voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Heittäydytään hetkeksi nostalgisiksi. Missä olit juhannuksena 2009 kun Munsalan kansallispuvulle tekijää kyseltiin?
Itse asuin Uudessa-Seelannissa ja elämä oli melkoisen täydellistä. Enpä tiennyt mitä seuraavat 11 vuotta tousivat tullessaan...
Mutta tämä ketju on ja pysyy ❤️.
Ei helvetti, sairain ketju ikinä. 😂
Voisko tämän poistaa!?
Mutta minä haluaisin Munsalan kansallispuvun.
Pohjanmaalla. Kuuluu nykyään Uusikaarlepyyhyn.
Hitsi. Olisin voinut tehdä Munsalan kansallispuvun, mutta asun Espoossa. :(
Mun sala hehehh! Omen est nomen :)
Täällä timpuri Tampereelta. Voisin tehdä sen puvun jos piirustukset saan. Montako metriä siihen menee pattinkia?
Miksi Munsalan, sehän on vähän tylsä, asutkin muualla?
Munsalaatti kasvaa hyvin tänä kesänä, kun täällä Vantaalla on niin satanut.
Sori, väärä ketju!
Munsalan soutuunko oot menossa?Kirkkovenettäkö soutelet?
Miks tää ketju on saanut kruununkin?
Vierailija kirjoitti:
Heittäydytään hetkeksi nostalgisiksi. Missä olit juhannuksena 2009 kun Munsalan kansallispuvulle tekijää kyseltiin?
Itse asuin Uudessa-Seelannissa ja elämä oli melkoisen täydellistä. Enpä tiennyt mitä seuraavat 11 vuotta tousivat tullessaan...
Mutta tämä ketju on ja pysyy ❤️.
Tämä vastauksesihan on myös hyvin kuuluisa. "Itse asuin Uudessa-Seelannissa...jne". Tästä uuden-Seelannin vastaajasta on tehty youtubeen hauskoja meemejä.
Oliko näin, että tämä Uusi-Seelannin ihminen oli a: se muka Intiassa asunut ihminen, jolle sattui aina jotain kummallista , b: se Pieksämäellä asuva teinipoika, jolla oli kyllä joku netti-frendi Australiasta
Vierailija kirjoitti:
Miks tää ketju on saanut kruununkin?
Samaa ihmettelen. Tämän ketjun pitäisi saada Munsalan kansallishattu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä timpuri Tampereelta. Voisin tehdä sen puvun jos piirustukset saan. Montako metriä siihen menee pattinkia?[/quote
Vihdoinkin järkevä vastaus. Munsalan pukuun tarvitsen 7m tuppeensahattua mäntyä, 3 metriä kakkoskakkosta sekä rimaa 21x 48, 20 metriä.
Kiitos.
En jaksa lukea koko ketjua. Onko henkilö jo saanut Munsalan kansallispuvun?
Vuorelmallakaan hinta ei ole kansallispuvuksi paha, 1 485.00 €.
Kengät ja valkoiset sukat joutuu hankkimaan vielä erikseen.
Ilmoitin asiattomaksi.
Munsalasta tulee mieleen sorrettu vähemmistö, jonka kansallispukua saa pitää ainoastaan syrjityn vähemmistön edustajat.
Millainen maski sopii Munsalan kansallispuvun kanssa? Voiko tuota puvun myssyä käyttää myös maskina, tekee (tai teettää) niitä vain useamman kappaleen?
Käviskö Masalan pyllybiksut?