuli siinä vähän paniikki, kun kouluun olin lähdössä. Ei auttanut muu kuin kaivaa äitiyspakkauksessa liivinsuojat esille. Ei sitä sitten lisää tullut samana päivänä, onneksi!

Iltapäivänviettoon takaisin!

Vierailija
38/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva aloittaa taas viikonlopun viettoa. Tänne en ole kyllä meinannut päästä koko päivänä. Taitaa olla taas jotain vikaa näissä sivuissa.

Mariposalle pahoittelut negasta. Kyllä sinua pidetään nyt piinassa. Varmaan itseäkin helpottaisi, jos pääsisi aloittamaan jo uuden kierron. Jostain syystä ikävät asiat tuntuvat sattuvan aina samaan aikaan, mutta oli kyllä ihan hauska lukea, miten hait miehiä apuu auttamaan auton ylös ojasta. Varmasti pohjoisessa on syytä olla kesärenkaat, kun täällä etelämmässäkin on aivan kamalan liukasta.

Kylläpäs Fiikunan mies keksi ihanan keinon ilahduttaa. Kateellisena täällä luen, kun itse olen saanut kukkia vain pari kertaa kaikkien näiden vuosien aikana ja silloinkin vain syntymäpäivänä tai muuna juhlapäivänä. Mies on varmasti suunnitellut teille kivan illan, kun nyt kerran pääsette ensimmäistä kertaa yhdessä ulos.

Meilläkin on suunnitteilla yhdessäoloa illaksi. Mies on nimittäin huomenna töissä, ja sunnuntaina on muuta menoa. Siksi varasinkin jo ajoissa tämän illan itselleni.

Talvikin tekstit olivat liikuttavia ja jälkimmäinen erittäin hauska. Minäkin olen lukenut ne täältä joskus aikaisemminkin, mutta ne kestävät useammankin lukukerran. Minä ainakin luin ihan mielelläni Neidin eilisiä kuulumisia. Pienet asiat ja varsinkin monet lasten ihanat teot ja sanomiset ilahduttavat varmasti jokaista.

Miilel antaisin smanlaisia neuvoja kuin moni muukin: tee niin, kuin tuntuu parhaalta. On vaikea asettua asemaasi, mutta varmasti tiedät itse, miten kannattaa toimia. Aina ei kuitenkaan pidä ajatella sioita vain järjellä vaan kuunnella myös sydäntään.

Matteusk: Oletko seurannut Aamulehdestä keskustelua opettajien uupumuksesta? Tänään oli aiheesta hyvä juttu. Minua vähän kauhistuttaa tämä aihe siksi, että esimerkiksi kaksi hyvää ystävääni on joutunut työuuupumuksen vuoksi melkein vuoden sairaslomalle. Pitäisi vain muistaa tehdä selvä ero työn ja vapaa-ajan välille. Sinulla se varmasti onnistuukin paremmin, koska lapsi vatii aikaa ja huomiota. Minulla päivät ovat kuitenkin usein vain sellaisia, että aamulla herään ja lähden töihin ja töistä tultuani jatkan töitä kotona, kunnes menen taas nukkumaan. Pitäisi varmaan keksiä muutakin sisältöä elämään. Luulen, että työuupumus on tavallisinta juuri sellaisissa töissä, jotka eivät jää työpaikalle vana jatkuvat kotona. Välillä kadehdin sellaisia ystäviä, joilla kaikki työpaikan ulkopuolella vietetty aika on vapaa-aikaa.

Vierailija
39/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kerkeenhän tänne työpäivän hulinoista... :) Tänään onkin sitten ollut vissii eka päivä oikeesti raskaana: yökkäilyt ja kyökkäilyt alkoi heti aamusta ja olo oli melkoisen mukava puoliltapäivin kun aloin ruokaa lämmittämään, just juupa joo, taitaa mulla olla sitten " päiväpahoinvointia" täytynee syödä siis kokoajan jotakin kun sillä helpottaa, viel ainakin... *onnellinen yökkäilijä*

Mariposa: vitsin nega... höh, outoa kyllä, alkais sitten menkat niin pääsisit uuteen kiertoon vaikkapa kiva se ois aatella et masussa oliskin tosi salamatkustaja!! Onneksi liukasteluseikkailu päättyi kuitenkin hyvin: meillä kanssa mies panttaa talvirenkaiden vaihtoa... tänään vissii jo vaihtaa kun mun ois huomenna ajettava sen silmäterällä! ;)

Fiikuna: en oo vissii sua muistanu toivotella tervetulleeksi!! Ihana mies kyllä sulla!! Pitäkäähän hauska ilta!! :)

Mirulii: Mukavaa viikonloppuvapaata!! Oishan se tosissaan melkoinen juttu olla samaan aikaa synnärillä!! Mä oon kanssa kattonu mun äippäloman alkua ja samaa mietin noiden kesälomien kanssa, saispas ainakin vähän aikaa lomailla ennen äippälomaa: voi olla aika tuskaa seisoskella tässä tiskin takana viimesillään... mut katotaan onko tässä ees töitä vuodenvaihteenjälkeen... Pakko on pomolle vissii kertoo ennen työsopparinkirjoitusta etten kauaa viihdy... Oishan se kuitenkin ihan reilua, ois sitten mahiksia vaikka päästä samaan firmaan takasin!

Mii: hyvä että pääsit lopputulokseen pohdinnoissa, elämästähän ei koskaan tiedä joten pidetään peukkuja et oisit vielä yliajalla raskaana häiden aikaan!! :) Ihan varmasti se nyytti teille pian suodaan!! Vaikka helppo on ymmärtää nuo ajatukset!

Talvikin ja Neidin kirjoitukset saa kyllä kyyneleet silmiin. Ihania ajatuksia äitiydestä: tuntuu että oon niin paljon jäänyt paitsi ihanista asioista. Nyt onneksi omassa masussa ehkä kasvaa joku. Innolla nautin kyllä jokaisesta hetkestä mitä elämä antaa. Ennen haveilin lapsista mutta nyt tosissaan tuntuu että haluun van nauttia tästä hetkestä: ollaan vielä kaksin mutta höpsötellään tästä meidän omasta " hedelmästä" Ihanaa!!

Marieela: missäs oot??

Nyt taidan mennä eväiden kimppuun... *nälkä*

Vierailija
40/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leannalle ihanaa lomamatkaa!!! Nauttikaahan yhteisestä lomasta perheen kera!!! Täällä ootellaan matkakuulumisia jo! :)