Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
281/410 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla early predictorilla dpo 11 mutta ei tullu kuin yksi viiva :( En kai sitten ole raskaana, vaikka ajoitukset kyllä meni nappiin. Kyllä nyt harmittaa..

Vierailija
282/410 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä huvittaa toi "oireilu".

Siinä taas huomaa että sitä näkee mitä haluaa nähdä.

Alkais nyt ne vietävän menkat niin pääsis hyppään maalispinoon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/410 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkaa LOMA!!

Katmam: Voihan nenä!! Minä joudun odottelemaan vielä ainakin viikon ennen kuin edes kannattaa testata, ellei mitään ilmaannu sitä ennen. Ehkä meidän pitäisi pystyttää oma pino valeraskaudesta kärsiville. Olisi sitten ainakin vertaistukea samasta asiasta kärsiville.

Omaan napaan ei kuulu muuta kuin epämääräistä juilimista ja pakotusta. Seksin aikana on vähän epämukava olo mahassa, mutta se nyt voi varmasti johtua ties mistä. Niin paljon on täällä valitettavasti tullut negatiivisia tuloksia, että olisi varmaan itsellekin varmempi jo ilmoittautua seuraavaan kierrokseen. Eihän se nyt meillä voi ekasta tärpätä. Ei edes tällä mielikuvituksella. Tissitkään eivät ole enää kipeät.

Noh. Riittäähän näitä kuukausia vuodessa. Vasta ne kaksi ensimmäistä ovat ehkäpä menneet.

Ihanaa valmistujais viikonloppua kaikille ja nauttikaa ihanasta kelistä, joka tänne Lappiinkin on tiensä löytänyt!!

Vierailija
284/410 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistujaisia ja muita juhlia riittämiin mutta toisaalta hyvä sekin niin ei keskity vauva-asiaan niin paljon:) Mä en oo yhtään laskenut kiertopäiviä nyt. Ässäilty kyllä ollaan mutta ei mitenkään "pakonomaisesti":)

Marjana: Pahoittelut sinne, kyllä sä oisit sen plussan jo ansainnut. Tsemppiä ensi kiertoon, kyllä se käärö teille vielä suodaan, oon siitä varma!

Ja onnittelut plussanneille.

ON: Mulla siis oli viime kierrossa se alkuraskauden km. Niitä mahtuu jo tähän vuoteen kaksin kappalein:( En tiedä mistä johtuu, tuskin kuparikierukallakaan tuollaisia vaikutuksia näin pitkälle ainakaan on.

Greippimehia menee ja omenaviinietikkaa sekä myös foolihappoa aloin syömään. Tiedä sitten onko apua mutta alamahassa on ainakin tuntunut jotain nippailuja enemmän kun normaalisti.

Menkat pitäis vissiin alkaa ennen juhannusta ellei km ole koko kiertoa sekoittanut. Voihan se sen vuoksi pidentyäkin.

Aurinkoista kesää kaikille!

Ele kp?/28

Vierailija
285/410 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan omaa napaa.

Aamulla testistä siis nega. Ei haamun haamua.

Olin tuntevinani oviksen 21.5 kp17 jollon tuli pupuiltua.

Kuvittelin homman olevan hoidossa eikä peittoja heiluteltu enää kun kp20 ja kp24.

Eritevaroitus..

Tänään päivällä käväisin vessassa ja paperiin pyyhkiytyi jäävuoren muotoinen/kokoinen hyllyvä väritön klöntti. Hetken sitä tutkailin, mieli teki kuvata toi jättilima mutta onneksi tajusin olla tekemättä sitä ;)

Siis mitä, ovis?

Tänään sitten heiluteltiin peittoja ovulaation toivossa.

Kamalaa tää itsensä vahtaaminen :)

Katmam kp31/29-44

Vierailija
286/410 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viraita edelleen kylässä ni ei voi oikein oleilla täällä vauvasivuilla ;)

ON: Siis perjantaina tein(mammaksin herkkä) negan kp30. Sitte on ollu melko selviä menkkamaisia kipuja VÄLILLÄ. Taaas niin toiveajattelua. Tein tänää testin(mammaksin, ei herkkä) ja olin ihan näkevinäni viivan paikan...Kyllä mielikuvitus voi olla huvittava ku jotain oikein paljon toivoo :D No, mutta edelleen ei heitetä pyyhettä kehään ennen kuin täti kurvaa paikalle ;)

Lähdetään reissuun ni saattaa kirjottelu vähän jäädä, mutta tulen kyllä ilmoittamaan kuinka kävi ;)

Paljon tsemppiä kaikille! :)

Satin kp32/34-35 yk11

Vierailija
287/410 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se täti sitten tuli kylään tänä aamuna, ja heitti haaveet ystävänpäivävauvasta romukoppaan.. :((

Kyllä niin suututtaa ja surettaa. Meille ei varmaan ole tarkoitettukaan enää vauvaa..

Maatis 1/27-32

Vierailija
288/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! Pahoittelut teille kaikille muillekkin, jotka tipahtivat maaliskuisiin. Satinille toivon vielä paljon onnea, toivottavasti nyt teillä tärppäisi!

Itsellä on TODELLA runsaat menkat meneillään. Viime kierrosta oli taas tosi niukat, joten nyt tuntuu tulevan senkin kierron veret... Nyt on viikonloppu vietetty ja masennusta kärsitty. Mutta, nyt on sitten aika nostaa päätä ja siirtä katse kohti seuraavaa kiertoa! Ei tässä muu auta.

Oikein paljon onnea kaikille loppukiertolaisille, toivottavasti saatte paljon plussia! Meitä on tippunut maaliskuisiin jo niin moni, että tilastollisesti niitä pitäisi tulla vielä paljon!

Kesä!

Alexandra, kp3/28-32 (34?), yk6

Vierailija
289/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seuraavasta kierrostahan voisi saada ihanan alkukevätvauvan :) Onnea kaikille kiertoon!

Täällä vielä sinnitellään helmihaaveissa. Kp 25/28 menossa ja oireiden kirjoon liittyi tänään aikamoinen pahoinvointi.. Loppuviikosta testaillaan jos ei mitään tapahdu. Mulla on ollut aika paljon supistuksien tuntuisia kipuja, tiedä sitten onko hyvä vai huono merkki...

M.

Vierailija
290/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia täältä. Nyt on kp 24/30 ja aika kuluu tooooooooooosi hitaasti. Tekisi mieli hamstrata apteekista raskaustestejä kilokaupalla ja viettää aikansa vessassa pissien ja testejä tutkien... onneksi täytyy käydä töissä, että on muutakin tekemistä ja ajateltavaa :P

Mikaela, sun tilanne vaikuttaa kyllä hyvältä, etenkin noi oireet.. Pääset pian testailemaan ja tulet sitten heti kertomaan miten meni :) !

Alexandra ja Maatiainen, harmittaa teiän puolesta :/ Toivottavasti nyt tästä uudesta kierrosta tärppää! Saa nähdä tulenko pian itsekin sinne maaliskuisten joukkoon..

Hyvää maanantaita kaikille!

Christabel kp 24/30 yk 3

Vierailija
291/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu reissussa ja oon nyt ihan pihalla mitä kaikkea onkaan tapahtunut!

Mutta vihdoin alkoi kuukautiset! PAri kuukautta siinä meni. Saa nähdä tulisko meille maaliskuun vauva. :) Eli minäkin taidan siirtyä tuonne maaliskuisiin.

Plussatuulia kaikille! :)

292/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan negatiivinen aalto helmikuulle tähtäävissä!

Itse hätäpäisenä hourupäänä tein aamulla testin, vain noin viikkoa aikaisessa. Eihän se nyt mitään muuta voinutkaan näyttää kuin yhtä viivaa. Noh, kai se on mahdollista, että raskaana on, mutta jotenkin on tuo negatiivisten testien määrä saanut minutkin negatiiviseksi, joten varmaankin niitä juhannusruuhkien purkuja aletaan suunnittelemaan täälläkin. Jos vaikka saisi ulkomailla vauva alkunsa...

Noh, onneksi kesälomakelit on kohdallaan.

Ja anteeksi omanapainen viesti, taas, mutten nyt muutakaan voi.

293/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneillään. Tsemppiä kaikille piinailijoille ja suuren suuret pahoittelut maaliskuisiin tippuneille! :(( Nyt on ollu jotenkin ankea tärppikuukausi, vai miten mulla on semmonen fiilis? Onneks plussiakin on tullu, Kristy ainakin..!! Onneaonnea! Ja joku toinenkin, äh luin pinoa niin pikaisesti, ettei jäänyt nikki mieleen. Toivotaan, että vielä pääsisi mukaan, eikös noin puolet helmikuun synttäripäivistä oo vielä varaamatta :) mulla menis la siinä puolessa välissä...

ON ja IHMETTELYÄ! Oliko se Helene vai joku muu, jolle oli joskus tullu raskastestiin viiva vaakasuoraan, vaikka se pitäisi olla pystysuorassa.. Kuka muistaa/tietää?? mä tein just kirotun predictorin early testin ja siinä kävi haamu, ihan selvä vaakasuora viiva, joka kyllä katosi ekan 10 minuutin jälkeen.. Perjantaina tulis eka menkkakp eli 28 täyteen, nyt siis n. dpo10-11. Menkkaoireita on vattassa, juilii... valkkaria vähäsen. Rinnat kipeenä vähäsen. PMS VALTAISA.. sillä perusteella uskon kyllä, että täti tulossa ;(( Kauhee ärsytys kaikkea ja kaikkia kohtaan..... tosi kurja olo ;( itkettää ja sitä rataa.. lämmöt on normikorkeet niinku ennen menkkojakin 36,9-37,1. Nuhanen olo on, nenää kutittaa ja valuttaa, mutta se kai on siitepölyistä.. tänään kävi kyllä mielessä, että eikös flunssanen olo kuulu raskauskuvioihinkin, en sitä ennen ollu ajatellukaan (voisi olla siis "aito" oire ;))

Nuo menkkatuntemukset alavatsalla huolettaa eniten.. ei menkkaoireita tänne kiitos!!! Ja PMS tietty kans on niin selkee oire menkoista, voi tietty olla muustakin.

Mutta siis mitä tuo vaakahaamu vois tarkottaa vai oliko vain hullun kiusaamista :( Tuos testissä pitäis siis tulla kaks pystysuoraa viivaa. Purkasin testin ja haamu oli kyllä kadonnu vaikka miten päin tihrusti.

Vierailija
294/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekax Mermaid:

Minulla edellisessä raskaudessa aivan hillittömän kamalat pms-oireet kertoivat raskaudesta! Olin niin vihainen miehelleni ja kaikelle kokoajan, että oksat pois. Tsemppiä ja peukkuja siis. ;)

No niin. Enkä tietysti muista sitten mitä muut ovat kirjoittaneet. :)

Paljon on tippuneita ja heille paaaaaaaaaaaljon tsemppiä!

Minulla taas on jotenkin vahva tunne, että nyt olisi hyvin pullat uunissa. En tiedä mistä se tulee, ku la-iltana riideltyämme miehen kanssa kok päivän olin aivan heittämässä hanskat tiskiin et ei tästä tuu ikinä mitään, ku tapellaan silloin kun pitäisi vaan rakastaa.

Sain siis ekat vahvat viivat ovistestiin pe-iltana kp11 ja hymynaamalla hymyt la-aamuna kp12 ja vielä kp12 illalla tuolla halvalla kaksi vahvaa viivaa. Luulin, et ei hyödynnetty ovista kunnolla, mut tosiasiassa kyllähän me taisimme pe-iltana, la-aamuna,su-aamuna ja su-iltana toisiamme hellästi pitää. :)

Katsotaan miten käy. Minulle tuli ovistestien mukana kaupanpäälle kaksi herkkää raskaustestiä, joten niillä varmaan sitten kokeilen onnea ensi viikon ke tai to. Reilu viikko siis vielä piinailtavaa...käääääks!

Testailu on niiiiiiin kivaa. :) (ja ne negatestien näkemiset niin musertavia :( )

Aurinkoa ja iloa kaikille!

Onnenhelmi kp14/28

Vierailija
295/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid, todellakin on piinaviikko meneillään, sunnuntaina tosiaan pitäisi alkaa menkat, en MILLÄÄN jaksa enää odottaa, että aika kuluu sinne asti.

Näitä raskausoireita kun täällä porukalla kytätään niin minä tässä sitten omat "oireeni" voisin vielä listata: rinnat arat (ei mitenkään valtavan arat, mutta arat kuitenkin), nenä tukossa ja vähän flunssainen olo, mahaa turvottaa (sillä ei tietenkään ole mitään tekemistä esim. syömäni ruisleivän kanssa ;)), itkettää ihan kaikki asiat (itkin eilen kun katsoin Greyn anatomiaa, ehh..) ja älytön jano on koko ajan :) että kyllä niitä oireita saa aikaiseksi kun oikein kyttää itseään ;) Niin joo, ja alapäätä vihloo välillä ja vielä kaiken lisäksi tekee koko ajan mieli tomaattikeittoa :D Sekin voidaan varmaan laskea "oireeksi" :D (pitäisi lopettaa tämä itsensä kyttääminen..)

Onnenhelmi, siellä on ainakin ovis hyötykäytetty, nyt kovasti tsemppiä vaan! Viikko vielä piinailua niin pääset testaamaan!

Itse hain apteekista pari herkkää testiä tänään, pitää varmaan aloittaa lähipäivinä testailu, vaikka viisainta olisi odottaa nyt vaan ja testata jos ei tätiä näy.

296/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christabel - mä kans aattelin, että tässä kierrossa EN testaa ennenku on kunnolla myöhässä, tai ees yhden päivän. Mutta juu, dpo11 kun pukkas, niin pakko oli päästä apteekkiin voi miten heikko luonne sitä onkaan!! Negaa se pukkas, ja tein kuulkaa vielä perään clearbluenkin että pärähti oikein ei raskaana ikkunaan. Voi hyvinkin olla vielä plussaa huomenna tai myöhemmin, ihan turhaan nuo tein, kun päiväpissasta ja vain pikku panttauksella. Näin niinku mun positiivinen puoli aattelee.

Mutta koska pessimisti ei pety ;) niin piti jo kattoa, et mikäs olis seuraava oletettu ovis-aika, jos oletetut menkat alkais about perjantaina. Ja sehän olis sitte juhannus, juuri kivasti ihan pe-su näyttäis tän vauvan laskuri :D tietää sitte mitä juhannuksena tosiaan touhutaan. ei taideta lähteä sukuloimaan, miehellekin jo heitin, että tais tulla ihan kotijuhannus tänä vuonna. Mutta siis peukkuja tietty pidetään, että saadaan juhannuksena lähteä mökkeilemään!!!

Niin ja vielä tästä oireiden seurailusta ym. Mä pidin tässä kierrossa tosi matalaa profiilia seurailun kanssa enkä täällä palstallakaan ehtiny ihan satunnaisesti pyörähtämään.. sillä oli se hyvä vaikutus, että pupuilut tuntui lähinnä huvittelulta eikä pakkopullalta, mieheltä tuli viime kierrossa palautetta, että vie vähän iloa tää käskystä sänkyyn -meininki. Niinpä käytin tässä kierrossa enemmän naisellisia avujani käskyttämisen sijaan ;) ja jaksettiin ihan kivasti. Niinpä kyllä tuntuis harmilliselta, että ei nyttenkään tärppäis, kun niin fiiliksissä olis vauva saanut alkunsa.. mutta vielä on muutama armon päivä aikaa suuntaan jos toiseen.

Menkkajomotteluja kyllä jo on :O ja valkkaria tuntuu välillä melkein lorahtavan o-ou. Ei auta kuin odottaa ja keksiä tekemistä, ettei mee ihan kyttäilyksi. Onneks kelit suosii, pihatöitä riittää. Kunhan ei liikaa rehki :)

Vierailija
297/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeilija täälläkin :-)

Kp 21/29 meneillään, ja plussa toivetta olisi ilmassa :-) onko teillä ollut minkään laisia oireita? täällä oireina olisi rinnoissa valkoiset pienen pienet ''näppylät'' ja rintojen kutina, ehkä vähän aratkin mutta ei erityisemmin, nippailua ja jomotusta alavatsassa, alaselkä kipuakin oli mutta ei ole hetkeen ollut. nyt kova flunssa menossa :( tänään testattu päivällä nega :( mahtaako olla oireet mielikuvitusta vai liian aikainen testi?

Vierailija
298/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on porukkaa siirtynyt seuraavalle kuulle yrittämään, surullista. Luulisi, että näinkin suuri porukka saisi enemmän plussia. Mutta tämäkin jälleen kerran osoittaa millaista sattuman kauppaa on siittiön matka munasoluun.

Kristylle onnea plussasta ja näitä uutisia toivotaan siis paljon lisää :)

Tervetuloa uudet kuumeilijat. NinniSofia olisiko ollut vain liian aikainen testaus.

Mermaid oli innokkaana testaajana saanut haamun vaakan, en ole sellaisesta ennen kuullut. Jospa seuraavassa testissä se haamu olisi oikealla paikalla.

Satin oli nähnyt viivanpaikkaa testissä. Oletko testannut uudestaan?

Itseasiassa aika monella on nyt jännät ajat edessä. Näyttäisi siltä, että aika moni meistä testailee ensi viikonloppuna. Kaikille oikein paljon plussaonnea!!!! Sitten vaan tänne jakamaan uutisia.

Onnenhelmillä tuntuu olevan oikea asenne :) Ihanaa, että bongasit oviksen ja tulihan se hyödynnettyä hyvinkin mallikkaasti.

Oma napa: ei mitään, ei kertakaikkiaan mitään. Niin oireetonta, että alkaa jo ihmetyttämään. Rinnatkaan ei ole kipeät, niinkuin yleensä ennen menkkoja. Endometrioosin takia mulla alkaa yleesä menkkajomotus n. viikkoa ennen kuukautisia, mutta nyt ei vielä mitään merkkiä. Tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu? Lauantaina odottelen menkkoja alkavaksi, ellei niitä silloin kuulu, niin teen testin. Huoh, menisipä aika nopeasti!!!!!!

Catti 20/25-28

Vierailija
299/410 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips, pitä heti tarttua tuohon endokipuiluun, itselläni on joka kuukausi joskus aika rajutkin endo kivut ennen menkkoja, nyt kuitenkaan ei kipuja ole ollut samanlaisina, eikä muissakaan plussakuukausissa ole endokipuja ollut, eli mielestäni vain hyvä juttu :-)

Vierailija
300/410 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä taas tuntee itsensä aivan urpoksi. Oli IHAN PAKKO testata tänä aamuna, ihan kuin sitä mukamas tässä vaiheessa edes mitään näkyisi.. Negahan se oli, ja nyt on jotenkin vähän järkevämpi olo tän testaamisen suhteen, ehkä vaan piti todistaa itselleen, että olen täysi pölö kun hötkyilen ;)

Mukamas koko ajan kaikkia oireitakin huomaan, kahvi maistuu pahalle ja rinnoissa tuntuu "viiltelyä" ja muutenkin olen aivan pihalla, siis jotenkin on nyt vähän ns. kuutamolla, eikä oikein pysty keskittymään. Raskausoireita selkeästi ;D joojoooooo.. Blääh.

Että mermaid, samassa veneessä ollaan :D

Kuluisipa aika nyt nopsaan, että pääsisi vkoloppuna testaamaan!

Täältä on tosiaan suurin osa ihmisistä nyt siirtynyt tuonne maaliskuisiin, eikä näemmä enää päivitetä tota listaakaan. No, laittakaa viesteihin kiertopäiviä, on ihan mielenkiintoista seurata missä vaiheessa kukin menee. Kovasti plussatuulia nyt meille kaikile!

Mermaid, mulle kans osuu seuraava ovisaika juhannuksen tienoille, ollaan menossa miehen kanssa mökkeilemään, näillä näkymin kaksistaan,että eiköhän peitot heilu siellä :D

Vähän on jo katse tulevassa.. pessimisti ei pety :P

Ninnisofia tervetuloa mukaan :)

Satin mikäs sun tilanne?

Catti, koitetaan vaan jaksaa odottaa nyt vielä jokunen päivä..

Christabel kp 25/30 yk 3