voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Revin kohta pääsi irti ja työnnän munsalan kansallispuvun perseeseesi. Kysyttävää?
Eikö se v * tun puku oli edelleenkään valmis??
Voisin tehdä jos puvulle on vielä tarvetta. Tosin asun Espoossa ja olen ommellut viimeksi yläasteella, ei kai se ole ongelma?
Lukeekohan ap tätä ketjua, mitä luulette?
En ole edelleenkään löytänyt henkilöä, joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun. Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun, olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.
Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
En ole edelleenkään löytänyt henkilöä, joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun. Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun, olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.
Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Poskeeotto ja teen sen. Autetaan toisiamme. Tulen huomenna.
Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Harrastan kansantanssia ja etsin henkilöä joka ystävällisesti voisi tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Löytyisikö tällainen henkilö. Todella voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun.
Varokaa tätä ostajaa! Sovittiin kaupat ja ompelin hänelle täydellisen Munsalan kansallispuvun koossa 36-50 onesize. Puvun valmistuttua yritin tavoitella häntä, mutta milloin oli täti sairas ja milloin pankkikortti hukassa. Kaupat peruuntuivat ja rahat jäivät saamatta 😭 Matkustin erikseen Vantaalle valmistusta varten.
Saiko se MunsaLAN kansallispuvun?
Joko Ihmemies McGyver sai omansa? Eikös se täällä kysellyt, voisiko joku ystävällinen rouva tai neiti tehdä hänelle?
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Löytyisikö mieluiten Vantaalta? Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Varokaa tätä ostajaa! Sovittiin kaupat ja ompelin hänelle täydellisen Munsalan kansallispuvun koossa 36-50 onesize. Puvun valmistuttua yritin tavoitella häntä, mutta milloin oli täti sairas ja milloin pankkikortti hukassa. Kaupat peruuntuivat ja rahat jäivät saamatta 😭 Matkustin erikseen Vantaalle valmistusta varten.
Muahahahahaha, vissyt näytöllä :D
voisiko joku porvoossa asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vporvoossa.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Iiiiiijeeiiii....I´m Lisa Simpson!
Voisin tehdä puvun ja asun Vantaalla, mutta jäi vähän epäselväksi että mikä kansallispuku pitäisi tehdä? Eli minkä kansalllispuvun haluat? Voisitko kertoa minkä puvun haluat?
Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle munsalan kansallispuvun asun vantaalla kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä puvun ja asun Vantaalla, mutta jäi vähän epäselväksi että mikä kansallispuku pitäisi tehdä? Eli minkä kansalllispuvun haluat? Voisitko kertoa minkä puvun haluat?
Haluaisin Espoon kansallispuvun.
Voisiko joku Munsalassa asuva tehdä minulle Vantaan kansallispuvun?
Minä en halua minkäänlaista kansallispukua.
Vieläkö ehtisi saada Munsalan puvut miehille kepun puoluekokoukseen? Haluttaisi osallistua ja tanhuta kansallispuku päällä.