Kuulin tänään hassun nimen lapsella, huhhuh
Se oli Indina. Kyseessä oli täysin valkopäinen, sinisilmäinen, kiharatukkainen (suomalais?)lapsi.
Kaikenlaisia nimiä sitä annetaan lapsille, huhhuh.
Kommentit (74)
nyt, se nimi ei ollut Indina vaan Intina.
'
Indinalta se kuulosti.
ap
Meidän lapsesta tulee Halti jos osoittautuu pojaksi, kuten ultrassa arveltiin. Ihana nimi ja hieno merkitys sanalla.
luuleekohan ihmiset puistossa nyt että mun lapsen nimi on sontiainen, kun sitä kerran sillä nimellä sanoin.??? O.o
Mutta siis tollaset erikoisnimet on ihan jees, jos ne ei oo vääntämällä väännetyt ja niitä ei anneta lapselle,jonka sukunimi on joku Möttinen tai virtanen..
lapsesta tulee suomalaisittain Käri niinku Gary.
Siitä tulee aikanaan Kärölain
'
Indinalta se kuulosti.
ap
Lisäksi taidan tuntea tytön josta puhutte. Ihana ja pirteä pakkaus, jolle nimi sopii oikein hyvin.
Oli se sitten Indina tai Intina, niin eipä se kyllä nauruhermoja kutkuttele...
Jos oma lapsi on Emma tai Aada, niin saattaa riipaista se, että on hieman persoonallisempi.
Olen kyllä kuullut ihan oikeastikin hassuja nimiä, vaan enpä niitäkään viitsi tänne muiden ilkuttaviksi nostella...
'
Indinalta se kuulosti.
ap
Lisäksi taidan tuntea tytön josta puhutte. Ihana ja pirteä pakkaus, jolle nimi sopii oikein hyvin.
Nätti nimi, nätti lapsi, olen nähnyt lähipuistossa.
ja mun mielestä se on vaikea nimi, ei taivu oikein suomalaiseen suuhun. Sitä saa tavata, että ymmärtää, ettei ole Lenni tai Lenny.. Mun mielestä suomalaisen nimen pitäisi olla sellainen, että tietää miten se kirjoitetaan kun on kuullut sen sanottuna. Kuten suomen kieli. Eri asia ovat nämä kaksikieliset yms.
Suomi kuuluu EU:hun, lapset oppivat helposti monia kieliä, saattavat muuttaa ulkomaille tms.
Miksi pitäisi olla VAIN suomalaisen suuhun sopiva nimi???
OOTTE TE NIIN JUNTTEJA! äänestäkää vaan perussuomalaisia jatkossakin.
mutta yrittäkää ymmärtää että muille on ihan NORMAALIA antaa ulkomainen nimi.
Harvinainen ja kaunis nimi. Helppo lausua.
India myös kaunis, ei mitään vikaa.
Vika taitaa olla ihan ap:ssa itsessään...
Tiedän tytön jota kutsutaan Intia:ksi.
Oikeaa nimeä en tiedä, mutta väestörekisteri keskus ei hyväksynyt tuota Intia:a.
Vanhemmat kuitenkin käyttävät vain sitä.
On kylläkin venäläinen... Suomessa kun asuu muitakin, kuin vain suomalaisia.
tai ovat voineet asua ulkomailla vuosia, joten nimi ei ole heille outo, ehkä vaikkaa rakkaan kummin nimi. Minun parhaita ystäviäni ovat Lakshmi ja Vidya. Voisin hyvin ajatella nimeäväni lapsemme heidän mukaan. Asumme toistaiseksi ulkomailla, mutta saatamma muuttaa joskus takaisin Suomeen. Vidya Virtanen ei Usassa kuullosta yhtään sen oudommalta kun Raija Virtanen.
Indira olis kiva esim Intiassa syntyneelle lapselle.
Se oli Indina. Kyseessä oli täysin valkopäinen, sinisilmäinen, kiharatukkainen (suomalais?)lapsi. Kaikenlaisia nimiä sitä annetaan lapsille, huhhuh.
Mulla on kaksi vaaleatukkaista/sinisilmäistä lasta, joiden isä on valkoihoinen, mutta suomalaisiin verrattuna varsin tummahko maahanmuuttaja. Lastemme nimet ovat isänkieliset. He siis näyttävät täysin suomalaisilta, samoin minä itse tietenkin. Jos huudan lapsia nimeltä vaikka puistossa, saanko samanlaisia ihmettelyjä siis osakseni? Haloo!
mutta vois sitä lastakin kai ajatella? Esim. siskoni kaveri ei ajatellut kyllä yhtään lastaan,kun antoi tälle nimeksi Ucco. Oikeesti. Kohta tulee varmaan inkkarinimet muotiin. Sitten on lasten tarharyhmät täynnä Istuvia Härkiä ja vaikka Nauravia Nakkeja.
tuttavan tuttu oli antanut lapselleen hiljattain nimeksi halti. Musta se on kyl ihmisen nimenä tosi ruma. Mut ei se mua haittaa :D
siinä missä Saanakin!
Ja Iippa kuulostaa savolaiselta. Onko?