voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Ensin haluan löytää tekijän joka tekee munsalan kansallispuvun ja sitten puhumme rahasta.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Harrastan kansantanssia ja en halua vuokrata pukua,vaan oman puvun haluan,niin voiko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
olen vuoden ajan etsinyt munsalan kansallispukua ja ei löydy mistään sopivaa kokoa,niin nyt sitten toivoisin löytäväni ystävällisen ihmisen joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja tekijän olisi asuttava vantaalla tai helsingissä.
Harrastan juoksua. Voisiko joku tehdä Munsalan verkkaripuvun? Mieluiten Vantaalta, mutta Helsinkikin käy ja hätätapauksessa Kerava.
Kuka helvetti tätä ketjua on jatkanut 11 vuotta? Tämä on kyllä älyttömyyden huippuakin älyttömämpää!
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti tätä ketjua on jatkanut 11 vuotta? Tämä on kyllä älyttömyyden huippuakin älyttömämpää!
Hanki sinäkin Munsalan kansallispuku niin lakkaa pipo kiristämästä.
Minulla olisi myytävänä Munsalan kansallispuku (hame ja liivit). Hameen kokoa voi säätää, kangas itse kudottua. Liivi myös hyvin säädettävissä. Eli TÄÄLTÄ Munsalan kansallispuku. Laitahan oikea haluaja komenttia! *tämä on siis ihan aito Munsalan kansallispuku, sijainti Pohjois-Helsinki - tosin lähes Vantaan rajalla, joten en tiedä...).
Liitänpä tänne taas viimeksi kirjoittamani faktan. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Munsala on perseestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ;D Tämä on yksi AV:n klassikkoketjuja, ei tästä saa sanoa pahaa sanaa!
Kuvan Munsalalaisella miehellä päällä kansallispuku:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/ec18bcd98bc44fcab879e89657c1b4a4.jpg
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi myytävänä Munsalan kansallispuku (hame ja liivit). Hameen kokoa voi säätää, kangas itse kudottua. Liivi myös hyvin säädettävissä. Eli TÄÄLTÄ Munsalan kansallispuku. Laitahan oikea haluaja komenttia! *tämä on siis ihan aito Munsalan kansallispuku, sijainti Pohjois-Helsinki - tosin lähes Vantaan rajalla, joten en tiedä...).
Mutta voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla . Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Naapurilla on myytävänä Munsalan soutupuku.
Voisiko joku puolestaan tehdä minulle Vantaan miesten kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ei ko. puvun hienous muutoin avaudu sinulle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Antakakaa jo olla!
Ei anneta, ihanaa kun klassikkoketju osoittaa taas elonmerkkejä :)
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan yöpuvun ja lisäksi helleasun? Asun Pöljällä, joten käyttöä olisi.
Vaihdetaan pellavaiset verkkarit Munsalan kansallispukuun. Koko on 36 - 54 .Vaihto voidaan suorittaa Helsingissä tai Vantaalla. Rn maksa vaihtorahaa. Sujuisiko tämä Helsingissä tai Vantaalla?
Voin tarjota raikkaita voileipiä.
hei.oletko kokeillut twerkkausta?siinä ei tarvitse olla kansallispukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sektion munsalan kansallispuvussa, mä haluan valita sen, se on mun itsemääräämisoikeus!
Laskettu aika on aika lähellä, voisko joku tehdä sen? Please!
Hei, ihan tosissaan, voisko joku tehdä sen Munsalan puvun sinne sektioon, että mä pääsen sitten panemaan viikon päästä sektiosta siinä munsalan puvussa!!!
Oijoi, olinpa unohtanutkin tämän lyylin joka duunaili viikon päästä sektiostaan ulkomailla. Ja sen perusteella sitten väitti että kyllähän se sektio sopii kaikille kun hänellekin niin "onnistui"Kylläpä siellä ulkomailla osataan nuo sektiot. Uskoo ken haluaa.
Mutta munsalaa minäkin kaipaan...
No voi harmi. Minulla olisi Munsalan kansallispuku myytävänä, mutta asun Espoossa.