Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (801)

Vierailija
381/801 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.minulla olisi ylä-savon kansallispuku tarpeettomana,olisiko se käynyt?se on melkein samanvärinen.saisit sen 100 euroa.en tarvitse sitä itse sillä twerkkaan.asun vantaalla.tätini ilomantsissa mutta puku ylä-savossa.mutta tätini on ystävällinen!ota yhteyttä!

Vierailija
382/801 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voit tehdä itse, niin on myös itsellesi rakkaampi. Liity johonkin kansallispukuseuraan.

Ja nykytrendeistä sen verran, että aikoinani itse omalla koneellani rakkaudella ompelin jopa oman hääpukuni.

Nykyään en edes tavalliseen neulaan näe lankaa pujottaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/801 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.olisitko halunnut ostaa minulta ylä-savon kansallispuvun.asun vantaalla.vaihtoehtoisesti voisit alkaa harrastamaan twerkkaamista siinä ei tarvitse olla kansallispuku päällä.olisitko halunnut ylä-savon puvun?tätini ei twerkkaa.

Vierailija
384/801 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se munsalan puku ole vieläkään valmis?

Vierailija
385/801 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö missä on mun Sala. Munsala, se on i Jeppo. Jepossa

Vierailija
386/801 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Ei ole. Pahoittelen että asian selvittämisessä kesti!

Vierailija
387/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsisin Munakan mittausaseman kansallispuvun, koska siinä on munaa. Munamiehelläkin on sellainen. Tekijä saisi mielellään asua Munsalassa. Palkan maksan mun muunmaalaisilla mynteillä tai Mynthoneille, tai mun Mustanaamio-kokoelmalla, mun mummoni tarjoaa mustat kahvit päälle.

Vierailija
388/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis halusko ap nyt munakkaan vai kansallispuvun? Mulle jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
389/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispuku on kyllä eräs upeimpia kansallispukujamme. Ei ihme että sillä on kysyntää!

Vierailija
390/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole internet vanhentunut. Kymmenen vuotta eikä suotta, jokin kyselee edelleen Munsalan kansallispukua. 

Vierailija
391/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu-mu-munsalan kansallispuku, ka-ka-kansallispuku. Puku puku, eikö kukaan te-te-tee mulle Munsalan kansallispukua. Munsalan Munsalan, pukua te-te-te-tee, Munsalan pukua ka-kansallispukua.

Vierailija
392/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädilläni on nimenomaan Munsalan kansallispuku. Hän on itse sen nuoruudessaan tehnyt.

Voisin myydä sen jos täti ei huomaa, mutta pakko sanoa, että on kutistunut kaapissa eikä mahdu tädille ja mullekaan, joten oletko kokoa XXS?

Tuon mainitun 1500 € ottaisin siitä mutta ilman verokorttia, kiitos - muutoin kalliimpi.

Vierailija
393/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrsala huorsala portsala mulksala perssala vittsala saatasala perksala kullsala

Vierailija
394/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Munsalan kansallispukuun soutajan sormikkaat ?

Vierailija
395/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Paratiisin miesten kansallispuku eli ns. Aatamin asu. Menen se päällä tanhuamaan Keskustan puoluekokoukseen, Kaustisten kansanmusiikkijuhlille ja ehkä Suviseuroihinkin. Soitan tanhutessani nahkafagottia ja päästelen ääniä myös hanurista.

Vierailija
396/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Munsalan kansallispuvun tekijän etsijä:

Kuten jo olet huomannut, tältä palstalta ei löydy tekijää.

Voisit kenties kääntyä lähiseutujesi ompelijoiden puoleen.

Kansallispuvun tekeminen vaatii suurta taitoa, harva sellaisen osaa tehdä.

Kankaat pukuun täytyy varmaan etsiä itse.

Voisit kysellä Munsalan kansallispuvun seuduilta, jos siellä olisi joku valmis myymään pukunsa.

Tai jos siellä olisi osaava ompelija joka olisi valmis tekemään sinulle Munsalan kansallispuvun.

Vierailija
397/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin maksaa 5e kansallispuvusta, kuka vääntää mulle sellasen

Vierailija
398/801 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsala on perseestä

Vierailija
399/801 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Munsalan kansallispuvun tekijän etsijä:

Kuten jo olet huomannut, tältä palstalta ei löydy tekijää.

Voisit kenties kääntyä lähiseutujesi ompelijoiden puoleen.

Kansallispuvun tekeminen vaatii suurta taitoa, harva sellaisen osaa tehdä.

Kankaat pukuun täytyy varmaan etsiä itse.

Voisit kysellä Munsalan kansallispuvun seuduilta, jos siellä olisi joku valmis myymään pukunsa.

Tai jos siellä olisi osaava ompelija joka olisi valmis tekemään sinulle Munsalan kansallispuvun.

Yritätkö päättää kansallispuvun etsinnän ennen kuin se on edes kunnolla alkanutkaan?

Vierailija
400/801 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se muuten näyttää? Siis se Munsalan kansallispuku.