HELMIKUISET 2012
Kommentit (410)
Älä tosiaan luovuta! Tässä minun tarinani eiliseltä ja tältä päivältä:
Mieheni oli katsonut cb+ testeissä väärää kohtaa arvioidessaan kysyessäni onko plussaus kyseessä. HÄne mielestään siis selvä plus. No mua alkoi epäilyttää omat silmäni ja kävin ostamassa tuon herkän predictorin, että mieskin osaisi tulkita oikein: joko viiva tai kax. Selvää. Ajattelin, et aivan varmaan näyttää jo tässä vaiheessa, ku cb+ kin näyttää. Tein sen päiväpissasta ja perhana, ei edes puolessa tunnissa siihen tullut mitään! Masennnuin.
Lähdettiin yökylään. Päätin, et testaan vasta aikaisintaan huomenna maanantaina seuraavan kerran. Kotona odotti ei niin herkkä pregcheck-testi. Ku tulin kotiin ja menin vessaan ni vanhasta tottumuksesta vähän niinku vahingossa teinkin sen testin ja se näytti KAHTA VIIVAA! :)
Tsemppiä siis Gabriela, osta joku muu testi ja huomisaamuna sit.
Uskalsin siirtää itseni plussanneisiin, ainakin tässä vaiheessa olen sitä. :) Alla siis päivitys, jee!
Kuumeilijat 19.6.
Anju kp 49/33-44 yk 5
Tiiuli kp 37/29-39 yk 6
Nalle pöh kp 38/30
Gabriela kp 31/25-31 yk 15+
Pipiöysky kp 37/30 yk 5
Eleanora kp 31/28
Vauvahaaveilija kp 29/30 yk 3
Sarkkuli kp 28/29-38 yk 1
Pimpampom
Odottelee menkkoja:
Katmam
PLUSSANNEET: (Onnea!)
Heddy
Kristy
Helmikuunhelmi
Ninnisofia
Christabel
Onnenhelmi
Sinulla onkin oikein osuva nimimerkki :)
Gabriela, minäkin pidän sinulle vielä peukkuja!
Ei vitsit, minnehän pinoon sitä sit menis kun tää loppuu! NYYH! :`( No, oon kyllä käynyt tuolla teidän helmikuisten odotuspinossakin vierailmassa :)
Toivottavasti pääsisin maaliskuisten odotuspinoon.. siihen asti oon listautumattomana.
Voi kiitos kovasti peukuista!! Mutta kyllä tässä nyt kävi niin, että menkat lopulta alkoivat tänä aamuna. Ehdin tietysti hetkeä ennen saada clearblue testillä negan ;-) Eli kiertopäiväni 32 lopulta muuttui ykköseksi. Siirryn maaliskuisiin tällä kertaa ihan jees-mielellä. Olis se ollutkin todellinen ihme, jos olisin tässä kuussa raskaaksi tullut!
Oletan, että tuli tällainen pidempi kierto joko siksi, että olen syönyt Clomifenejä tai sitten vähähiilarisempi ruokavalio, jolle aloin pari viikkoa sitten, vaikutti??
Uuteen kiertoon lähden taas Clomeja napsien ja greippimehua juoden. Ajattelin käydä gynellä taas siinä kp12 aikoihin katsomassa, mikä on tilanne? :-)
Tsemppiä kaikille, paljon onnea odottajille ja maaliskuisissa tavataan osan kanssa! ;-)
t. Gabriela kp1/25-31
Mutta häntä pystyssä vain maaliskuulle :) Toivottavasti nähdään maalisvauvojen odotuspinossa :) Mä taustailen täällä jonkun verran sen aikaa että joskus maailmassa pääsisin tuonne odotuspuolelle.
Tsemppiä clomikiertoon! Ultrassa onkin hyvä käydä että näkee ettei limakalvo ohene. Taisin jo kertoakin aiemmin, että mulla limakalvo oheni 5 kierron aikana 12mm --> 4mm. Mutta nelimilliseen kalvoon vain tarttui tuo meidän ihana keskimmäinen tytteli :)
Tänään vihdoin muuttui kp47 kp ykköseen.
Siinä olikin kiertoa kerrakseen.
Hyppään siis taas pinosta toiseen.
Plussatuulosia vielä lopuille helmiksille :)
Gabriela! Tsemppiä maaliskuisiin. :)
Ja hienoa katmam, että ne menkat vihdoin tuli!
Päivitys (jokohan nalle pöh yms. on kuitenkin päätyneet johonkin muualle...)
Kuumeilijat 20.6.2011
Anju kp 50/33-44 yk 5
Tiiuli kp 38/29-39 yk 6
Nalle pöh kp 39/30
Pipiöysky kp 38/30 yk 5
Eleanora kp 32/28
Vauvahaaveilija kp 30/30 yk 3
Sarkkuli kp 29/29-38 yk 1
Pimpampom
PLUSSANNEET: (Onnea!)
Heddy
Kristy
Helmikuunhelmi
Ninnisofia
Christabel
Onnenhelmi
Hyvä että vuoto alkoi. Tai harmi tietysti ettei plussaa tullut, mutta you know what I mean. Toivotaan ettei seuraavat kierrot olis noin pitkiä.
Moi kaikille! Onpas paljon kuitenkin tullut plussia...ihanaa. Ja heille harmi jotka ovat tippuneet maaliskuuhun...enköhän perässä tuu.
Oltiin reissussa ja palatattiin kotiin eilen. Käytiin koko perheellä Ruotsissa ja oli kyllä kokemus. Saatiin mahatauti joka kiersi jokaisella eri päivänä. No käytiin kuitenkin siellä missä piti eli eläinpuisto ja huvipuisto ym. kivaa.
Ei ole vielä menkat alkannut, mut nega tuli eilen illalla. tässä vielä odotellaan...
No siirrympä nyt maaliskuuhun kun menkat alkoi.
älä nyt vielä luovuta :)
Itselläni tosiaan perjantaina näytti Clearbluen digitaalinen negaa ja maanantaina plussaa. Että... :)
Christabel rv 5+0