Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
221/410 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi tänään,kaksi päivää etuajassa...

:(

Cherry kp1/26-28 yk2

Vierailija
222/410 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosi monilla jännät ajat edessä. Lupaavia oireitakin oli jo monella, joten nyt odotetaan ihania plussatuulia!!!

Marjana: Otan osaa, läheisen menetys on aina yhtä surullista. Jospa vauvaprojekti toisi tässä kuussa iloa teidän elämää. Sinulla on ollut loppukuussa vuotoa? Minulla samaa vaivaa jo ollut jonkin aikaan, mutta itsellä siihen syynä endometrioosi-pirulainen, joka on kasvanut emättimen läpi ja siellä sitten tihkuttelee jo ennen menkkoja esim seksin aikana ja joskus muutenkin vaan. Ei vaarallista, mutta ärsyttävää... Kuulostaa mielestäni hyvältä, et verta ei tullut seksin jälkeen. Olisko plussan paikka? Kohta pääset onneksi testailemanaan!!!!

Ansku: Synnytyksen jälkeen oli käytössä Cerazette. Imetyksestä huolimatta kuukautiset alkoi 6kuukautta synnytyksen jälkeen. Toivottavasti sinulla pian alkaa kuukautiset ja pääset urakalla yrittämään.

UmmNoora: Kuulostaa kiinnitysvuodolta? Ei muuta kuin uutta testiä ellei kuukautiset ala muutaman päivän sisällä.

Tintti-tyyllä on ihana mies!!!! Hän tuntuu olevan innoissaan mukana. Toivottavasi se ovis sieltä tulisi ja pääsette sitä hyödyntämään.

Cherrypielle pahoittelut menkoista.

Omaan napaan ei kuulu mitään erikoista. Ovis on ohi, endokivut loppuivat vihdoin ja viimein. Nyt ei muuta kuin odotellaan ikuisuus!!!!! Joten nyt jännittelen teidän muiden puolesta sitäkin enemmän :)

Catti kp 13/25-28, yk 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/410 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne menkat sitten taitavat alkaa, pyyhkiessä tuli tänä aamuna jo hiukan vaaleanpunaista. :(

No onneksi en herätellyt liikaa toivoa, koska kyllä mä sisimmässäni tiesin, että ne sieltä tulee :(

No silti nyt vähän masentaa, ei voi mitään. :( :(

Juu no ei pidä muuta kun jaksaa nostaa nokka kohti seuraavaa ovulaatiota.. Onneksi mulla on noita testejä!!

Mukavaa päivänjatkoa muille, ja toivottavasti plussauutisia saataisiin pian!

t. hieman masentunut Enisa kp 25/27 uhkaavasti vaihtuu kp 1 ja yk 2

No tää on elämää!! pakostakin miettii kauanko tällä kertaa menee ennenkun testi näyttää plussaa!!

Vierailija
224/410 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cherrypie ja Enisa 84: pahoittelut tädin visiitistä, me päästänkin sitten todennäköisesti porukalla piinailemaan samalla viikolla sitä maalisvauvaa... Ehdin jo unelmoida vaikka mitä vaan niin se tätikin takasin tänne peruutteli kolmen päivän hiljaiselon jälkeen. Ja tänään alkoikin sitten oikein kunnon vuoto.. epäilen kyllä kiinnitysyrityksen mahdollisuutta koska aamulla tuntui kuin olis sota ollut mahassa... aivan hirveät supistukset ja kivut.. jouduin ottamaan särkylääkettäkin mihin yleensä ei ole tarvinnut turvautua.. sitten yhtäkkiä kivut katkesi kuin seinään ja alkoi todella runsas vuoto jossa hyytynyttä verta.. aivan erikoista mulle..

Mutta tästä sitten eteenpäin. Hain tänään kaupasta greippimehut kaappiin ja jatkan Gelee Royalen ja Maca-jauheen popsimista, toivottavasti niistä on ensi kuussa taikaa...

Tsemppia ja plussaonnea kaikille tasapuolisesti..

Siirtyen takavasemmalle maaliskuisiin:

UmmNoora kp1/26-28 yk2

Vierailija
225/410 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa porukkaa tippumaan :/ Suurensuuret pahoittelut UmmNooralle ja Cherrylle!!! Enisalle en ihan vielä uskalla pahoitella...toivotaan ettei vuoto voimistu!

Pikaisesti OMAANAPAA:

Mulla tänään melkeinpä tasan 7päivää oletetusta ovulaatiosta tuli pyyhkiessä verta. Pikkareihin oli tullu hitusen ja pyyhkiessä tuli semmonen about 1cm/0,5cm veriklöntti(sori tää kuvailu) paperiin. Sitte ei muuta...koitin "kaivaa" vähä syvemmältä ni vaaleenpunasta vaan.

En uskalla toivoa kiinnittymisvuotoa. Viime kierrossa tätä ei ollu, mut sitä edellisessä oli ja siis menkat tuli sitte viikko siitä...grrrr...oon niin hermorauniona täällä :/

Ihan pikkusen juilii alhaalla aina välillä, mut ei mitenkää supermenkkamaisesti. Toivossa eletään edelleen, mutta henkisesti varaudun jo maaliskuisiin siirtymiseen.

Nyt niitä plussatuulia hitsi soikoon!

Satin kp26/34-35 yk11

Vierailija
226/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Paljon onnea plussastasi!!!! Kiva että tulet tänne ”moikkaamaan”, toivottavasti tulet myös jatkossa. Ikävä siniun kommenttejasi on ollut! Mitä oireita sinulla nyt on? Vai oletko edelleen lähestulkoon oireeton? Itselläkin vatsa juilii ja viluttaa, joten toivon sen olevan hyvä merkki.

Marjana: Onko sinulla joskus aikaisemmin ollut rinnat noin kipeät? En ainakaan muista että olisit sanonut niin olevan aikaisemmin. Joten, se ainakin on mielestäni todella selvä merkki! Hymyilen täällä hölmön näköisenä yksin töissä oireillesi ja sille että vaikuttaa vahvasti onnistumiselta. :) Toivottavasti tosiaan flunssaoireet johtuvat raskaudesta, eikä kevätflunssasta! Onko sinulla töitä nyt niin että aika kuluu vähän nopeammin testaushetkeen asti? Onko testit jo valmiina odottamassa?

Tintti-tyy: Tyypillinen mies! Omanikin tekisi varmasti samalla lailla… Ja ihan samaa mieltä olen siitä että pitäisi toimia vuoronumerolla tämä homma! Vaikka todella paljon haluankin vihdoin (omassa päässä se on aina vihdoin, oli se sitten ensimmäinen tai viides kierto :D) sen plussan, niin kyllä mielelläni annan paikkani junassa sellaiselle, jota sitä on kauemmin kun minä odottanut. Mutta mistä ihmeestä niitä ensimmäisessä kierrossa plussaavia tulee?? :D

Siis, oikeesti, mä nauran ihan kippurassa yksikseni täällä sun sepustukselle teidän pakkoässäilystä!!! Oot ihana! Ja sitten jos yritetään olla vakavia, ni tiedän tasan miltä susta tuntuu!! Oikeesti, välillä tää homma on sellasta pakkopullaa et ei oo tottakaan ja sitten vielä kun itse yrittää parhaansa, niinkun sinä selkeestikkin, niin toinen jättää hommat puolitiehen. Sitten jos koskaan sitä vasta tyhmältä itsensä tuntee… :) Toivottavasti se ovis sieltä vielä tulee, ja varmasti tuleekin! Niin ja ymmärrän sinua myös noissa vauvanvaatteissa yms. Itse en uskalla ostaa mitään, koska olen niin taikauskoinen, että olen ihan varma että jos ostan jotain, en ikinä raskaudu. Anna mun kaikki kestää… :D

Katmam: Olet raskaana, kunnes toisin todistetaan! Ja toivottavasti ei todisteta! :)

Cami: Oireet kuulostavat hyvältä! Nyt vaan jännityksellä odotetaan miten käy. Kerrothan sitten heti kun tiedät, koska olet labraan menossa, niin että osaa käydä palstaa kattelemassa tarpeeksi usein :)

Christabel: Onpas outoa että työssäsi pitää heti kertoa esimiehelle raskautumisesta! Lähinnä tarkoitan sitä että itse ainakaan en halua töissä sanoa mitään, ennenkun ne maagiset 12 viikkoa on takanapäin (tai edes lähes 12), ihan vaan sen takia jos sitten menisikin kesken. Olisi jotenkin tosi rankkaa sitten kun esimies koko ajan tarkkailisi, että onko nyt tulossa vai ei. Mutta, ihana tilanne muuten että saisit tietää juuri kesäloman kynnyksellä, niin ei sitten tosiaan heti tarvitsisikaan kertoa. Plussaonnea!

Cherrypie: Pahoittelut!!! Tiedän että se on laiha lohtu, mutta onneksi sinulla on suhteellisen lyhyt kierto, niin olet sitten kohta taas piinaviikolla. Jaksamista! Onneksi näin kesää kohti aika tuntuu kuluvan vähän nopeammin.

Enisa84 ja UmmNoora: Pahoittelut tädin saapumisesta! Helpommin sanottu kun tehty mutta, katse kohti seuraavaa kiertoa vaan!

Satin: Kiinnittymisvuodolta kyllä kuulostaa, mahtavaa! Pidän peukut pystyssä puolestasi!

Satinia komppaan, kylläpäs täältä alkaa taas porukkaa tippumaan :( Toivottavasti nyt kaikki loput sitten plussaa!

ON: Ei paljoa uutta tänne. Viluttaa ja vatsaa nippailee aina välillä. Rinnat tuntuvat oudoilta. Toivon parasta, mutta pelkään vielä enemmän tätiä :) No, onneksi aika kuluu nopeasti nyt kun on vajaa työviikko.

Plussaonnea kaikille! Kuka testaa seuraavaksi?

Alexandra, kp25/27-32 (34?)

227/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt hauskasti eilisaamuna tekstejä yhtä aikaa. Luin nimittäin vasta nyt Alexandran ja Tellun kirjoitukset, vaikka oma kommenttini on vasta niiden jälkeen.

Tinttityy, toivottavasti miehesi tajuaa pysyä kotona oviksen aikaan sitten. :)

Alexandra: On minulla ollut rinnat aiemminkin kipeät, mutta jotenkin on vaikea arvioida onko ne kipeämmät kuin aiemmin. Ehtii kuukaudessa aina unohtaa. =P

Millos sinä meinaat testata? Oireilut on ainakin lupaavia.

Satinille puhaltelen plussatuulia oikein urakalla. Ehkä tuo vuoto on nyt se merkki onnistumisesta!

Vähän pikaisesti nyt joudun kirjoittelemaan, kun pitäisi töihin keretä…

Eilen se ässäilyvuoto ilmestyi taas. :( Seksin aikana mies huomasi vähän verta ja sitten vessassa käydessä jäi paperiin. Aamullakin vielä vähän jäi paperiin. Pientähän se on, mutta masensi aika rankasti, kun luulin jo tämän oireen jääneen pois.

Toinen masentava tekijä on se, että minä onneton en malttanut odottaa keskiviikkoaamuun testin tekoa. Tein hurja jo sunnuntai-iltana (dpo 11) Clearbluen testin ja päätin, etten enää ikinä osta sitä testiä. Se näytti taas testiajan aikana kapean sinisen viivan ja jos tarkasti katsoi, niin haaleasti väriä oli koko viivan leveydeltä. Mutta tämä näkyi paremmin kyllä vasta testin vähän kuivettua.

Eilen illalla (dpo 12) sitten tein Apteekin omalla testillä ja näytti ihan puhdasta negaa. Tuo Clearblue johtaa minua aina harhaan. Kyllä pientä ihmistä voi masentaa tällainen! Meni kieltämättä usko kokonaan tästä kierrosta, vaikka pientä toivetta tähän asti elätinkin.

Ovulaatiosta laskettuna menkkojen pitäisi alkaa huomisiltana tai viimeistään torstaiaamuna…

Marjana kp 30/31-32 Dpo 13 yk 14

228/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Olen tullut siihen tulokseen, että minulla viiraa päässä. Rintoja jomottaa, varsinkin nännien ympäristössä edelleen. Jo kohta viikon. Nyt eilen ja tänään aamulla on napanahassa tuntunut vihlonnan omaista jomotusta. Välillä voin jopa ajatella, että sisuskalut jotenkin venyy siellä. Ja näköjään hullut aivoni kuvittelevat, että nyt olisi jotenkin huononpuoleinen olo.

Siis onko kukaan muu koskaan ollut näin epätoivoinen, että näköjään alkaa kuvittelemaan kaikenlaisia raskausoireita? Jos se ovulaatio oli tosissaan perjantaina, niin ei kai se raskautuminen jo nyt ala tehtä tepposiaan? Tai mistä minä sitä kiertoia oikeasti tiedän. Voihan se olla niinkin, että kohta tulee meille odottamaton kylävieras etuajassa. No, vain kaksi viikkoa pitää odotella, ellen sitten ala oksentelemaan jo huomenna... ;-)

Pahoittelut Enisa, Cherrypie ja UmmNoora. Voihan se olla, että seuraan ängetään vielä.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille toivottelee sekopäinen Jamsuliini.

229/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset onnitteluista, koitan vieläkin totutella ajatukseen raskaudesta=)

Hyvin oireetonta on vielä, olisikin ihanaa, jos näin helpolla pääsisi!

tissit on kipeät, mutta esim. tänään on senkin suhteen helpompi päivä. Janottaa melko paljon edelleen, sehän oli minulla oikeastaan ensimmäinen oire, jonka tosin tajusin vasta plussan jälkeen;) Veden lipityksen johdosta saa tietysti juosta veskissä melko tiuhaan, mutta esim. yöt olen saanut nukkua ilman vessassa ramppaamista.

En tosin vielä oikein luota, että ilman pahaa oloa selviäisin, se kun on ollut kaverina kaikissa aiemmissa raskauksissa. En kyllä yhtään muista, missä vaiheessa se on alkanut. Luin tuolta joltain sivuilta, että pahoinvointi alkaa yleensä rv 6-8, joten en juhli vielä.

Mahaa nippailee välillä ja naama on kuin kukkaketo=(

Tellu 5+5

Vierailija
230/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisi itsekin pian kokea tuon tunteen, jonka plussaaminen aiheuttaa. Varmasti on samalla iloa ja ihmettelyä. Aivan varmasti ihana tunne.

Lähdemme miehen kanssa huomenna mökille ja saamme olla muutaman päivän rauhassa meren rannalla. Palju on uusi ja pääsemme ensimmäistä kertaa testaamaan sitä(appiukko rakensi itse). Luulen, että siellä taas kaikki stressi häviää ja saamme nauttia vain toisistamme. Toivottavasti on lämmin, niin pääsemme heittämään myös talviturkit pois(jo on aikakin;))

Iloista ja aurinkoista päivää kaikille(ja samalla myös viikonloppua, kun en mökillä viitsi nettiä käyttää, vaikka se mahdollista olisikin...)

Vierailija
231/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpeli-pom

katmam-Ruuhkista puheenollen. Mun pikkukakkonen syntyi Tyksissä ystävänpäivänä -06 ja silloin oli aika mielenkiintoinen synnytysreissu. Ruuhka oli ihan kamala ja sain hoitaa synnytyksen melkein yksin. Synnytys meni kyllä nopeasti, ehdin olla osastolla 3 tuntia. Oikea kätilö ehti mukaan vasta ponnistusvaiheessa. Kukaan ei ehtinyt antaa mitään kivunlievitystä, kukaan ei ehtinyt kertoa miten sieltä pystyy soittamaan ulos(ajattelin, että olis kiva saada mieskin mukaan synnytykseen:) Aina kun painoin kelloa, paikalle tuli joku kandi ja ei osannut auttaa missään. Loppujen lopuksi sain äijän paikalle tunti ennen h-hetkeä ja synnytyskin oli suht helppo ja "kivuton", joten kaikki päättyi onnelllisesti.

Cami- Inhottavaa ettet sinä voi heittäytyä tähän meidän epätoivoisten testaajien kerhoon. Toisaalta sulla jää pois kaikenmaailman haamujen analysointi mikä on ärsyttävän toivoa antavaa. Toivottavasti osaavat sitten aikanaaan antaa ne verikokeiden tulokset rumpujen pärinän kera :)Mä itsekkin mietin tota kohdunsuuta. Eilen aamupäivällä oli pehmeä ja hiukan auki, illalla kivikova ja kiinni, tänään taas enemmän auki ja tosi pehmeä?? Ota siitä nyt selvää.

Christabel- Inhottava tilanne olisi jos joutuisi heti plussan saamisen jälkeen kertomaan töissä. Itsekkin olin töissä sellaisessa paikassa, ja vaikka itse uutisen kertominen mukaville työkavereille ei haittaisi, niin on se vähän epäreilua kertoa töissä ennenkuin muut saa tietää. Ja tietty se, että mäkin mieluummin pitäisin koko jutun salaisuutena sinne np-ultraan asti. Toivotaan, että saat sen 4:n viikon varaslähdön :)

Cherrypie ja UmmNoora-Pahoittelut

Enisa ja Satin- Vielä on vähän toivoa, pikku tipat ei merkitse mitään

Marjana ja Alexandra- Teillähän on jännät paikat. Olispa hienoa, että te molemmat plussaisitte ja pääsisitte yhdessä jatkamaan juttuja odotuksen puolelle. Ikävä teitä tulee, jos häivytte, mutta kyllä mä kai kestän. Yritän mahtua mukaan, vaikka huonolta näyttää.

Jamsuliini- Ei sulla päässä viiraa :)

Minänen- Ovis on edelleen kateissa. Jomotuksia ei ole ollut mihinkään suuntaan ja olo on apea. KP:kin on tässä kierrossa varmaan jotain tavallisuudesta poikkeavaa, toivotaan että jäisi mieluummin liian lyhyeksi kuin että pitenisi. Tässä pari päivää olen harrastanut pientä itsetutkiskelua, josta en ole yhtään viisastunut. Eilen päivällä kohdunsuu oli aika pehmeä ja hitusen auki. Siitä jo ehdin innostua, että ovis on tuloillaan. Mutta illalla sepä oli taas visusti kiinni ja todella kova. Tänään on taas pehmennyt ja enemmän auki? Taitaa tuo alakertakin arpoa, että missä vaiheessa kiertoa mennään. Täytynee vaan jatkaa takapuolen keikutusta muutama päivä, että olisi edes jotain toivoa. En millään usko, että ovis enää tulisi.

Tintti-tyy kp 14/28?

Vierailija
232/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto jäi yllättäen lyhyemmäksi (vain 27, norm. 29) eli jo la aamu alkoi punaisena. Nyt jo kp 4/n.29. Enpä ole laskenut, osuuko mahdollinen laskettuaika helmikuun lopulle vai maaliskuun alkuun, mutta sitähän ehtii sitten joskus laskeskella, jos se toivottu plussa testiin tulisi!

Jään varmaan palstailulomalle, kun esikoisellakin alkaa pian loma koulusta ja edelleen lapset, koti, puutarha ja iltatyö pitävät niin kiireisinä, ettei kauheasti ole ehtinyt lukea ja kirjoitella! Mutta kovasti plussatuulia meille kaikille kuumeilijoille, tehköön kesä tehtävänsä! Kirjoittelen kyllä sitten, jos jotain ilmoitettavaa on! Ihanaa kesää kaikille!!!!!

Vierailija
233/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus, moni on jo tipahtanut helmikuisista :( Plussaonnea teille sinne maaliskuuhun, saa nähä tullaanko täältä perässä..

Ja onnittelut myös plussanneille, ootelkaa vielä meitä muita asemalla!

Täällä menossa dpo 9 tai 7. Oireita ei ole ilmaantunut, paitsi välillä tuntuu semmosta paineentunnetta ja vihlaisuja kohdussa. Tosin semmosta olen harhoissani kuvitellut ennenkin ja silti menkat ovat tulleet. PMS korottelee päätään, voi äly.. Ihan hirveetä kun jo tietää että taas tulee kiukuteltua miehelle ihan turhaan, tai ainakin liian helposti. Mikäköhän tarkoitus pms-oireillakin oikein on? Kuukautiset sentäs ymmärrän, mutta miksi ennen niiden tuloa on niin kärttyinen olo?

Ajattelin lauantaina testata herkällä testillä dpo 11-13, että teidän saanko ottaa lauantain juhlissa alkoholia vai en. Viimeksi jo näytti haamun sillon dpo11, joten luulisi nytkin näkyvän jos niikseen on. Hassua, enää muutama päivä ja sitten taas putoan luultavastikin.. No toivoa sentään on, ainakin seksiä on harrastettu oikeisiin aikoihin :)

Jaahas, työt kutsuvat taasen, johan se ruokis venähtikin!

Maatis

Vierailija
234/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vaan tippuu porukkaa, voi itku!

Pahoittelut UmmNoora, Cherry ja Marie.

Enisa ja Satin: toivotaan että täti pysyy poissa ja voidaan kaikki hypätä plussajunaan.

Alexandra: samat mietteet täälläkin, toivon parasta, mutta pelkään vielä enemmän tätiä.

Marjana: seuraavasta testistä tulee sitten plussa, tää on käsky!

Jamsuliini: mulla samaa viirausta ;)

Välillä on muka heikko olo ja rintavarustusta särkee.

Kun tarkemmin kuulostelen ei ole paha olo ja tissejä kopeloidessa ei aristuksia ole.

Kehittelen itselleni kaikenmaailman haamuoireita.

Tintti-tyy: Kuulosti tutulta. Näköjään niitä ruuhkia on sitten muulloinkin kun maaliskuussa.

Onnea oviksen metsästykseen!

ON: vatsan polttelu menkkamaisesti jatkuu.

Paperiin tulee toistaiseksi vaan kirkasta limaa.

Ajattelin testailla lauantai aamuna, ellei tätsä tulee kylään ennen sitä.

Hullua testata näin aikaisin koska kierrot ovat yleensä olleet reilusti päälle 30päivää.

En vaan malta odottaa millään..

Vierailija
235/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille, onpas kuuma päivä tänään! Hikoilin keskustassa kun kävin shoppailemassa.

Alexandra: olen töissä paikassa, jossa käytetään säteilyä, joten siksi pitää raskautumisesta kertoa heti, ettei altisteta sikiötä säteilylle missään vaiheessa :) Onhan se tyhmää, että joutuu kertomaan heti, kun mielellään pitäisi sen salaisuutena, mutta vaavin turvallisuudesta on kyse.

Onpa sulla nyt jännät paikat sitten edessä, joidenkin päivien kuluttua pääset testailemaan, jänskää!!

Tintti: joo ei ole mukavaa joutua kertomaan heti, mutta pidän peukkuja, että jos nyt sitten tästä kierrosta raskautuisi ja saisi pitää salaisuuden itsellään useamman viikon :) Jospas se ovis sieltä pian ilmeistyisi sinne!

Marjana: mikäs siellä tilanne? Jänskään sun puolesta!

Ja kaikille raskausoireiden pongailijoille.. Samaa harrastetaan täälläkin. Täytyy suorastaan rajoittaa itseään välillä, ettei jokaista pientä kolotusta ottaisi raskauden merkkinä. Onhan tässä ikääkin jo yli 30v niin kyllä sitä muutenkin kolottelee ;)

Pahoittelut kaikille, jotka tipahtivat maaliskuisiin, tässä parin viikon sisään selviää tullaanko perässä vai ei..

Mukavaa hellepäivää kaikille! :) Itse litkin täällä kylmää greippimehua ja siivoilen :)

Vierailija
236/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin verikokeissa ja lääkäri oli niin hyvin hoitanut asian että ne lähtivät bussilla helsinkiin ja tulokset tulevat ensi viikolla. Onneks siellä labrassa oli aivan iiiihana setä mikä otti pari tuntia sitten minusta uuden näytteen ja lupasi vastauksen vielä illansuussa. Siis enää on kysymys parista tunnista. Sen verran setä mulle ilmoitti et normi arvo on kuulemma alle kaksi ja mulla ollut se viimeksi 38... Sitä ei kyllä mulle kertonut et miksi se on ollut kohollaan ja vielä sellaiseen aikaan että ei olla prehnyliä pistetty että se sitä olisi voinut sekoittaa. Siitä pyysi soittamaan huomenna klinikalle ja tämän illan arvosta sitten riippuu soitanko ja aamulla vai parin viikon päästä. Nyt vaan pitäisi pystyä odottamaan eikä kimpoilla pitkin seiniä..

Cami kp 26/30

237/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katmam: Ihan aikuisten oikeasti on ainakin nännit kipeät. Koski niitä sitten itse tai mies, niin ei kyllä yhtään kärsi olla kovakourainen. Mahanahkaa on nipistellyt, tai juilinut jotenkin koko päivän. Eikä tietenkään samasta kohtaa. Miehelle tuumasin, että jos nämä on jo oireita siitä ittestään, niin sitten saa kyllä olla luvan tulossa vähintään kaksoset tai ainakin eri sarjaa kuin edelliset lapset, eli poika voisi tulla nyt.

Kuin tässä nyt pystyy odottelemaan sen pari viikkoa? Jos varsinkin näitä oireita on edelleen eikä mitään vuotoa ilmaannu.

No, onneksi en ole viiraavan pääni kanssa ihan yksin. Kohtalotovereita on ihan kotitarpeiksi ;-)

238/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilijalle ihanaa mökkireissua! Nauttikaa reissusta ja toisistanne. Olen melkoisen kade, että pääsette meren rantaan. Minun appiukollani on myös mökki meren rannalla, joten eiköhän kesällä päästä taas suuntaamaan länsirannikolle.

Tintti-tyy, oletko tikuttanut ovista? Ei tarvitsisi sitten miettiä onko se jo ohi. Jos kiertosi ei kovin hurjan pitkäksi veny normaalisti, niin aikalailla lähellähän sen oviksen pitäisi olla. Tsemppiä ja ässäilyintoa!

Marie, pahoittelut. Toivottavasti puutarhahommat rentouttaa ja luo hyvät edellytykset raskautumisellekin.

Maatis, ei käy kateeksi nuo pms-oireet. Itse kun en sellaisista onneksi kärsi. :D

Katmam, tiedän tunteen, kun ei noiden testien kanssa malta odottaa riittävän pitkään. Ihanaa kun testaat, niin saa jännätä mukana lauantaina.

Ja minä sitten… Ei tuo Katmamin käsky oikein toiminut. Christabel jo tiedustelikin tilannetta… apteekin testillä tänä iltanakin negatiivinen tulos. Päivällä kyllä tuli pari tippaa vertakin, joten ei ole toiveet kovin korkealla. Toki kannattaisi testata aamulla, mutta kun en ole malttanut odottaa aamuun. Rinnat on arat edelleen, mutta muuten ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Plääh.

Onneksi on lähete vetämässä sinne gynelle… Oma usko tähän touhuun alkaa hiipua siihen malliin, että tarvitseekin hieman faktoja tästä tilanteesta. Ja elän vielä kuitenkin siinä uskossa, että ainakin lääkärin avulla se plussa vielä saadaan.

Jos jotain hyvää, niin onneksi tämä kierto on hieman normaalia lyhyempi, jolloin seuraava ovis on noin viikko ennen juhannusta tai juhannusviikolla. Jännitin etukäteen, että se iskee juhannuksena, jolloin ollaan isolla porukalla mökillä ja koko ovis jää hyödyntymättä. Ellei olisi harrastanut juhannusseksiä jossain pusikossa niin kuin kunnon suomalaisen kuuluisi. ;)

Marjana kp 30/31-33 Dpo 13 yk 14

Vierailija
239/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tätä ketjua seuraillut, enkä ehkä ihan kuulu tänne, mutta kirjoitan kuitenkin :) Toivottavasti ette pahastu.

Itse tulin raskaaksi aivan vahingossa, vaikka ehkäisykin oli kunnossa. Hauskaa tässä on sekin, ettei minun pitäisi edes saada lapsia! Laskettu aika olisi helmikuussa.

Mies tahtoo abortin, minä en. Tätä lukiessani mulla vahvistui fiilis, että pidän sen pienen ihmeen, joka nyt masussani kasvaa. Vaikka mies ei niin tahtoisi.

Voi kunpa saisin miehenikin tajuamaan, kuinka ainutlaatuinen ja upea tilaisuus tämä meille oisi.. :) Unohdettaisiin ne rahahuolet edes hetkeksi, mä oon varma, että kaikki asiat saa kuntoon. Pitää vaan osata pyytää ja ottaa vastaan apua! Mun täytyy nyt sille äijänpoikasel näyttää vähän, kui vaikeaa se lapsen saanti tulee meillekin olemaan, jos vielä pitkitetään..

Tsemppiä kaikille odotukseen

Vierailija
240/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kaikille, tippuneille, plussanneille, miestä lepyttäville jne., kaikille tasapuolisesti!

Toivotaan nyt niitä plussia mieltä ylentämään oikein sankoin joukoin. :)

Minä sain eilen ja tänään ihanat ovistestipaketit postissa. Jeeee! Nyt vaan testailemaan. En tiedä olenko ennallani keskeytyksen jälkeen, mutta jos olen niin tämä kierto on lyhyempi ja mielenkiinnolla odotan milloin ovuloin.

Myös lääkäri soitti tänään ja kertoi tsh:n olevan 1,12 ja t4v:n 16 (kilppariarvoja). Oikein pätevät siis raskautumista ajatellen. Jeeeeee!

Nyt sitten vaan muhinoimaan. Onkin sellainen "muhinointifiilis" päällä eli hyvältä näyttää tässä vaiheessa. ;)

Aurinkoisia ajatuksia päiviinne!

Onnenhelmi kp 8/28 (tai 25-28?)