Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kello varastettiin jumpassa - korvaako vakuutus?

Vierailija
23.03.2011 |

Kello vietiin kassistani jumpassa, korvaakohan sen kotivakuutus, kannattaako edes soittaa vakuutusyhtiölle? Rikosilmoitus pitäisi vissiin tehdä ensin... Juu ja salilla ei ole kaappeja, vaan väittävät että ulko-ovi suljetaan tunnin ajaksi joten asialla on ollut joku rakas jumppakollegani sillä aikaa kun olin suihkussa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omavastuu ainakin on varmaan kohtuullinen?



Soitas ja kysäses sun vakuutusyhtiöstä.

Vierailija
2/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukitussa tilassa.



Ja jos olisi ollutkin lukitussa tilassa niin aika kallis kello täytyisi olla, että saa korvauksia. Mulla omavastuu 150 euroa ja sen lisäksi kun tehdään kellon ikävähennykset niin eip äperustiukusta saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta vietiin koko lompakko.

Vierailija
4/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin löysin solariumin sivupöydältä kellon, enkä ole palauttanut sitä respaan - koska respa ei ole ollut auki niihin aikoihin kun minä olen käynyt salilla.



Ajattelin huomenna mennä respan aukioloaikaan salille ja jättää kellon sinne.



Minkälainen kello?

Vierailija
5/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta palauta ihmeessä, pelastat taatusti omistajan päivän. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän