voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Ihan voit tehdä itse, niin on myös itsellesi rakkaampi. Liity johonkin kansallispukuseuraan.
Ja nykytrendeistä sen verran, että aikoinani itse omalla koneellani rakkaudella ompelin jopa oman hääpukuni.
Nykyään en edes tavalliseen neulaan näe lankaa pujottaa....
hei.olisitko halunnut ostaa minulta ylä-savon kansallispuvun.asun vantaalla.vaihtoehtoisesti voisit alkaa harrastamaan twerkkaamista siinä ei tarvitse olla kansallispuku päällä.olisitko halunnut ylä-savon puvun?tätini ei twerkkaa.
Eikö se munsalan puku ole vieläkään valmis?
Tiedättekö missä on mun Sala. Munsala, se on i Jeppo. Jepossa
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Ei ole. Pahoittelen että asian selvittämisessä kesti!
Itse tarvitsisin Munakan mittausaseman kansallispuvun, koska siinä on munaa. Munamiehelläkin on sellainen. Tekijä saisi mielellään asua Munsalassa. Palkan maksan mun muunmaalaisilla mynteillä tai Mynthoneille, tai mun Mustanaamio-kokoelmalla, mun mummoni tarjoaa mustat kahvit päälle.
Siis halusko ap nyt munakkaan vai kansallispuvun? Mulle jäi vähän epäselväksi.
Munsalan kansallispuku on kyllä eräs upeimpia kansallispukujamme. Ei ihme että sillä on kysyntää!
Ei ole internet vanhentunut. Kymmenen vuotta eikä suotta, jokin kyselee edelleen Munsalan kansallispukua.
Mu-mu-munsalan kansallispuku, ka-ka-kansallispuku. Puku puku, eikö kukaan te-te-tee mulle Munsalan kansallispukua. Munsalan Munsalan, pukua te-te-te-tee, Munsalan pukua ka-kansallispukua.
Tädilläni on nimenomaan Munsalan kansallispuku. Hän on itse sen nuoruudessaan tehnyt.
Voisin myydä sen jos täti ei huomaa, mutta pakko sanoa, että on kutistunut kaapissa eikä mahdu tädille ja mullekaan, joten oletko kokoa XXS?
Tuon mainitun 1500 € ottaisin siitä mutta ilman verokorttia, kiitos - muutoin kalliimpi.
Kyrsala huorsala portsala mulksala perssala vittsala saatasala perksala kullsala
Kuuluuko Munsalan kansallispukuun soutajan sormikkaat ?
Minulla on Paratiisin miesten kansallispuku eli ns. Aatamin asu. Menen se päällä tanhuamaan Keskustan puoluekokoukseen, Kaustisten kansanmusiikkijuhlille ja ehkä Suviseuroihinkin. Soitan tanhutessani nahkafagottia ja päästelen ääniä myös hanurista.
Hyvä Munsalan kansallispuvun tekijän etsijä:
Kuten jo olet huomannut, tältä palstalta ei löydy tekijää.
Voisit kenties kääntyä lähiseutujesi ompelijoiden puoleen.
Kansallispuvun tekeminen vaatii suurta taitoa, harva sellaisen osaa tehdä.
Kankaat pukuun täytyy varmaan etsiä itse.

Voisit kysellä Munsalan kansallispuvun seuduilta, jos siellä olisi joku valmis myymään pukunsa.
Tai jos siellä olisi osaava ompelija joka olisi valmis tekemään sinulle Munsalan kansallispuvun.
voin maksaa 5e kansallispuvusta, kuka vääntää mulle sellasen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Munsalan kansallispuvun tekijän etsijä:
Kuten jo olet huomannut, tältä palstalta ei löydy tekijää.
Voisit kenties kääntyä lähiseutujesi ompelijoiden puoleen.
Kansallispuvun tekeminen vaatii suurta taitoa, harva sellaisen osaa tehdä.
Kankaat pukuun täytyy varmaan etsiä itse.
Voisit kysellä Munsalan kansallispuvun seuduilta, jos siellä olisi joku valmis myymään pukunsa.
Tai jos siellä olisi osaava ompelija joka olisi valmis tekemään sinulle Munsalan kansallispuvun.
Yritätkö päättää kansallispuvun etsinnän ennen kuin se on edes kunnolla alkanutkaan?
Miltä se muuten näyttää? Siis se Munsalan kansallispuku.
hei.minulla olisi ylä-savon kansallispuku tarpeettomana,olisiko se käynyt?se on melkein samanvärinen.saisit sen 100 euroa.en tarvitse sitä itse sillä twerkkaan.asun vantaalla.tätini ilomantsissa mutta puku ylä-savossa.mutta tätini on ystävällinen!ota yhteyttä!