Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
261/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Kyllä tuntuu pahalta teidän puolesta :(

Toivottavasti sieltä gyneltä saat apua ja seuraavassa kierrossa onnistutte.

ON: Vein tänään tytön eskaritodistuksen hänen muistojen laatikkoonsa (sinne kootaan lapsuuden synttärikortit, ensimmäinen vaateparsi, hiuskiehkura jne.)

Laatikosta löytyi myös pieni kirjanen jota olen hänen odotusaikanaan kirjoitellut.

Plussatestin tein tuolloin 3.6.03

Viikkoja tosin oli jo 6+

Voi miten olen malttanut odotella testin tekemistä noin pitkään.

Sen selittää ehkä se etten vielä palstaillut vauva:lla ;)

Oireita olin pistänyt ylös:

Muutamaa päivää ennen testiä pientä kuvotusta/heikotusta. Huono olo/oksentelu voimistui jota kesti 12viikolle asti.

Väsymystä ja rinnat kipeät ja nännit tummuneet.

Jos nyt olen raskaana, viikot ovat 3-4.

Kauhea masis oireettomuudesta, se varmaan kuitenkin melko tavallista näillä viikoilla :)

Eli toivoa on vielä siskot!

Nautitaan ilmoista ja yritetään olla stressaamatta (joka on helpommin sanottu kun tehty)

Vierailija
262/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristy: Onneksi olkoon plussasta! Meillä näyttää olevan sama laskettu aika :) Mullakin 2.2 raskauslaskurin mukaan. Toivottavasti muillakin testit näyttää plussaa pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kristy ja Heddy! Ihana lukea plussauutisia :)

Ihan hämmästyin kun äsken laskeskelin että jos tärppää niin laskettu aika olisi 14.2. eli ystävänpäivänä.

Huomenna ajattelin käydä ostamassa testin tai muutaman. Tosin, en tiedä onko järkeä testata kun ei oo oireitakaan, mutta oon niin malttamaton! Itkuherkkyydet, alaselkäkivut, kylmänväreet ja hikoilut, kaikki menee myös tulevien menkkojen ja pms:n piikkiin.. No sittenhän sen näkee, toivon kyllä enemmän kuin mitään että tulos olisi plussa, ja että raskaus sujuisi hyvin. Edellisen päättyminen keskenmenoon oli kova paikka, ja nyt tietty pelkään sitäkin vielä enemmän.

Plussatuulia!

Maatis

Vierailija
264/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kristylle junaan siirtymisestä :))

Marjana: Ei voi olla mahollista. Siulle jos jollekki toivoisi sen plussan tulevan, mutta ei :/ Kyllä tuntuu kurjalta! Suunnattoman paljon voimia sinne. Sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani oon.

ON: Ei mitään. Tai ehkä pienenpieniä menkkamaisia tuntemuksia. Tosiaan maanantaina tuli se yksi klöntti verta, ei muuta. Nyt vaan odotellaan. Olo ei eroa mitenkään edellisistä kierroista...ehkä kuvittelemalla joskus tissejä vähä nippailee. Toiveet ei ole kovin korkealla. Miten maltan olla huomenna testaamatta, en tiiä. Koitan sinnitellä lauantaiaamuun. Ilmotan hetimmiten kuinka kävi. Meillä on vieraita ni en tiiä miten pääsen koneelle rustailemaan:/

Nyt niitä plussia! :))

Satin kp29/34-35 yk11

Vierailija
265/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tein äsken mammaksin herkän testin ja ihan puhas nega :/

Henkisesti alan siirtyä jo maaliskuisiin...

Näin koko yön unia et olin raskaana ja tein positiivisia testejä ihan liukuhihnalta.

Satin kp 30/34-35 yk11

Vierailija
266/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: EIKÄ!!! Mä en oikeesti kestä! Omassa tilanteessakin tuntuu olevan ihan tarpeeksi kestämistä, mutta mä en oikeesti ymmärrä miten teillä ei ole jo tärpännyt! Kyllä elämä on niin epäreilua! Enkä kyllä ymmärrä miten sä jaksat tätä tilannetta enää! Onneksi sentään sait sen gynelähetteen, ehkä sieltä sitten saat vastauksia. Suuret halaukset sulle!!!! Olet mielessä!

Gabriela: Lääkärikäyntisi kuulostaa hyvältä, ihana saada sieltä nyt sitten apua.

Kristy: Onneksi olkoon! Ja kiitos kun kerroit tosta vuodostakin. Varmasti herättää vähän toivoakin niissä, joilla on vähän vuotoa jo tullut.

Jamsuliini: Ihanaa lomaa! Toivottavasti sielläkin lämpenee pian! Ja toivottavasti plussaat loman kunniaksi!

Mikaela: Tervetuloa, aina mahtuu mukaan. :)

Satin: Sinäkin?! Ei ole todellista!! Toivotaan nyt vielä että se sinun negasi muuttuisi plussaksi. Yritä pitää mielessä että jotkut plussaa vasta paljon myöhemmin. Niin kauan kun täti on poissa, on mahdollisuus. Tsemppiä!!

ON: Mieli on maassa. Omassa kropassa tuntuu siltä että täti olisi tuloillaan. Sen lisäksi luettuani täältä niin paljon huonoja uutisia tuntuu siltä että tämä raskaaksi tuleminen on lähestulkoon mahdotonta. Huomenna testaan, jos ei tätiä silloin vielä ole näkynyt. Mutta, nyt kyllä tuntuu siltä että tuskinpa tarvitsee testata ollenkaan.

Toivon kaikesta huolimatta kaikille hyvää viikonloppua! Toivottavasti edes joku plussaa viikonlopun aikana!

Alexandra, kp28/27-32 (34?), yk5

267/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Satin olen pahoillani!! Miksei niitä iloisia uutisia voisi nyt tulla enemmän.

Alexandra: älä vielä luovuta, toivoa on vielä!!!

Kristylle: onnea plussasta!

Katmam: joko testasit?

Itse siirryin jo maaliskuisiin, ja kuumeilen siellä, tervetuloa kaikki pudonneet jospa seuraava juna sitten olisi meille :) Toivossa on hyvä elää!

Niin ja ihanaa viikonloppua ja plussatuulia vielä testaaville.

t. Enisa kp 5/27 yk2

Vierailija
268/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tullut paljon viestejä. Huonoja uutisia, mutta onneksi myös hyviäkin.

Enisa, Ummnoora, Marjana, Marie pahoittelut menkoista. Kohti seuraavaa yritystä. Marjanalle kovasti voimia, koska yritystä on jo takana. Onneksi lääkäriaika tulossa; saatte tietää mistä kiikastaa ja joskus pienikin lääketieteellinen apu auttaa samantien!

Satin oli jo testaillut negaa, mutta älä vielä luovuta!!!

Jamsuliini, Maatiainen, Katman, Christabel, Mikaela, Alexandra. Teillähän on kertynyt jo lupaavia oireita, kohta päästää jännäämään teidän testailuja. Jamsuliini varsinkin vaikuttaa niiiiin raskautuneelta :)

Nalle pöh, mitä sun labratulokset näyttivät?

Onnenhelmille tsemiä ovistestailuun!

Pimpampom: vauva on aina ihme, kyllä miehesikin sen vielä tajuaa. Anna hänelle aikaa sulatella asiaa. Ja ennen kaikkea onnea sinulle plussasta.

Kristy ja HelmikuunHelmi: onnea plussasta!!!

Gabriela oli löytänyt hyvän ja luotettavan lääkärin, siitä kannattaa pitää kiinni.

Tintti-tyy. Miten ovulaation kanssa kävi, jäikö väliin?

Katman. Tämä oireettomuus nimenomaan ärsyttää, mut eipä tässä vaiheessa voi vielä mitään tunteakaan. Minäkin innostuin lukemaan raskauspäiväkirjaani: minulla alkoi hirveä pissavaiva ennen oletettujen kuukautisten alkamispäivää. Tämän takia olin lääkärillä, koska olin varma, että minulla on pissatulehdus. Pissa oli puhdas, mutta raskaana olin. Se oli ainoa oireeni ennen. Tai voisihan senkin oireeksi laskea, että hain ennen plussaa kaupasta maksalaatikon ja söin sen kaikki :) (en yleensä ikinä syö sitä)

Mutta omaan napaan ei kuulu mitään uutta, ei mitään oireita - ei edes kuviteltuja :) Endometrioosipoliklinikan aika tuli, se on elokuussa. Siellä sitten päätetään leikkauksen ajankohdasta ja laajuudesta. Voi, kunpa raskautuisin luomusti ja mitään leikkausta ei tarvittaisi.

Catti 17/25-28

269/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää. Alan pelkäämään, että minulla on liian vilkas mielikuvitus. Eihän oireet voi viikolla 3 olla näin kovat. Noh. Sittenhän sitä voi nauraa kunnon naurut vilkkaalle mielikuvitukselle ja luulosairaudelle kun täti tulee kylään ensi viikolla...

Onneksi huomenna alkaa LOMA (ja voi toivottavasti alkaa suunnittelemaan muuttoa)!!

Vierailija
270/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catin kotikulmilla satelee, meillä paistaa.

Itselläni fiilis on melko hyvä.

Voi tosin olla että tipahdan huomenna korkealta, aamulla meinaan testata.

Oireiden tapaista ilmestynyt, voi mennä myös mielikuvituksen piikkiin.

Eilen olimme pitsalla, yhtäkkiä en vaan pystynyt ottamaan suupalallistakaan enää.

Rintoja kihelmöi aina välillä ja alavatsaa juilii, voi enteillä myös menkkoja.

Minulta jäi viime kuulta clearblue digitesti kaappiin.

Nyt mietin jos ostaisin jonkun halpis testin (mistä saisi mahdollisesti ne maagiset viivat)

Digitestin käyttäisin sitten parin päivän päästä jos plussa huomenna pamahtaa ruutuun.

Nyt kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja tarrasukkia!

Vierailija
271/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi liian vilkkaasta mielikuvituksesta, niin itsellä on ainakin ollut 'valeraskaus' päällä joka kuukausi kun tätä kolmosta ollaan odoteltu saapuvaksi. Tissit kipeenä, pahoinvointia ja mitä vielä ja aina valeraskaus päättyi kuitenkin menkkojen alkamiseen. Normaalisti siis mulla ei ole vastaavia PMS-oireita.

Tein tänään vielä toisen testin, niin uskottava se on, että plussaa näyttää tämäkin. Ja nyt kai nämä oireet, pahoinvointi ja väsymys on otettava todesta.

Heddy: onnittelut myös hyvästä la:sta. =)

Plussatuulia kaikille!

Kristy

Vierailija
272/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!!

Mahtuuko mukaan?? Ollaan mieheni kans yrittämässä ekaa muksua jo pari vuotta..ekat clomit on syöty ja kp 17/26-29 menossa..ovis oli tossa kp 13-14 ja nyt jännään et mites käy...olen joutunu pettyy joka kuukausi ku täti onki vieraillu etten uskalla vielä toivoa plussaa...ettei pety. tietääkö joku kuinka nopeaan clomien kans raskautuu???

Vierailija
273/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua varmaankin seurataaan ultralla noiden clomien kanssa? Itse kävin joka kk ultrassa katsomassa ettei tule hyperstimulaatiota. Minulla ohentui myös limakalvo huomattavasti clomikiertojen aikana. Alunperin oli ovista ennen n. 12mm, lopulta vain 3-4mm, johon ihme kyllä pieni ihmeemme tarttui ja pysyi. Minulla siis tärppäsi kuudennesta ja viimeisestä clomikierrosta. Sain parissa kierrossa myös irroituspiikkejä (Pregnyl?), muttei ollut niistäkään apuja.

Toivon teille paljon onnea tähän kiertoon!!!

Vierailija
274/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin ultrassa kp 13 (olin aamulla tikuttanu ovis plussan) ja lekuri sano et on kaks follikkelia toine 18 ja 20.. muttei sanonu mitään limakalvoist...ja en saanu muuta ku toivottivat onnee raskautumiseen!!!mulla on joskus mitattu (yli vuos sitten)limakalvo mutten muist mitä se oli..ihanaa kuulla et teillä tärppäs sittenki ja ihme sai alkuunsa

Vierailija
275/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,mulla on nyt tilanne että kuukautisten pitäisi alkaa nyt kolmen päivän sisällä..onhan se mahdollista et olis tärpännyt,kun meillä oli seksiä kp 18 asti ja sit yks kerta kp 25,mikä olis just ovulaatiopäivä jos lasketaan 38 pv (mun pisin kierto) -14 päivää! Sitten se olis todennäköisemmin poika..kiva,mun miehellä kun on jo tytär lähes 2v.Ja miten suloinen isosilmäinen ruusunnuppu! : ) Ajattelin testata sitten jos mun menkat on myöhässä viikon..eipä ole kummempia oireita ollut,tai no pientä päänsärkyä,ja maha tuntuu turvonneelta,sekä ummetus..onko kenelläkään raskaana olleella ollut käsien vapinaa??

Vierailija
276/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta viikon päästä perjantaina olisi "järkevää" alkaa tekemään testejä, sunnuntaina pitäisi olla viimeinen kiertopäivä. Ostin clearbluen jo valmiiksi kaappiin odottamaan. Ohhoijaa, mitenkäs sitä sitten kuluttaisi seuraavan viikon. Mitään ihmeempiä oireita ei ole, paitsi viikko sitten kun kävelin vessaan päin tuntui siltä kuin joku olisi työntänyt puukon suoraan alapäähän, sellanen tosi kova vihlaisu. Ja hillitön jano on koko ajan. Muutoin ei mitään ihmeellistä, ei edes ole rinnat niin kipeät mitä viime kierrossa. Ääh..

Kristy, hurjasti onnea :) toivottavasti tullaan muut pian perässä täältä.

Ja Marjana, olen pahoillani :( Onnea uuteen yritykseen, vaikka varmasti tuntuu turhauttavalta. Tämän kierron on nyt oltava se, jossa tärppää!

Satin älä nyt heitä vielä ns. kirvestä kaivoon, kiertoa on vielä jäljellä. Ihan hyvin voit olla raskaana!

Samat sanat myös Alexandralle, malta nyt muutama päivä vielä :)

Mikaela, tervetuloa ja tsemppiä sitten vaan :) Sulla onkin mukava siskosarja odottamassa pikkuista.

Voi elämä näitä piinaviikkoja, mutta eipä aikaa voi nopeuttaa..

Vierailija
277/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tuhru jo alkanut, joten taidan siirtyä minäkin tuonne maaliskuisiin. Mieli on todella maassa, jälleen kerran. Yritän vielä pitää toivoa yllä, ehkä vuoto ei tästä yllykkään. Mutta, kyllähän me kaikki tiedämme että sen mahdollisuus on minimaalinen. Joten, huomenna naisporukalla juhlimaan ja maanantaina sitten katse kohti seuraavaa kiertoa. Näin se on nähtävä, muu ei auta.

Plussaonnea kaikille huomenna testaaville!!!

Alexandra, huomenna kp1, yk6

Vierailija
278/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on jotain plussia edes satanu, harmi niille jotka tippuivat maaliskuuhun.

Minulla alkoi kesäloma ja viikon päästä lähdetään reissuun. Yritän pitää taka-alalle tämän vauvan ajattelun niin ei tule niin kovia pettymyksiä.

279/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvä mieli, kun luin taas teidän viestejänne.

Maaliskuisiin kirjoitinkin jo tuosta naistentautien polin lähetteestä. Aika saatiin vasta elokuun puoliväliin, mutta miehen kanssa eilen tultiin siihen tulokseen, että jäädään odottelemaan sitä ja jatkeetaan siihen asti yrittämistä normaalisti. Osaltaan siksikin, että olemme heinäkuussa molemmat lomalla, joten silloin päästään varmasti oviskin hyödyntämään paremmin ja ehkä rennommin. :)

Enkä tosiaan tiedä itsekään, miten sitä vaan jaksaa porskuttaa kohti uutta kiertoa, vaikka maailma tuntuu pysähtyvän menkkojen alkaessa.

Huomenna aion kyllä töiden jälkeen nauttia hyvää chileläistä viiniä ja rentoutua.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussapuhureita!

Marjana maaliskuisista

Vierailija
280/410 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-A-K-A-S! Juu, kuuntelen täällä tosi hyvä musaa. =D Mies hekottaa vieressä.

Kaksi viiva ovistikussa (halvassa, uskoiskohan?) nyt illalla, aamulla hymynaama ei hymyillyt. Hymyileeköhän huomisaamuna? Luulisin. :) Niin meni ainakin viime kierto. Illalla näytti pregcheck plussaa ja aamuyöstä cb:kin sitten. Tähän asti vain hailakoita viivoja, mutta odotus lyhyempään kiertoon kyllä ja siksi uskon, että tämä illan "plussa" on todellinen. ostin jostain halpatesti.fi jotain herkkiä ovistestejä. miten lie toimivat.

"Nyt on valvottava kunnes aamu koittaa..." Mikä kesä! Jee jee, hyvä fiilis eli hyödyntämään ovista vaan sitten. ;) Mä niin toivoisin tulevani raskaaksi! (Niinkuin me kaikki :))

Juuh. Hassua. kesäbiisit saa siihen rentoutuneeseen filikseen, johon ovistestien avulla ei kyllä pääse. :/ Oon huomannu, et ne tuo vaan paineita. enemmän vielä varmaan mulle, tunnetasolla. meil on niiiiiiiiin hyvää seksiä normaalisti ja rentoa ja ihanaa, mut vauvan varsinainen yrittäminen ressaa mua ku MÄ HALUISIN NYT! =D Eli renota mieltä meille kaikille, kyllä se siit.

Onnenhelmi kp 11/28