Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä tuo etälapset äidille tuntia aikaisemmin, koska uuden suhteen vauvalla vauvauinti, mitä mieltä?

Vierailija
05.05.2011 |

Onko teidän mielestä ok?

Eli lapsen tapaavat isäänsä joka toinen pe-su, mutta isän täytyykin alkaa tuoda lapset jo tuntia aikaisemmin, kun uuden suhteen vauvalla on vauvauinti tuolloin sunnuntai-iltana.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina olen tuon uuden suhteen vauvan äiti...meillä nimittäin syksyllä vaihtuu uintiaika tuohon sunnuntai-iltaan, ja mietin, että onkohan ok ehdottaa lasten äidille, että tuntia aikaisemmin pitäisi tuoda. Lapset tulevat myös yleensä jo viidelta, vaikka "virallisesti" pitäisi tulla vasta kuudelta. (Ei häiritse minua mitenkään, vaikka mies useimmiten vielä töissä/matkalla kotiin)

ap

Vierailija
22/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vahtivuoroja" jopa useampien päivien siirroilla.

Toimii molempiin suuntiin ja joustoa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat lapset tulisi mukaan ja menisivät lähivanhemmalle myöhemmin, mutta vauvauinneissa taitaa olla aika oma ryhmänsä ja sääntönsä?

Vierailija
24/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kyllä vähän lähiäitinä kaivelis... Lähinnä se, että pitää saaha entiset lapset alta pois että pääsee uuden kanssa harrastamaan.

Vierailija
25/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ydinperheissäkin isommat on yleensä mukana kun kuopuksella vauvauintia.

Vierailija
26/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole mitään tiettyjä tapaamisaikoja, ees päiviä vaan sovitaan tilanteen mukaan ja kumpikin joustaa. Näin on kaikille helpompaa ja mukavampaa. Välttyy turhilta riidoilta joissa lapset vaan kärsisi. Jos joustat niin ehkä isä tekee vastaavasti jos sinä tarvit joustoa?

järkyttävää, että joidenkin oikeasti tarvii tapella, ja tehdä elämästä hankalampaa tahallaan, ja tunnin tarkkuudella kytätä kelloa.

Vierailija
27/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä vauvauintialtaassa kahta aikuista tarvitse olla.

vanhemmat lapset tulisi mukaan ja menisivät lähivanhemmalle myöhemmin, mutta vauvauinneissa taitaa olla aika oma ryhmänsä ja sääntönsä?

Vierailija
28/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

altaaseen saa tulla vain vauva ja vanhemmat (tai muu aikuinen vanhemman tilalle). Tähän asti uinti on siis ollut viikolla, eikä tällaista ongelmaa ole ollut. En kuitenkaan haluaisi uintia lopettaakaan, kun lapsi siitä niin kovasti tuntuu tykkäävän.

ap

Vierailija
29/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis "uuden" kanssa ei saa harrastaa, jos on "vanhoja" lapsia?

Tottakai saa harrastaa, mutta pakkoko se on tehdä just viikonloppuna, kun se on ainoa hetki "vanhoille" lapsille. Sen uuden lapsen kanssa ehtii olla kaikki arkipäivätkin ja JOKA viikonlopun. Vanhojen kanssa vaan joka toisen viikonlopun.

Vierailija
30/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina olen tuon uuden suhteen vauvan äiti...meillä nimittäin syksyllä vaihtuu uintiaika tuohon sunnuntai-iltaan, ja mietin, että onkohan ok ehdottaa lasten äidille, että tuntia aikaisemmin pitäisi tuoda. Lapset tulevat myös yleensä jo viidelta, vaikka "virallisesti" pitäisi tulla vasta kuudelta. (Ei häiritse minua mitenkään, vaikka mies useimmiten vielä töissä/matkalla kotiin)

ap

Jos sinä vaivaudut huomioimaan sen että lapset tulevat teille tuntia aiemmin kuin kuuluisi "mutta ei se mitään" niin tulee vähän sävy että tuo tunnin muutos toisessa suunnassa saattaa synnyttää samanlaisen "no ymmärränhän minä sen"-asenteen. Kuulostaa että teillä on hyvinkin tarkkaan noudatettavat sopimukset?

Vierailija
31/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nuitten akkojen puheet muuttu ku kuuli että sinä ootki se uus nainen?:) ensin haukuttiin että ootpa nipo ku tunnista valitat. ku tulit esiin nii sitte alko valitus että no miksei se isompi vois tulla sinne uimaan.:) aina pitää olla niinku vastaan..en ymmärrä.sua toki ymmärrän.:)

Vierailija
32/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sinne tai tänne :-), odotelkoot.

Vierailija
33/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan uimahalleissa yleensä muitaki altaita kuin se vauvauintiallas Ei siellä vauvauintialtaassa kahta aikuista tarvitse olla.

eli on vain tuo vauvauintiallas. Eikä siellä toki ole pakko olla kahta aikuista. Olisi kuitenkin kiva, että isä saisi myös jatkaa vauvan kanssa tätä harrastusta...

ap

Vierailija
34/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nuitten akkojen puheet muuttu ku kuuli että sinä ootki se uus nainen?:) ensin haukuttiin että ootpa nipo ku tunnista valitat. ku tulit esiin nii sitte alko valitus että no miksei se isompi vois tulla sinne uimaan.:) aina pitää olla niinku vastaan..en ymmärrä.sua toki ymmärrän.:)

ap

Vierailija
35/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kyllä vähän lähiäitinä kaivelis... Lähinnä se, että pitää saaha entiset lapset alta pois että pääsee uuden kanssa harrastamaan.

Ööh... Vaan siis että mulle tulis näitten entisten lasten äitinä olo, että mun lapset ovat "tiellä", "haittana" tai joitain, ja että niistä pitää päästä eroon, ennenku pääsee uuden lapsen kanssa harrastuksiin.

Ja siis että jos on joku harrastus, niin olisi ehkä heidän tehtävänään järjestää vanhoillekin lapislle jotain tekemistä siksi aikaa eikä palauttaa heitä etuajassa alta pois.

Tiedän, sairasta. Mutta mulla onkin tilanne, että mun lapsen isä ei jousta mihinkään suuntaan vaan sanele aina kaiken ja olen lopen vittuuntunut siihen. JOS sieltä toiseltakin puolesta joustettaisi, niin sitten ei olisi tunnilla mitään merkitystä.

Vierailija
36/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen vauvan kanssa kahta tarvita.

Isosisaruksista on muutenkin yleensä tosi hauskaa päästä näkemään vauvauintia.

Meilläkin isommat oli aina mukana, me vanhemmat vuorottelimme kumpi vahti heitä ja kumpi oli vauvan kanssa.

Vierailija
37/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, voisiko isä nähdä lapsia vaikka 1 iltana sillä viikolla, kun lapset ovat äidillä vkonlopun. Vaikka 3 tuntiakin tekis hyvää kaikille

Vierailija
38/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina olen tuon uuden suhteen vauvan äiti...meillä nimittäin syksyllä vaihtuu uintiaika tuohon sunnuntai-iltaan, ja mietin, että onkohan ok ehdottaa lasten äidille, että tuntia aikaisemmin pitäisi tuoda. Lapset tulevat myös yleensä jo viidelta, vaikka "virallisesti" pitäisi tulla vasta kuudelta. (Ei häiritse minua mitenkään, vaikka mies useimmiten vielä töissä/matkalla kotiin) ap

Jos sinä vaivaudut huomioimaan sen että lapset tulevat teille tuntia aiemmin kuin kuuluisi "mutta ei se mitään" niin tulee vähän sävy että tuo tunnin muutos toisessa suunnassa saattaa synnyttää samanlaisen "no ymmärränhän minä sen"-asenteen. Kuulostaa että teillä on hyvinkin tarkkaan noudatettavat sopimukset?

huomaan joo kyllä, milloin lapset meille tulevat. Yleensä heidän äitinsä ilmoittaa, mihin aikaan tuo ja minä sitten olen kotona heitä vastaanottamassa. Onko tässä joku ongelma? Pitäisikö minun kenties istua koko perjantai kotona ja "huomaamatta" päästää lapset sisälle kun sattuvat tulemaan...?

ap

Vierailija
39/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

En jaksa uskoa että äidillä on mitään tota vastaan,varsinkaan jos kysyt hyvissä ajoin etukäteen etkä sinä aamuna jolloin lasten kotiinpaluu-aika ekan kerran muuttuu.

Vierailija
40/94 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Vaan siis että mulle tulis näitten entisten lasten äitinä olo, että mun lapset ovat "tiellä", "haittana" tai joitain, ja että niistä pitää päästä eroon, ennenku pääsee uuden lapsen kanssa harrastuksiin. Ja siis että jos on joku harrastus, niin olisi ehkä heidän tehtävänään järjestää vanhoillekin lapislle jotain tekemistä siksi aikaa eikä palauttaa heitä etuajassa alta pois. Tiedän, sairasta. Mutta mulla onkin tilanne, että mun lapsen isä ei jousta mihinkään suuntaan vaan sanele aina kaiken ja olen lopen vittuuntunut siihen. JOS sieltä toiseltakin puolesta joustettaisi, niin sitten ei olisi tunnilla mitään merkitystä.

mutta tuntuisi hullulta viedä isommat lapset tunniksi hoitoon juuri ennen kuin menevät äidilleen. lasten kannalta ajatellen jotenkin hölmöä. mutta kai sitäkin voi miettiä.

ap