Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (801)

Vierailija
461/801 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Minulla olisi Munsalan kansallispuku myytävänä, mutta asun Espoossa.

Vierailija
462/801 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haluan löytää tekijän joka tekee munsalan kansallispuvun ja sitten puhumme rahasta.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Harrastan kansantanssia ja en halua vuokrata pukua,vaan oman puvun haluan,niin voiko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

olen vuoden ajan etsinyt munsalan kansallispukua ja ei löydy mistään sopivaa kokoa,niin nyt sitten toivoisin löytäväni ystävällisen ihmisen joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja tekijän olisi asuttava vantaalla tai helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/801 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakakaa jo olla!

Vierailija
464/801 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan juoksua. Voisiko joku tehdä Munsalan verkkaripuvun? Mieluiten Vantaalta, mutta Helsinkikin käy ja hätätapauksessa Kerava.

Vierailija
465/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti tätä ketjua on jatkanut 11 vuotta? Tämä on kyllä älyttömyyden huippuakin älyttömämpää!

Vierailija
466/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti tätä ketjua on jatkanut 11 vuotta? Tämä on kyllä älyttömyyden huippuakin älyttömämpää!

Hanki sinäkin Munsalan kansallispuku niin lakkaa pipo kiristämästä.

Vierailija
467/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi myytävänä Munsalan kansallispuku (hame ja liivit). Hameen kokoa voi säätää, kangas itse kudottua. Liivi myös hyvin säädettävissä. Eli TÄÄLTÄ Munsalan kansallispuku. Laitahan oikea haluaja komenttia! *tämä on siis ihan aito Munsalan kansallispuku, sijainti Pohjois-Helsinki - tosin lähes Vantaan rajalla, joten en tiedä...).

Vierailija
468/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitänpä tänne taas viimeksi kirjoittamani faktan. Ei mulla muuta.

Vierailija kirjoitti:

Munsala on perseestä

Vierailija
469/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ;D Tämä on yksi AV:n klassikkoketjuja, ei tästä saa sanoa pahaa sanaa!

Vierailija
470/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan Munsalalaisella miehellä päällä kansallispuku:

https://is.mediadelivery.fi/img/468/ec18bcd98bc44fcab879e89657c1b4a4.jpg

Vierailija
471/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi myytävänä Munsalan kansallispuku (hame ja liivit). Hameen kokoa voi säätää, kangas itse kudottua. Liivi myös hyvin säädettävissä. Eli TÄÄLTÄ Munsalan kansallispuku. Laitahan oikea haluaja komenttia! *tämä on siis ihan aito Munsalan kansallispuku, sijainti Pohjois-Helsinki - tosin lähes Vantaan rajalla, joten en tiedä...).

Mutta voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla . Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
472/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on myytävänä Munsalan soutupuku.

Vierailija
473/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku puolestaan tehdä minulle Vantaan miesten kansallispuvun?

Vierailija
474/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ei ko. puvun hienous muutoin avaudu sinulle koskaan.

Vierailija
475/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakakaa jo olla!

Ei anneta, ihanaa kun klassikkoketju osoittaa taas elonmerkkejä :)

Vierailija
476/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä minulle Munsalan yöpuvun ja lisäksi helleasun? Asun Pöljällä, joten käyttöä olisi.

Vierailija
477/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan pellavaiset verkkarit Munsalan kansallispukuun. Koko on 36 - 54 .Vaihto voidaan suorittaa Helsingissä tai Vantaalla. Rn maksa vaihtorahaa. Sujuisiko tämä Helsingissä tai Vantaalla?

Voin tarjota raikkaita voileipiä.

Vierailija
478/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.oletko kokeillut twerkkausta?siinä ei tarvitse olla kansallispukua.

Vierailija
479/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sektion munsalan kansallispuvussa, mä haluan valita sen, se on mun itsemääräämisoikeus!

Laskettu aika on aika lähellä, voisko joku tehdä sen? Please!

Hei, ihan tosissaan, voisko joku tehdä sen Munsalan puvun sinne sektioon, että mä pääsen sitten panemaan viikon päästä sektiosta siinä munsalan puvussa!!!

Oijoi, olinpa unohtanutkin tämän lyylin joka duunaili viikon päästä sektiostaan ulkomailla. Ja sen perusteella sitten väitti että kyllähän se sektio sopii kaikille kun hänellekin niin "onnistui"Kylläpä siellä ulkomailla osataan nuo sektiot. Uskoo ken haluaa.

Mutta munsalaa minäkin kaipaan...

Vierailija
480/801 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko!!!