Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

301/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on ilmeisesti plussasuma edessä! Oliko se nyt Mermaid ja Cristabel jotka ainakin testaa?

Minä yritän olla testaamatta enää ollenkaan. Ainakaan siis tällä viikolla ;-) Alkaa nimittäin menemään nämä omat hallusinaatiot pahoiksi. Painotan sanoja erittäin hyvä mielikuvitus, kun mainitsen, että siinä 24h vanhassa testissä, joka on roskiksen päällimmäisenä vessassa, on sellainen haamun haamun haamu. OIkeassa kulmassa ja valossa ;-) Jokohan tällä hulluudella saisi paikan jostain laitoksesta? Ilmoittakaan jos tiedätte sopivan paikan!

Jamsuliini kp27/35

Vierailija
302/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se meneekään. Onko sovittu, että joku tekee vai tekeekö ken ehtii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin roikun täällä vielä noin viikon verran...sit vast saan testailla...mut pelko on takamukses et maaliskuuhun tipun :/ mutta toivon plussa tuulia teille ku viikonloppuna saatte testailla...ja hyvää kesän alkua :))

ööö... niin toi kp 21/28-30

Vierailija
304/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva kuulla mitä jokaiselle kuuluu.

Itselle ei mitään uutta.

Viikonloppuna testaan uudemman kerran ellei kylävieras ilmesty ennen sitä.

Katmam 34/29-44

Vierailija
305/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla, kp26/28. Testinä herkin eli 10 IU. Katsoin, että oon saanut plussat (jos nyt ilman kalentereja täällä töissä laskin oikein) :

1. lapsi rv4+4 vahva viiva (testattu jenkeissä)

2. rv3+6 haalea viiva (Acon10)

3. rv 5+2 haalea pallo (Predictor).

Eli ehkäpä tässä ei vielä ole hätää.. Ovistikut näytti vahvaa plussaa kp14 iltana ja kp15 aamuna, ja jo kp15 iltana oli haalistunut.

Mutta kunpa saisin pian tietää! Oireet on edelleen olemassa, mutta nyt on kyllä vähän sellasta menkkatuntemustakin ollu.. Viime päivinä on ollut myös ihan selviä supisteluja, tai tuntuvat ainakin kohdussa ja samalta kuin supistukst ja siis ihan kipeitä.. :/

Olipas omanapainen, soriiiii!

Vierailija
306/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NinniSofia. Endokipujen poissaolo voi todellakin tarkoittaa hyvää. Kipu kuitenkin edeltää kuukautisia eli josko niitä ei tuliskaan tällä kertaa. Tänään kylläkin alkoi perinteinen kuukautisia edeltävä tihkuvuoto, joten mieliala ei ole kovin korkealla... tulisipa nyt viikonloppu, ei tällaista piinaa jaksa ketään. Jotenkin vaan tuntuu ettei onnistunut taaskaan, mahtaakohan tämä enää luomusti onnistuakaan...

Catti kp 21/25-28

Vierailija
307/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi vielä helmikuisissa toistaiseksi roikkuva.. ;-)

Mikaelalla ainakin on ihan reilusti vielä toivoa, peukkuja pidän! Ja tottakai kaikille, joilla on vielä testaamatta!

Harmillisen paljon on kyllä jo pudonnut maaliskuisiin tästä ketjusta, pahoitteluni teille. Missä kummassa ne plussat piileksii??

Itsellä on kp19 eikä kyllä oikeen mahdollista, että olis tässä kierrossa tärpännyt kun olin just parhaat päivät poissa reissussa (Roomassa, ja oli kyllä muuten ihanaa)! Ja gynehän sanoi ultratessaan ja tutkiessaan kp13 että mulla ei ole juuri nimeksikään ovislimaa, että raskaaksi tuleminen tästä kierrosta on äärimmäisen epätodennäköinen. Mutta roikun täällä nyt sen aikaa kunnes menkat alkaa... Tuntemuksia ei myöskään ole juurikaan, vähän nippailee tosin ja oikealta, jossa kaksi follikkelia nähtiin kp13. Niin ja väsyttää mutta se on ihan normaalia mulle.

t. Gabriela kp19/25-31

Vierailija
308/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille :)

En edes tiedä mistä aloittaa. Inhottavaa oli lukea viestejä joissa yritys ei ole onnistunut vaikka niitä monta on takana ollut. Tämä on minun suurin pelkoni.

Minulla on vauvakuume ollut niin kauan kuin voin muistaa.

Olen 22v ja avomieheni 28v. Olen pitkään yrittänyt saada hänet lämpenee ajatukselle ja nyt sitten tärppäsi :) Hän on mukana!

Jätin NuvaRing-käytön pois jo melkein vuosi sitten ja ollaan käytetty kondomia siitä lähtien. Pillereitä käytin ehkä vuoden verran ennen renkaan käyttöä mutta ne sekottivat mun kropan ihan täysin. Kondomi jätettiin pois viime kierron keskivaiheella ja ollaan oltu sitä mieltä että tärppää jos tärppää.

Ekan yrityksen jälkeen lopputulos oli että menkat alko, ja nämä on mun edelliset menkat. Viimeinen kierto oli 38 päivää. Ja uusi kierto alko 27.4 ja tässä kierrossa eletään vielä. Tänään on kierron 42 päivä.

Perjantaina kp38 luulin että menkat oli alkamassa mutta ei siitä mitään muuta kuin pintä tuhrua tullut. kp 39 ei mitään ja sitten taas kp40 vähän tuhrua. Mitään kipuja ei ole ollut paitsi pientä nipistelyä alavatsassa. Etenkin oikealla puolella.

Koskaan minulla ei ole menkat jääny väliin ja aina olleet runsaat ja kivuliaat. Nyt mulla ei mitään menkkamaisia oireita.

Näiden "oireiden"perusteella tein eilen testin, mutta negaa näytti. Tänä aamuna oksensin pari kertaa ja muutenkin vähän huono olo on ollut päivän mittaan. En siis tahdo uskoa että testi olisi ollut oikeassa. Onko muilla kokemuksia tästä?

Ajattelin tehdä uuden testin tulevana viikonloppun joka tapauksessa.

309/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten kylävieraita. Eihän nyt sitten olekaan kuin kp27. Tai kp1. Ihan miten vaan.

Harmittaa jotensakin rankasti. No. Eespäin. Prkl.

Jamsuliini, jolla kierrot välilä 26/7-35.

Vierailija
310/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kuumuutta. Ovet ja ikkunat on auki, eikä mikään auta. Toisaalta onhan se ihanaa kun on kesä :)

Jamsuliini, viikonloppuna pitäisi testata joo :) Clearblue odottelee valmiina. Jos nyt jaksan sinne asti odotella XP Se on tietysti asia erikseen.. Toivottavasti tulee plussaa :/ Mutta pessimistinen kun on niin tavallaan sitä on jo katse seuraavassa kierrossa. Vai että oikein kaikkien aikojen haamun sait aikaiseksi ;) ! Mistä sen tietää vaikka se olisikin todellinen, älä nyt vielä laitokseen sulkeudu :D

Onnenhelmi: en ole ihan varma, mutta luulisin, että Marjana oli se joka päivitti listaa, eikä meistä kukaan voi tehdä sille listalle nyt mitään kun Marjana siirtyi maaliskuisiin..

Mikaela, vielä muutama päivä niin testi saattaakin näyttää kunnolla plussaa. Mullakin on kohdunseudulla ollut jotain outoja tuntemuksia, vähän kuin supistaisi tuli tuossa yhtenä iltana mieleen. Mutta katsotaan miten käy..

Gabriela, toivotaan nyt silti ihmettä tapahtuvaksi :) Kiva kun yhä "roikut" mukana.

Bubble tervetuloa mukaan ja onnea testaamiseen.

Sitten se minäminäminä-osio: voi jestas että voi ihmistä väsyttää ja pää jumittaa. Olin töissä tänään niin poissaoleva, että työkaverin piti välillä tökkäistä olkapäähän, että herään mukaan tähän päivään :D Ja väsyttää, nukuin melkein 2h päiväunet ja silti tekisi mieli vaan painaa pää takaisin tyynyyn. Taitaa helle väsyttää vanhaa (32v) tätiä ;) En uskalla tätä väsymystä lukea raskausoireeksi, kun niitä on kovasti mukamas muutenkin ;P Jos nyt vielä pari päivää kuluisi nopeasti niin pääsisi testailemaan.

Christabel 25/30 yk3.

Vierailija
311/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Jamsuliinille ja muille tipahtaneille. Maaliksissa on sitten tuttuja, se on kiva.

Vierailija
312/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla ihan loppupäässä helmikuisissa. Oli pakko laskea ni kiertopäivät on vasta 19/28. Ja viimeksi sain sen viivan testiin, vaikkakin hailakan, mutta ei sitä iloa pitkään kestänyt.

Kovin vähän on tosiaan plussanneita tässä pinossa mutta eikös se pitäis tilastollisesti sitten olla niin että niitä plussia pitäisi tulla vielä reilusti lisää meille jotka täällä vielä sinnittelee:))

ON: Omenaviinietikkaa nautittu päivittäin, myös foolihappoa sekä greippimehua. Oviskivut tai nippailut mitä tunsin tai joksi niitä oletin olivat voimakkaammat mitä normaalisti. Toisaalta taas en edes tiedä milloin sen oviksen ois pitänyt olla ja tokihan toi viimekertanen joka vuosi ulos, voi kiertoa sekoittaa. Pläääh.

Hirmusti plussaonnea kaikille!

Vierailija
313/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi täällä menkkakivut :`( MÄ EN ALA! :`(

On ollu nyt yli puoli vuotta tasaiset 28pv kierrot ja nyt on vasta kp26! Olisko ollu sitten joku kiinnittymiyritys, koska oikeasti oli oiretta vaikka muille jakaa. Siis semmoisia, joita ei vain kuvittele. Mulla oli viikonloppuna kovasti supistuksia (?) ja myös nyt alkuviikosta, eli josko olisi siihen tyssännyt kullan matka.. :(

Vierailija
314/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superpaljon anteeksi kun en millään ehdi muille kommentoida! Edelleen kylässä, muut nukkuu..

Hirmuisesti pahoitteluja niille joille täti on tullut kylään :/

Muutamat olivatkin kyselly kuulumisia...

Kuva kertoo varmaan aika paljon. Ylin testi on tehty sunnuntaina kun viimeksi kommentoin tänne ja puhuin superhailusta viivasta. Seuraava on maanantaina(kp33) ja seuraava tiistaina(kp34) ja alimman tein tänä aamuna. Oon ihan sekasin. Voiko tää nyt oikeesti olla sitä miltä se näyttää...En uskalla olla onnellinen vasta ku ultrassa joskus sitten lääkäri sanoo, että kaikki on ok. Mutta väkisinkin hymy tulee huulille :)

Ihanaa kesäistä viikkoa kaikille!

Satin kp35/34-35 yk11

315/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vihdoin alkaa tästäkin pinosta tulla uutisia=)

Nyt muut loppukiertolaiset kanssa junaan.

Tellu 6+6

Vierailija
316/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan kylmät väreet pitkin kroppaa tästä uutisesta! Nykyään nää raskausuutiset ottaa jotenkin niin tunteella :`)

Ei viivan tarvitsekkaan vielä olla tuon vahvempi. Ja selvästihän tuo on vahvistunut päivien saatossa :) ONNEA VIELÄ KERRAN! :)

Vierailija
317/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Satin, siis ihanaa! Katsoin, että sinulla yrityskierto 11, kuinka oletkaan jaksanut!? Nyt vaan paljon onnea matkaan, että pieni pysyisi mukana. Ihanaa!

Listan päivitys onnistuu siis ainoastaan niin, että kopioin sen tähän ja yritän muistaa kuka on tippunut ja kuka ei...korjatkaa sitten, en jaksa/ehdi penkoa kaikkia viestejä läpi.

KUUMEILIJALISTA 8.6.

Sande kp 45/33-39 yk 1

Bubble89 kp 42

Natku, kp 40/29-31, yk2

Anju kp 38/33-44 yk 5

Katmam kp 35/29-44

Morning Butterfly kp 33/32-38 yk 1

Tiiuli kp 28/29-39 yk 6

Mikaela77 kp 27/28

Cami kp 27/30

Mermaid kp 27/27-31

Christabel kp 26/30 yk 3

Ninnisofia kp 23/29

Catti kp 22/25-28 yk 5

Tintti-tyy kp 22/28 yk 10

Tiituliini kp 22/28-30

Gabriela kp 20/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 19/30 yk 5

Eleanora kp 19/?

Sassu kp 19/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 18/30 yk 3

Sarkkuli kp 17/28-37 yk 1

Onnenhelmi kp 16/28, yk 2

Pimpampom

PLUSSANNEET: (Onnea!)

Heddy

Kristy

Satin

Helmikuunhelmi?

Kertokaa hei kiertopäivänne tai kopioikaa lista viestiinne ja muuttakaa omat tiedot. Näin viimeisin lista on paikkansa pitävä.

Aurinkoa!

Onnenhelmi kp 16/28

Vierailija
318/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meitähän on aika paljon vielä. :)

Miten sitten mahtaa tuo alkupää listasta olla..onko jo tippuneet vai plussanneet?

Huhuu teille vaan, tulkaa kertomaan!

Onnenhelmi, joka juuri laski, että uskaltautuu testaamaan ehkä ensi keskiviikkona jos hyvältä näyttää

Vierailija
319/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaa!!! Oon niin onnellinen plussanneiden puolesta! Toivottavasti kaikki menee niinkuin pitää ja täällä piden ainakin peukkuja että hyvin menis :)

Itsestäni,

kiertopäivää 43 eletään tänään. Lyhin kierto mitä muistan on ollu 27 ja pisin 38 (paitsi nyt tämä kierto) Tämä o meidän toinen yritys mutta ensimmäinen kunnon yritys :)

Tänään vasta keskiviikko. Vielä pitäis jaksaa odottaa sunnuntaihin että vois tehä sen uuden testin. Et vielä on täällä toivoa että olisi tärpänny tässä kierrossa.

Vierailija
320/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vaikuttaa hyvältä! :) :) Pidän kovasti peukkuja!