Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (801)

Vierailija
421/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sektion munsalan kansallispuvussa, mä haluan valita sen, se on mun itsemääräämisoikeus!

Laskettu aika on aika lähellä, voisko joku tehdä sen? Please!

Hei, ihan tosissaan, voisko joku tehdä sen Munsalan puvun sinne sektioon, että mä pääsen sitten panemaan viikon päästä sektiosta siinä munsalan puvussa!!!

Vierailija
422/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sektion munsalan kansallispuvussa, mä haluan valita sen, se on mun itsemääräämisoikeus!

Hei, ihan tosissaan, voisko joku tehdä sen Munsalan puvun sinne sektioon, että mä pääsen sitten panemaan viikon päästä sektiosta siinä munsalan puvussa!!!

Kun mä olen täällä ulkomailla, ehkä tuun Suomeen, joten voin tulla sen hakee kyllä. Täällä ulkomailla on kaikki paremmin, mutta täällä ei ole munsalan pukua saatavilla valinnanvapaasti kuten sektiota, joten voitteko auttaa? Voisko jotkut siskot tehdä sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä olen täällä ulkomailla, ehkä tuun Suomeen, joten voin tulla sen hakee kyllä. Täällä ulkomailla on kaikki paremmin, mutta täällä ei ole munsalan pukua saatavilla valinnanvapaasti kuten sektiota, joten voitteko auttaa? Voisko jotkut siskot tehdä sen?

Man you are mean.

Vierailija
424/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Munsalan kansallispuku kuulostaa ihan joltain taikavoimaiselta puvulta. Tekisikö joku mullekin sellaisen?

Vierailija
425/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin itselleni Munsalalaisen miehen? Munsalaan en lähde. Asun Vantaalla, mutta en maksa.

Vierailija
426/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sen puvun ja lähetin Porvooseen, tuliko perille?

Vierailija
427/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein sen puvun ja lähetin Porvooseen, tuliko perille?

Ei kun se piti olla vantaalla. Minne se meni, en kyllä lähe minnekäön porvooseen.

Vierailija
428/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis täällä ulkomailla ei itse saa päättää minkälaisen munsalanpuvun saa ja kuka sen tekee, sen takia haluan että sen tekijä olis vantaalta ja tai sieltä toisesta paikkaa.

Vierailija
429/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Munsalassa, mutta voin ommella Helsinki-Vantaan kansallispuvun. Maksan aloittajalle 120 tai 1200 euroa oikeudesta käyttää aikaani kyseisen puvun ompelemiseen.

Vierailija
430/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin itselleni Munsalalaisen miehen? Munsalaan en lähde. Asun Vantaalla, mutta en maksa.

Mutta sen on harrastettava kansan tanssia? Ja tarvitset yhteystiedot?

Vierailija
431/801 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ommella sen sulle 850€ + materiaalit. Laita sp tähän.

Terv. Alaa vaihtanut ompelija

Vierailija
432/801 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin valmistaa Malmin kansallispuvun.

Paljettimekko ja kaikkea.

Iso kum perkele.

Taskuja satoja.

Foliovuorattuina valmitteeks.

Halavalla.

Osta!

Vierailija
433/801 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suku on munsalalaisia.

Vierailija
434/801 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säte kirjoitti:

Minä voin valmistaa Malmin kansallispuvun.

Paljettimekko ja kaikkea.

Iso kum perkele.

Taskuja satoja.

Foliovuorattuina valmitteeks.

Halavalla.

Osta!

Älä ihmeessä myy halavalla, kun kela maksaa!

Vierailija
435/801 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myydä Munsalan puvun hameen ja liivin. Olen siis ihan vakavissani. Jos jotakuta oikeasti kiinnostaa, viestiä ketjuun... Molemmat loistokunnossa, liivi pitäisi käyttää pesulassa. Koko 40 -> (isompi siis, hametta voi pienentää vain nappia siirtämällä, liivi normaalisti rintavalle).

N59Helsinki

Vierailija
436/801 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä Munsalan kansallislaulun. Pituutta noin kolme minuuttia ja nimi olisi Munsala mielessäin. Muutkin kuin vantaalaiset voi tehdä. Maksan provikkaa kaksikymppiä joka kerrasta, kun saan laulaa tuon karaokessa ilman että joku käskee lopettaa.

Vierailija
438/801 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtumaton kansallispuku tåmå Munsala!

Vierailija
439/801 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kauppapaikat.net/Tori/Munsalan+kansallispuku

Myyttinen Munsalan kansallispuku inkarnoitui 11 vuoden jälkeen ihan siinä Vantaan kupeessa Siltamäessä :O

Vierailija
440/801 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ihmiset kun laitatte vieläkin myynti-ilmoituksia! Toivotaan että puku löysi uuteen kotiin Vantaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi