Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan käsittämätöntä, että USA:ssa halutaan taas ottaa kidutus käyttöön

Vierailija
09.05.2011 |

Minkälainen demokratia on sellainen maa, jota teloittaa ja kiduttaa ihmisiä?



http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Cheney+ottaisi+vesikidutuksen+taas+…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutus on ollut käytössä Guantanamossa koko ajan. Tideon bin Ladenin olinpaikasta saatiin kiduttamalla.

24-sarjassa tehtiin propagandaa kiduttamisen puolesta.

Vierailija
2/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ottaa käyttöön"?

"Presidentti Barack Obama kielsi vesikidutuksen ja muut kovaotteiset kuulustelutekniikat heti valtaannousunsa jälkeen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun sitä käytännössä johtaa maa, joka kiduttaa ja telottaa ihmisiä.

Vierailija
4/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun sitä käytännössä johtaa maa, joka kiduttaa ja telottaa ihmisiä.

kidutus on käytännössä hyvin marginalista puuhaa.

Paljon tärkeämpi asia Suomelle on turvallisuus ja yhteistyö jota NATO edustaa. Valtaosa EU:n jäsenistäkin asuu jo NATOmaissa ja Suomi on mukana monissa NATOn toiminnoissa mukana -paitsi päättämässä asioista.

Eli tunteilu pois ja NATOon mukaan vaan.

Vierailija
5/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun sitä käytännössä johtaa maa, joka kiduttaa ja telottaa ihmisiä.

kidutus on käytännössä hyvin marginalista puuhaa.

Paljon tärkeämpi asia Suomelle on turvallisuus ja yhteistyö jota NATO edustaa.

Turvallisuus ja yhteistyö = viedään "demokratia" väkivalloin sellaisiin maihin, joissa on öljyä?

Vierailija
6/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-sarjassa tehtiin propagandaa kiduttamisen puolesta.

Mulla loppui sen sarjan katsominen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratiassa ihmiset saavat esittää mielipiteensä, vaikka miten ääliömäisiä, ilman että pää putoaa. Sinäkin saat täällä hurskastella ihan rauhassa ja puhua perättömyyksiä pelkäämättä, että joku tulee ovelle. Eikö olekin mukava olla maailman omatuntona?

Vierailija
8/8 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen demokratia on sellainen maa, jota teloittaa ja kiduttaa ihmisiä? <a href="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Cheney+ottaisi+vesikidutuksen+taas+…" alt="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Cheney+ottaisi+vesikidutuksen+taas+…">http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Cheney+ottaisi+vesikidutuksen+taas+…;


VARApresidentti jolla ei ole mitaan valtaa tehda yhtaan mitaan. Konservatiiveja vaan nyt kaivelee kun Obama teki bin Ladenista lopun ja Bush ei siihen pystynyt. Vaikertavat joka paiva mediassa etta olisi pitanyt antaa kunniaa Bushillekin ja miksi Obama ei mainitse hanen nimeaan.

Ja se joka mainitsi etta ollaan oljyn perassa voisi minulle kartasta nayttaa missa ne Afganistanin oljykentat ovat. Ja samalla vaivalla etsia vaikka googlesta miten paljon Irakin oljya tulee USAaan. Jaan mielenkiinnolla odottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme