Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (801)

Vierailija
541/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehtisi saada Munsalan puvut miehille kepun puoluekokoukseen? Haluttaisi osallistua ja tanhuta kansallispuku päällä.

Vierailija
542/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin kohta pääsi irti ja työnnän munsalan kansallispuvun perseeseesi. Kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se v * tun puku oli edelleenkään valmis??

Vierailija
544/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä jos puvulle on vielä tarvetta. Tosin asun Espoossa ja olen ommellut viimeksi yläasteella, ei kai se ole ongelma?

Vierailija
545/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeekohan ap tätä ketjua, mitä luulette?

Vierailija
546/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edelleenkään löytänyt henkilöä, joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun. Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun, olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.

Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
547/801 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edelleenkään löytänyt henkilöä, joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun. Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun, olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.

Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Poskeeotto ja teen sen. Autetaan toisiamme. Tulen huomenna.

Vierailija
548/801 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Harrastan kansantanssia ja etsin henkilöä joka ystävällisesti voisi tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Löytyisikö tällainen henkilö. Todella voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun.

Vierailija
549/801 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tätä ostajaa! Sovittiin kaupat ja ompelin hänelle täydellisen Munsalan kansallispuvun koossa 36-50 onesize. Puvun valmistuttua yritin tavoitella häntä, mutta milloin oli täti sairas ja milloin pankkikortti hukassa. Kaupat peruuntuivat ja rahat jäivät saamatta 😭 Matkustin erikseen Vantaalle valmistusta varten.

Vierailija
550/801 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko se MunsaLAN kansallispuvun?

Vierailija
551/801 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ihmemies McGyver sai omansa? Eikös se täällä kysellyt, voisiko joku ystävällinen rouva tai neiti tehdä hänelle?

Vierailija
552/801 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Löytyisikö mieluiten Vantaalta? Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun?

Vierailija
553/801 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa tätä ostajaa! Sovittiin kaupat ja ompelin hänelle täydellisen Munsalan kansallispuvun koossa 36-50 onesize. Puvun valmistuttua yritin tavoitella häntä, mutta milloin oli täti sairas ja milloin pankkikortti hukassa. Kaupat peruuntuivat ja rahat jäivät saamatta 😭 Matkustin erikseen Vantaalle valmistusta varten.

Muahahahahaha, vissyt näytöllä :D

Vierailija
554/801 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku porvoossa asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vporvoossa.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
555/801 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiiijeeiiii....I´m Lisa Simpson!

Vierailija
556/801 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä puvun ja asun Vantaalla, mutta jäi vähän epäselväksi että mikä kansallispuku pitäisi tehdä? Eli minkä kansalllispuvun haluat? Voisitko kertoa minkä puvun haluat?

Vierailija
557/801 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle munsalan kansallispuvun asun vantaalla kiitos.

Vierailija
558/801 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tehdä puvun ja asun Vantaalla, mutta jäi vähän epäselväksi että mikä kansallispuku pitäisi tehdä? Eli minkä kansalllispuvun haluat? Voisitko kertoa minkä puvun haluat?

Haluaisin Espoon kansallispuvun.

Vierailija
559/801 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku Munsalassa asuva tehdä minulle Vantaan kansallispuvun?

Vierailija
560/801 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua minkäänlaista kansallispukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä