voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Haa! Edellä oleva kommenttini on Levis 501!
Vierailija kirjoitti:
Millainen maski sopii Munsalan kansallispuvun kanssa? Voiko tuota puvun myssyä käyttää myös maskina, tekee (tai teettää) niitä vain useamman kappaleen?
Munsalan maskia on aivan suositeltavaa käyttää, mutta emme kuitenkaan suosittele sitä. Etenkään Turussa ei ole suositeltavaa suositella Munsalan maskia tai kansallispukua. Laadimme parhaillaan tiekarttaa siitä, millaisessa tilanteessa mahdollisesti suosittelisimme Munsalan maskin käyttöä. Suomen lainsäädäntö ei mahdollista Munsalan kansallispukupakkoa. Toivottavasti ei löydy Munsalan maskille suosittelijaa Helsingistä tai Vantaalta?
Pitääkö Munsalan kansallispuku todella keittää vai riittääkö jos pesen kuudessakympissä, käsittelen uv-valolla ja silitän kolmella pisteellä. Vastauksella olisi kiire, en saanut hankittua kuin yhden Munsalan kansallispuvun kokoa 36-50 ja meillä ei ole tarpeeksi isoa kattilaa.
Virkkasin sätkäpaperin muoveista Munsalan kansallispuvun - paljolla ostat?
Munsalan kansallispuku tulee aina tunnin käytön jälkeen keittää isossa padassa, puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Käykö munasolu Vantaalta?
Tapani Kansan munasolu käy.
Lol. Tänään juuri ajelin Munsalan ohi ja tuli mieleen tämä ketju. Ja täällähän se taas näkyy poiminnoissa.
voisiko joku ostaa minulle munsalan kansallismaskin?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka maksaisi minulle munsalan kansallismaskin ja ainoa toive,että voisin käyttää sitä helsinki-vantaallA. Onko täällä ketään joka voisi maksaa minulle munsalan kansallismaskin?
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku ostaa minulle munsalan kansallismaskin?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka maksaisi minulle munsalan kansallismaskin ja ainoa toive,että voisin käyttää sitä helsinki-vantaallA. Onko täällä ketään joka voisi maksaa minulle munsalan kansallismaskin?
Suosittelen sinulle kansallista munamaskia!
Voin maksaa, on minulla rahaa 2000 markkaa.
Apua! Mieheni näki minut itse teossa, ompelemassa Munsalan kansalaispukua. Olen ennen onnistunut piilottamaan asian, mutta hän tulikin tänään aikaisemmin töistä. Hän haluaa erota, koska ei tiennyt että minulla on tällaisia harrastuksia. Mitä pitäisi tehdä? En tiedä voinko luopua Munsalan kansallispuvuista, meneekö mies vaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mieheni näki minut itse teossa, ompelemassa Munsalan kansalaispukua. Olen ennen onnistunut piilottamaan asian, mutta hän tulikin tänään aikaisemmin töistä. Hän haluaa erota, koska ei tiennyt että minulla on tällaisia harrastuksia. Mitä pitäisi tehdä? En tiedä voinko luopua Munsalan kansallispuvuista, meneekö mies vaihtoon?
Mies menee Munsalaan. Vasta sitten hän voi ymmärtää intohimosi. Valitettavasti helpompaa keinoa ei ole :(
Minkä näköinen se munsalan kansallispuku on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies menee Munsalaan. Vasta sitten hän voi ymmärtää intohimosi. Valitettavasti helpompaa keinoa ei ole :(
Toinen keino on antaa hänen lukea tämä ketju.
Mutta Munsalaan meneminen on kyllä se pienempi paha.
Myyn mun kalan kansallispuvun, joka jäi tarpeettomaksi, kun mun kala kuoli. Postitus Helsinkiin tai Vantaalle onnistuu! Koko Medium (kultakala), hinta 3000 euroa (sis alv. ja postitus).
Käyköhän ap koskaan lukemassa tätä ketjua!
Taasko tämä länkytys on tapetilla...
Paaruisa Peeru! Nyt pääsi iso PIERU!