Kello varastettiin jumpassa - korvaako vakuutus?
Kello vietiin kassistani jumpassa, korvaakohan sen kotivakuutus, kannattaako edes soittaa vakuutusyhtiölle? Rikosilmoitus pitäisi vissiin tehdä ensin... Juu ja salilla ei ole kaappeja, vaan väittävät että ulko-ovi suljetaan tunnin ajaksi joten asialla on ollut joku rakas jumppakollegani sillä aikaa kun olin suihkussa...
Kommentit (5)
lukitussa tilassa.
Ja jos olisi ollutkin lukitussa tilassa niin aika kallis kello täytyisi olla, että saa korvauksia. Mulla omavastuu 150 euroa ja sen lisäksi kun tehdään kellon ikävähennykset niin eip äperustiukusta saa mitään.
Nimittäin löysin solariumin sivupöydältä kellon, enkä ole palauttanut sitä respaan - koska respa ei ole ollut auki niihin aikoihin kun minä olen käynyt salilla.
Ajattelin huomenna mennä respan aukioloaikaan salille ja jättää kellon sinne.
Minkälainen kello?
...mutta palauta ihmeessä, pelastat taatusti omistajan päivän. ap
omavastuu ainakin on varmaan kohtuullinen?
Soitas ja kysäses sun vakuutusyhtiöstä.