Kuulin tänään hassun nimen lapsella, huhhuh
Se oli Indina. Kyseessä oli täysin valkopäinen, sinisilmäinen, kiharatukkainen (suomalais?)lapsi.
Kaikenlaisia nimiä sitä annetaan lapsille, huhhuh.
Kommentit (74)
tou Intina, joka löytyy väestörekisteristä on järkyttävä. Kuin Intiimi.
rytkyt tarkoittaa vaatteita ja isokokoista poikavauvaa sanotaan poijanjytkyksi :)
joku virtanen niin on vähän hölmöä.
on se nyt ihme että ette tajua että på svenska se nyt vaan kirjoitetaan niin eikä sitä voi vertaa tohon cebbo jeccica hölmöilyyn. Kyllä, tuttavissani on Jessica (ruotsinkielinen), Nico (ruotsinkielinen) ja Yasmine (amerikkalainen). Voisitteko yrittää ymmärtää=?
Erikoisin viimeksi kuulemani oli Poppana. Siis kyllähän nimeen kuin nimeen tottuu, mutta aika oudolta tuo tuntui. Ja täytyy myöntää, että en ymmärrä miksi tuollainen nimi. Siis mikä muu syy voi olla kuin erikoisuudentavoittelu?
Sama jos lapsen nimi olisi Täkänä tai Ryijy. Kai ne läpi menisivät, mutta silti...
Pipa, Papu ja Poppana
niin mistä tiedät etteivät ole lempinimiä? Itse ainakin kutsun taaperoani kaikenlaisilla hellittelynimillä ja joskus puistossakin lipsahtaa suusta joku höpönassujooseppi tms.
niin mistä tiedät etteivät ole lempinimiä? Itse ainakin kutsun taaperoani kaikenlaisilla hellittelynimillä ja joskus puistossakin lipsahtaa suusta joku höpönassujooseppi tms.
sivuiltahan se näkee.
Siis kyseessä poika. Poika nimeltä iippa. En tajua miten voi kenenkään korvaan kuulostaa kauniilta.
siis tyttö on. Telkkarissa haastateltiin joskus johonkin kai. Jäi mieleen.
Siis kyseessä poika. Poika nimeltä iippa. En tajua miten voi kenenkään korvaan kuulostaa kauniilta.
jonka nimi oli Iippa :D
Se oli Indina. Kyseessä oli täysin valkopäinen, sinisilmäinen, kiharatukkainen (suomalais?)lapsi. Kaikenlaisia nimiä sitä annetaan lapsille, huhhuh.
Mulla on kaksi vaaleatukkaista/sinisilmäistä lasta, joiden isä on valkoihoinen, mutta suomalaisiin verrattuna varsin tummahko maahanmuuttaja. Lastemme nimet ovat isänkieliset. He siis näyttävät täysin suomalaisilta, samoin minä itse tietenkin. Jos huudan lapsia nimeltä vaikka puistossa, saanko samanlaisia ihmettelyjä siis osakseni? Haloo!
Mitä väliä toisten nimillä? Joku Indina on nätti nimi omaan korvaan, jos tuollainen nimi nyt aiheuttaa sellaisen reaktion, että pitää nettiin kirjoittaa, niin voivoi. Tuskin kirjoittajalla on pullat hyvin uunissa.
Iipa on synonyymi sanalle heppu. Mutta onhan noita Heppujakin kastettu.
Se oli Indina. Kyseessä oli täysin valkopäinen, sinisilmäinen, kiharatukkainen (suomalais?)lapsi. Kaikenlaisia nimiä sitä annetaan lapsille, huhhuh.
Mulla on kaksi vaaleatukkaista/sinisilmäistä lasta, joiden isä on valkoihoinen, mutta suomalaisiin verrattuna varsin tummahko maahanmuuttaja. Lastemme nimet ovat isänkieliset. He siis näyttävät täysin suomalaisilta, samoin minä itse tietenkin. Jos huudan lapsia nimeltä vaikka puistossa, saanko samanlaisia ihmettelyjä siis osakseni? Haloo!
saat ihmettelelyjä, jos nimet kuulustavat hölmöiltä! Kai nyt ymmärsit valita kivan nimen!? Ulkomainen nimi voi olla myös kaunis.
saat ihmettelelyjä, jos nimet kuulustavat hölmöiltä! Kai nyt ymmärsit valita kivan nimen!? Ulkomainen nimi voi olla myös kaunis.
Mutta ne ovat täällä erikoisia, joten varmasti joku hämmästelee. Indina ei ole oma suosikkini, mutta ei se kyllä kovin rumakaan nimi ole!
Polina.