voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Asun Vantaalla mutta valitettavasti ompelen vain miesten mallia tuosta Munsalan kansallispuvusta.
yks ompelija vaan kirjoitti:
Asun Vantaalla mutta valitettavasti ompelen vain miesten mallia tuosta Munsalan kansallispuvusta.
Sanoiko ap olevansa nainen?
Vierailija kirjoitti:
Heittäydytään hetkeksi nostalgisiksi. Missä olit juhannuksena 2009 kun Munsalan kansallispuvulle tekijää kyseltiin?
Itse asuin Uudessa-Seelannissa ja elämä oli melkoisen täydellistä. Enpä tiennyt mitä seuraavat 11 vuotta tousivat tullessaan...
Mutta tämä ketju on ja pysyy ❤️.
Ei ole yhtään muistikuvaa siitä missä olin juhannuksena vuonna 2009. Saatoin olla jopa Munsalassa. Epäilen sitä kun kaapissa on tuolta ajalta Munsalan kansallispuku kokoa 36-50 jonka voin postittaa Vantaalle tai Helsinkiin. Asun itse Espoossa, mutta voin muuttaa sieltä pois jos se on ongelma.
Minä ratkoin osiin juuri Munsalan kansallispuvun kankaasta tehdyn puolihameen. Hame oli kutistunut kaapissa vyötäröltä ja lisäksi siihen oli tullut omituisia tahroja. Pesin koneessa +30 asteessa. Tahrat eivät lähteneet 😬Tämä kangas on puuvillaa. Näitä hameita oli tehty 90-luvun lopulla Lahdessa olleita World Games -kisoja varten palkintojenjakajille. Made by Helmi Vuorelma. Nyt en tiedä, mitä kankaalla tekisin. Pitäisikö yrittää tahranpoistoaineella vielä puhdistamista?
Vai haluaako joku ostaa kankaan?
Vierailija kirjoitti:
Miks tää ketju on saanut kruununkin?
On monia ihmisiä jotka haluaisivat tilata Munsalan kansallispuvun. Vauvafoorumista on tullut Suomen ykkösmyyntipaikka Munsalan kansallispukujen suhteen. Jopa kansainväliset muotitoimittajat käyvät Suomessa etsimässä Munsalan kansallispukua ompelevia tahoja. Italiaan ja Kuala Lumpuriin on jo perustettu tehtaatkin joissa tehdään Munsalan kansallispukuja, ensiksi mainitussa designia josta täytyy maksaa jopa 10 000 euroa per puku.
Näihin pukeutuvat maailman huippunimet mm. kulttuurin ja talouselämän taholta. Esim. Katy Perry on nähty Munsalan kansallispuku päällä joka on koossa 36-50 kuin hänen mittoihinsa valettu. Kuala Lumpurin tehdas taas tekee muodinnälkäisille seuraajille edullisempaa Munsalan kansallispukua. Monella instagramin ja blogimaailman vaikuttajallakin on nähty viime aikoina Munsalan kansallispukua. Joka toisella vastaantulevalla nuorella naisella on nähty viime aikoina Munsalan kansallispukua.
Tavallista kuluttajaa muutos on ilahduttanut sillä enää ei tarvitse hankalasti etsiä enää vauvafoorumin kautta Munsalan kansallispuvun ompelijaa ja on yleisesti hyväksyttyä ettei ompelijan tarvitse myöskään enää asua Helsingissä tai Vantaalla. Hinnatkin ovat jo tavallisen kuluttajan saatavilla sillä Kuala Lumpurissa orjuudella valmistetun puvun saa edulliseen hintaan 49,99 standardikoossa 36-50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä timpuri Tampereelta. Voisin tehdä sen puvun jos piirustukset saan. Montako metriä siihen menee pattinkia?[/quote
Vihdoinkin järkevä vastaus. Munsalan pukuun tarvitsen 7m tuppeensahattua mäntyä, 3 metriä kakkoskakkosta sekä rimaa 21x 48, 20 metriä.
Kiitos.
Tarviiko naulojen olla sinkittyjä?
En voi tehdä Munsalan kansallispukua valitettavasti mutta voin tuunata verrareihin kivat ja värikkäät nauhakoristeet.
Otathan yhteyttä jos haluat värikkäät nauhakoristeet!
Voin myydä sinulle AP Munsalam kansallispuvun.
Ehkä laitan myynti-ilmoituksen huuto.net tässä syksyn aikana
Meillä on myynnissä munsalan kansallispuku. En kyllä tiedä mikä loko, ehkä 36? Laita yhteystiedot niin voin myydä. Voin käydä Helsingossä tsi vantaalla. Esim 350e hyväkuntoinen!
Minulla on mynnissä hieno munsalan kansallispuku! Minä voin myydä munsalan kansallispuvun Helsingissä tai Vantaalla. Voin tuoda kotiovelle. Nyt myynnissä munsalan kansallispuku myynnissä! 350e hieno kansallispuku!
Minulla on mynnissä hieno munsalan kansallispuku! Minä voin myydä munsalan kansallispuvun Helsingissä tai Vantaalla. Voin tuoda kotiovelle. Nyt myynnissä munsalan kansallispuku myynnissä! 350e hieno kansallispuku!
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
En kestä. En vaan kestä.
Paljon puhetta ja vähän tekoja tässä ketjussa! Voisiko joku?
Teen jos olet nättinä niityllä vierelläni siinä.
Ei onnnistu. Mutta Muna Salan puku onnistuu kyllä, ilmoittele, jos kiinnostaa.
Otatko poskeen jos hommaan sen puvun sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tää ketju on saanut kruununkin?
On monia ihmisiä jotka haluaisivat tilata Munsalan kansallispuvun. Vauvafoorumista on tullut Suomen ykkösmyyntipaikka Munsalan kansallispukujen suhteen. Jopa kansainväliset muotitoimittajat käyvät Suomessa etsimässä Munsalan kansallispukua ompelevia tahoja. Italiaan ja Kuala Lumpuriin on jo perustettu tehtaatkin joissa tehdään Munsalan kansallispukuja, ensiksi mainitussa designia josta täytyy maksaa jopa 10 000 euroa per puku.
Näihin pukeutuvat maailman huippunimet mm. kulttuurin ja talouselämän taholta. Esim. Katy Perry on nähty Munsalan kansallispuku päällä joka on koossa 36-50 kuin hänen mittoihinsa valettu. Kuala Lumpurin tehdas taas tekee muodinnälkäisille seuraajille edullisempaa Munsalan kansallispukua. Monella instagramin ja blogimaailman vaikuttajallakin on nähty viime aikoina Munsalan kansallispukua. Joka toisella vastaantulevalla nuorella naisella on nähty viime aikoina Munsalan kansallispukua.
Tavallista kuluttajaa muutos on ilahduttanut sillä enää ei tarvitse hankalasti etsiä enää vauvafoorumin kautta Munsalan kansallispuvun ompelijaa ja on yleisesti hyväksyttyä ettei ompelijan tarvitse myöskään enää asua Helsingissä tai Vantaalla. Hinnatkin ovat jo tavallisen kuluttajan saatavilla sillä Kuala Lumpurissa orjuudella valmistetun puvun saa edulliseen hintaan 49,99 standardikoossa 36-50.
Eikä? Minulla on Helmi Vuorelman valmistama Munsalan puku. Löysin 10 v sitten kirpparilta. Upea villakangas ja kaikki osat tallessa ja hyväkuntoisia. Siniset hiusnauhatkin oli nätisti viikattuna puvun taskussa. Maksoin 20€.
Takaan sinulle sen puvun. Mitä teet eteeni siitä hyvästä?
Noh? Hävisikö puvun haluaja? Nysväkö on?
Nyt kun on saatu maskikin mukaan 😂