Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
241/410 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia! : D Ei sentään vauvauutisia vielä..mutta mies sanoi että voimme jatkaa vauvan yrittämistä! Wohoo! Tosin,voi olla,että olenkin jo raskaana,nyt kp 33/32-38.se selviää pian.Ei kyllä ole mitään merkittäviä oireita ollut,mutta eihän näin alussa yleensä niitä olekaan.On kuitenkin tosi hyvä mieli,kun on ainakin yritys päällä..olen kuitenkin sillä tavalla varovainen,että ajattelen: sitten vasta on riemuun aihetta,kun olen raskaana.Kun ei sitä tiedä onnistuuko se..minut on peloteltu lapsettomuuden yleisyydellä...olen tämmöinen turkulainen pessimisti hehe..Mukavaa porukkaa täällä palstalla,kiitos kannustuksesta! Nyt vasta yk 1 menossa,ja tosiaan se kp 33/32-38...see ya!

Vierailija
242/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Minulle käy usein niin että sinä tai Tellu olette kirjotelleet samaan aikaan näin aamutuimaan, enkä sitten olekkaan huomannut teidän tekstejä. Outoa että meitä aamukukkujia on niin paljon :) Itse meinaan testata lauantaina, kun on tiedossa matka tyttöporukalla, niin pitää sitten tietää että voiko juoda jotain, vai ei.

Itsellä käynyt ihan samoin noiden Clearbluen testien kanssa!!! Minä en ainakaan vielä anna periksi teidän kohdallanne, kyllä oireet sen verran lupaavat on. Eikö sinulla kuitenkin tuo vuoto ole tullut aikaisemmin kierrossa, eikä ihan näin lopussa, vai muistanko ihan väärin? Ehkä tuo vähäinen vuoto on nyt ihan normaalia, jos olisi tärpännyt. Sormet ja varpaat on ristissä teidän vuoksi!!

Jamsuliini: Kyllä naisen kroppa on ihmeellinen! Itsekkin huomaan kaiken maailman oireita aina juuri silloin kun nimenomaan kuulostelen niitä. Olen epätoivoisesti yrittänyt lopettaa sen, siinä kuitenkaan onnistumatta. Nytkin on niin että aina kun asiaa oikein kuulostelen niin voin kuvitella että on vähän etova olo :D

Tellu: Vaikka oireet onkin rasittavia, niin on varmasti kuitenkin ihanaa myös tuntea se raskaus. Naama kukki, mutta hymy nousee silti huulille? Näin ainakin itse kuvittelen sen sitten olevan… Saa nähdä. Sen verran luin vielä tammikuisia, että muistan sinun kirjoittaneesi tuosta janosta. Kiinnostava oire. :) Mutta, käyhän tosiaan täällä sitten aina meitä moikkaamassa, ikävä tulee!

Vauvahaaveilija: Oikein nautinnollista ja rentouttavaa lomaa!

Tintti-tyy: Eiköhän sovita että siirrytään kaikki kolme sinne odottajien puolelle, sinä, Marjana ja minä! Niin, ja totta kai kaikki muutkin täältä!!! Ja kyllä se ovis sieltä vielä tulee, älä vielä heitä toivoa. Totta kai on turhauttavaa, kun kierto siitä venyy, mutta toivottavasti ei sitä tätiä sitten enää näkyisi sinulle pitkään aikaan!

Marie79: Olenkin ihmetellyt, kun sinusta niin vähän on kuulunut viime aikoina. Mutta, oikein nautinnollista kesää sinulle ja käy nyt täällä aina välillä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia, jos et ihan palstailemaan ehdi! :)

Maatis: Oireet kuulostavat oikein hyvältä! Ollaan sitten testailukaimoja lauantaina! Meitä on kyllä useampikin testaaja silloin. Olen itse tosiaan lähdössä Tallinnaan silloin, joten testaan samasta syystä kun sinäkin :) Lähtö on kotoa aikaisin, mutta yritän ehtiä tänne kertomaan tulokset. Tulethan sinäkin sitten heti kertomaan, toivottavasti hyvät uutiset! Niin ja ihan samaa mieltä olen PMS:stä!!!

Christabel: Ok, nyt ymmärrän enemmän kun hyvin sen että teidän pitää töissä heti kertoa jos on raskaana! Tylsäähän se on, mutta täysin ymmärrettävää!

Cami: Miten kävi??

Onnenhelmi: Nautinnollisia hetkiä vaan teille ovista bongaillessa!

Morning butterfly: Koska ajattelit testata? Plussatuulia!

Lauantaina meitä testaajia onkin useampi, ainakin Maatis, Katmam, Satin ja minä. Oliko muitakin? Eiköhän sovita että joukkoplussataan?? :)

ON: Ei mitään uutta tänne. Oireet on niin pieniä, että voi hyvin olla kuviteltuja. :) Piinaillaan lauantaihin asti nyt vaan.

Hyvää helatorstaita kaikille!

Alexandra, kp26/27-32 (34?), yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Voi harmi, vaikutti niin lupaavalta tuo sinun tilanteesi...hö! Aiotko testata vielä tänään? Voihan se plussa sieltä vielä vaikka tullakin. Vai joko ne menkat sitten alkoivat kunnolla? No, onpa nyt ainakin se gynelähete, niin saat sieltä vastauskia ja ohjeita, miten seuraavaksi kannattaa edetä. Kyllä se vielä siitä selviää. Tiedän, että on kamalan vaikea odottaa, kun se oma vauva olisi vaan niin ihanaa saada viereen tuhisemaan, mutta yritä jaksaa...*hali*

Juhannusvauvat on kyllä niin suomalainen juttu, että silloin voisi jopa tärpätäkin:) Kai siinä juhannuksessa on jotain taikaa:) Puskaan vaan, tai veneellä kauas rannasta ja siellä sitten vauva alulle. Ompahan sitten hyvä tarina kerrottavana:)

En malttanut olla tulematta vielä ennen lähtöä lukaisemaan tänne, josko niitä plussia olisi tänä aamuna sadellut:) Tänään on vihdoin sinne mökille lähtö. Onkin jo ollut sinne ikävä, olimme mökillä viimeksi talvella, emmekä ole päässeet vielä tänä kesänä nauttimaan mökkeilyn ihanuuksista. Nyt pästään...:D

Ihanaa ja LÄMMINTÄ päivää kaikille....plussaonnea!

244/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukukkuja tosiaan olen ollut koko ikäni=)

Alexandra, tämä janon tunne tässä raskaudessa on ollut aivan tähtitieteellinen! Aiemmista raskauksista en sitä muista. On saattanut ollakin, mutten ole ehkä tajunnut?

On totta, että oireet jotenkin ottaa ilolla vastaan tässä tilassa. Se jotenkin luo sitä varmuutta siitä, että raskaana ollaan. Itse olenkin ollut välillä todella huolissani sen pahan olon ja oksentelun puuttumisesta... se kun oli niin tuttu jokaisessa aiemmassa raskaudessa! Nyt olo on ollut vähän liiankin hyvä!

Tämä alku on ollut muutenkin kaikin tavoin erilainen kuin poikien odotukset. Tosin viimeisestä odotuksesta on jo 7 vuotta, joten voi olla, että on paljon samaakin, mutten vaan muista sitä.

Helmikuu olisi hyvä kuukausi syntyä... kevättä kohti=) Tehkäähän paljon plussatestejä tästä pinosta, jooko?

Tellu

Vierailija
245/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille! Tämä aamuna on silmät niin ummessa, että just näen ruudun. ;) Väsyttää. Pitäisikö kai päästä iltaisin aiemmin nukkumaan, kun herätys tuntuu olevan poikkeuksetta 6.30 tai vähän yli.

Ei ovista bongattuna tänä aamuna niinkuin olettaa saattoikin. Sovimme kuitenkin rehvit miehen kanssa tuohon aamupäivälle, ku huominen ja ylihuominen menee hänellä reissussa. Jee. Selvästi on kyllä jo ovisoireita ilmassa: lima lisääntyy ja halut kovenee.

Juhannusvauvat tosiaan on yleisiä. Itse toivoin viime syksynä, että aloitettaisiin vauvantekopuuhat ajoissa, että sais kevät- tai kesävauvan. No elokuulle se laskettuaika sitten meni ja olin niiiiiiin tyytyväinen, että saan kokea erilaisen vauva-ajan, kun edelliset ovat syntyneet loka- ja marraskuun lopulla. Mut toisin kävi. Nyt siis haaveilen sitten siitä kevätvauvasta todenteolla, helmikuu ois oikein passeli aika. :) Itse asiassa tässä kierossa menisi la lähelle pienen pojan alkumme syntymää maaliskuussa. :(

NO mutta, auringossa ne lapset sikiää! ;)

Onnenhelmi kp9/28

246/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pienen tauon palstailuun hetkeksi, ja töissä kyllä kiirettä riittää. Nyt kävi kuitenkin niin että vuoto yltyi sitten ihan normiksi menkoiksi, ja siis yritys kerta 2 pyörähtää käyntiin.

Nyt on vuodellut jo 3 päivää, joten kohta ovat onneksi ohi.

Mites tässä nyt näin kävi, että plussanneita on täällä vain yksi. No nyt loput joukolla plussaamaan!! Itse jatkan palstailua ja toivon että pian tärppäisi. :)

Marjana: olin jo varma onnistumisestasi oireidesi perusteella, mutta rintojen arkuus lupailee kyllä hyvää, jos se vielä siitä kääntyisikin positiiviseksi. Toivotaan niin!

UmmNoora: Niin siinä kävi maaliskuisissa tavataan!

Satin: voisiko olla kiinnittymisvuotoa, toivotaan niin..

Vauvahaaveilija: Ihanaa pääset rentoutumaan mökille, toivotaan että kaikki stressi ja muut häiriötekijät väistyvät ja plussaat pian! :)

Marie: pahoittelut, täälläkin pudottiin. :(

Maatiainen: Plussaonnea sulle, tule kertomaan sitten!! ++++

Katmam: kyllä ne menkat tuli enkä sinne plussajunaan päässyt :( Onnea testaukseen!

Täytyy päivitellä tickerikin.

Jokos maaliskuisten pino on valmiina.. Aika siirtyä sinne.

t. Enisa kp 3/27 yk 2

247/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napanahkaa pakottaa silleen jännästi ja nyt on alkanut valkovuotoa, jota ei yleensä hirveästi ole. Vajaa viikko sitten oli tärppipäivä. En mahda mitään, mutta toiveet on nyt kyllä kovat. Nyt tarttee vaan jaksaa odottaa...

Vierailija
248/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkäpä vielä opin ne muistamaan:) En ole kovin aktiivisesti kirjoitellut mutta kuulumiset käyn päivittäin lukemassa.

Marajana: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Toivon sulle sitä plussaa, oot sen jo ansainnut:)

Jamsuliini: Myös hyvältä kuulostaa, tuu sitten HETI ilmottamaan plussauutiset:)

Sinä joka tulit ehkäisystä huolimatta raskaaksi (anteeksi en muista nimeä:D): Uskon että miehesikin tilanteen ymmärtää kunhan sopeutuu ajatukseen. Raha-asioista kyllä selviää aina! Ei se pieni vauva vielä paljoa tarvi muuta kuin rakkautta ja huolenpitoa:)

ON: Kysyn nyt tyhmänä (ehkäpä tässä 30v kieppeillä pitäisi jo tietää mutta kuitenkin:DD) Eli jos kiertopäivänä 28 alkaa menkat niin onko kierto sittenkin 27 päivää eli kp28 muuttuukin kp1? Siis loogisesti ajatellenhan se näin menisi, vai?

Ele

249/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat ihmiset kannustuksesta ja anteeksi, etten kauheasti jaksa tänä iltana kirjoittaa ja kommentoida. Olotila on vähän itkuinen, kun harmittaa tämä tilanne niin mielettömästi.

Muutama tippa vuotoa tuli tänäänkin ja tasan klo 21 tuntui niin selkeä menkkamainen tunne alavatsalla, että vuoto alkaa taatusti ensi yönä.

Ovulaatiohan oli tasan 14 vuorokautta sitten klo 21, jolloin alkoi ovulaatiokipu. Ainakin elimistö on melkoisen tarkka, jos jotain hyvää voi keksiä.

Joku kyseli meinaanko testata tänään... En meinaa. Nämä oireet tuntuu sen verran tutuilta, että antaahan olla.

Tuntuu vaan oikeasti käsittämättömän väärältä, miten hemmetissä jotkut voi vaan tulla vahingossa raskaaksi ja toiset saa yrittää vaikka kuinka kauan.

Marjana kp 30/31-33 Dpo 14 yk 14

Vierailija
250/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä syvältä jos vuoto alkaa.

Teille todellakin toivoisin nyytin kainaloon.

Tarviihan noin pitkä yrittäminen palkita!

Enisa: no voi.. Harmittaa teidänkin puolesta.

Toivotaan että maalismurun saatte syliin asti.

Yleistä marmatusta:

On todellakin väärin että toiset tulevat vahingossa raskaaksi ja miettivät keskeytystä.

Yksi tuttu huolettomasti kertoi kuinka oli ollut abortissa ja hoitohenkilökunta oli sanonut että vauva oli poika. Närkästyneenä harmitteli ettei olisi halunnut tietää vauvasta mitään.

Siis ei voi käsittää..

ON: Minä täällä ravaan vessassa, jatkuvasti tunne että hanat aukeaa ihan just.

Huokaan vielä helpotuksesta, mutta pelkään pahinta.

Innostuin mittaamaan lämpöä. 37 näytti.

Sitten tajusin että meidän yläkerta on kun sauna tällä hetkellä eli eipä tuon varaan voi toivoa laittaa.

Mutta odotellaan..

Tsemppiä kaikille omissa tilanteissaan kärvisteleville.

Nyt tarvitaan kyllä niitä plussia ja paljon!

Vierailija
251/410 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, toivotaan nyt silti vielä parasta. Olen tosi pahoillani sun puolesta jos vuoto taas alkaa, on se niin käsittämättömän epäoikeudenmukaista miten toiset raskautuu ihan poks vaan ja toiset ei todellakaan. Vaikken aina ehdi mitään kommentoimaan niin erityisesti sun tilanteissa myötäelän täällä mukana peukut pystyssä :I

Katmam, samaa jaksamista sinnekin ja kovasti tsemppiä ja ehdottomasti toivon sullekin vaavia kainaloon.

Itsestäni ei ole mitään erityistä kerrottavaa, greippimehua lipitän ja odottelen. Eipä tässä muuta voi tehdä.

Christabel

Vierailija
252/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne päivittämään vähän omia kuulumisia, mutta kyllä mieli apeutui puolestasi Marjana, jos vanhat (menkkamaiset) merkit paikkansa pitivät nytkin :-( Elämä ei totisesti ole reilua, eikä useinkaan edes ymmärrettävää! Voimia ja jaksamista teille seuraavaan kiertoon ja maaliskuulle, jos sinne joudut. Toivon niinkuin niin moni muukin täällä sydämestäni, että teillä olis nyt tärpännyt!!! Peukkuja pidän bd bd ja todella toivon!

).(

Kävin tänään ultrassa. Neljäs Clomifen-kuuri takana ja halusin käydä katsomassa onko niistä hyötyä. Taas eri lääkäri (omani on Suomessa), mutta tämä ainakin tutki kunnolla ja oli jotenkin lohduttava! Löytyi 2 follikkelia, toinen 24mm, toinen 13mm. Mutta, ei ovislimoja, ja niitten puuttuminen on tän lääkärin mielestä tärkein syy, miksi vaikuttas, että tästä kierrosta ei tule tärppäämään. Että näillä päivillä mulla pitäs olla jo ovislimaa, tai muuten luteaalivaihe jää liian lyhyeksi oviksen jälkeen. (Muoks: jos siis ovista ylipäätään tässä kierrosta tapahtuu). Olen lähdössä reissuun huomenna, mutta palaan kyllä tän tohtorin luo jatkotutkimuksiin. Tuntuu huojentavalta, että lääkärin mielestä mitään mahdotonta ei tässä ole, pitää "vaan" selvittää missä vika ja löytää ne metodit, jotka meillä toimis... Antoi toivoa tämä!

Paljon lämpimiä ajatuksia ja toivoa kaikille teille, vauvakuumeilijat!

t. Gabriela kp13/25-31

Vierailija
253/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin pessimistisesti uskotellut itselleni, että tässä kierrossa ei nappaa ja aktiivisesti yritin unohtaa koko asian. Pessimisti ei pety. Viime lauantaina tuli hieman vuotoa ja siitä lähtien odottelin menkkoja alkavaksi. Eilen sitten laskiskelin, että turhan pitkä väli on ja tänään tein testin ja plussaahan se näytti. Pitänee tehdä vielä toinen ennenkuin tämän uskoo todeksi!

Mies lähti eilen kolmen viikon reissuun ja ehdin jo surra sitä, että seuraava kierto jää väliin. Nyt sitten mietin jo, että kerronko vasta kun mies tulee kotiin vai pitäisikö se kertoa jo vähän aikaisemmin. Laskettu aika näyttäisi olevan 2.2. Ja te olette ainoat jotka tietää asiasta. Laskettu aika näyttäisi olevan 2.2.

En ole pahemmin ehtinyt edes kirjoittelemaan tänne, vaikka lukenut olen. Toivottavasti saamme paljon lisää plussia tähän ryhmään!

Kristy

254/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Olen todella todella pahoillani jos teille nytkin kylävieras tulee. Miten voi olla elämä niin epäreilua?! Eilen juuri töissä päiviteltiin sitä, miten joku sikiää helposti ja ei sitten saa lapsistaan pidettyä huolta ja toinen yrittää ja yrittää eikä sittenkään onnistu. Toivon ja uskon että tekin onnistutte.

Kristy: Onnea plussasta!!

ON: Kroppa tekee taas tepposiaan. Yleensä meidän taloudessa minä olen se, joka haluaa puuhastella peiton alla. Nyt ei sitten juuri niin lainkaan tee mieli. Yhtään. Mies sai kuitenkin innostettua 'aamuhalailuun'. Sen jälkeen mies totesi, että minun vatsa tuntui jotenkin tiukalta tai jännittyneeltä. Ja edellisen kerran kuulema silloin kun esikoista odotettiin. Jos miinusta testi näyttää, niin voin kuvitella voivani hitusen pienen murusen ymmärtäväni Marjanan surua ja tuskaa väärästä tuloksesta.

Puolitoista päivää ja sitten alkaa loma. Vaikka siellä etelässähän se kesä taitaa vielä olla. Ehkä mekin saadaan tänne pohjoiseen sitä hellettä. joskus.

Vierailija
255/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo odotus-puolellekin, mutta tämä ehkä kuitenkin vielä tässä vaiheessa enemmän mun puoli. Eli olen 30 vuotias jo kahden lapsen äiti. Tänään kp28/? ja testistä bongasin aamulla haamun.. :)Mut, mut, empä taida vielä pomppia riemusta,enkä tiedä pompinko koko odotetun raskaudenkaan aikana, sillä takana on kaksosraskaus, josta toinen menehtyi viikolla 10 ja myöhäinen keskenmeno tapahtui helmikuun alussa (rv21+6), joka lääkkeellisesti tyhjennettiin+kaavinta päälle, kun istukka irtosi repaleisena ja vaikean dysplasia takia on maaliskuussa tehty loop-hoito. Varsinaista yritystä meillä ei ole missään vaiheessa ollut, ja ehkäisynä käytetty keskeytettyä yhdyntää, paitsi kerran, josta tämä nyt on sitten alkunsa saanut, jos jaksaa ponnistella ja pinnistellä.. Mutta kuumeilen teidän kanssa vielä hetken. :D

Vierailija
256/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne viime syksynä, siis takana kaksosraskaus, joka alkoi ehkäisystä huolimatta. Mies oli aluksi järkyttynyt asiasta, ei tokikaan vaatinut aborttiakaan, mutta ei tiennyt kuinka asiaan suhtautuakaan. Loppujen lopuksi kun sai kuulla ultrassa kaiken olevan hyvin ja näki kuvan pienestä/pienistä ihmeestä, hänestä tuli maailman onnellisin mies ja ehdottomasti halusi vauvat pitää.. Ja näin myöhäisen keskenmenon saaneena, pienen enkelitytön äitinä sanon, että se vauva on taivaan lahja, ihme. Älä edes harkitse aborttia, nauti raskaudesta. Suuret muutokset on aina vaikeita ja sitä miettii kuinka pärjää ja se on luonnollista, se on vaan pelkoa, kun ei tiedäkään yhtäkkiä tulevasta ja kaikki suunnitelmat muuttuu. Mutta teilläkin on aikaa se 40viikkoa tottua ajatukseen ja muutoksiin. Vastuun pitää jokainen kantaa teoistaan. On myös monia, jotka antaisi mitä vaan saadaksesi olla sun tilalla, monelle raskautuminen ei koskaan ole mahdollista ja aborttikin voi tehdä pysyvät arvet niin ettet ehkä lapsia enää saa. Anna Äijälles aikaa.. sitä ne miehet tarvii,oot hetken puhumatta koko asiasta vaikka.. Onnea ja jaksuja! :)

Vierailija
257/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuunhelmi, kiitos viestistä :)

Mä täällä itken taas, nää hormoonit vissiin tekee sen, että mua itkettää kaikki :D Viime yönä itkettiin miehen kanssa yhdessä. Mä oon painostanut sitä nyt tosi paljon :S Mut hän lupautui mun kanssa ultraan!! Edistystä :) Sanoin, että aborttia en tee, että meille tulee varmaan ero ja musta yh, jos hän ei lasta tahdo. Toivottavasti ne siellä neuvolassa osaa selittää, että kun mullakin on toi PCO, niin lasten saanti ei ole itsestäänselvyys.

Jos jään sen lapsen kanssa yksin, niin mua hirvittää, että miten pärjään. Mulla ei ole oikein mitään tukiverkkoakaan täällä lähistöllä :S

258/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kroppa vaan kellon tarkkuudella toimii... Menkat alkoi viime yönä, joten ei onnistuttu tälläkään kertaa. Nyt vaan yritän keksiä paljon tekemistä, etten miettisi asiaa lainkaan tässä parina päivänä. Ahdistun koko ajan, kun ajattelinkin miksi tämä ei vaan onnistu.

Toivon paljon plussia teille kanssasisarille ja toivottavasti te pysytte täällä helmikuisissa.

Marjana kp 1/31-37 yk 15

Vierailija
259/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesta, että tämä palsta on muuttunut vuosien mittaan.. Minnehän kohtaa ketjua tämä vastaukseni edes tulee! ;)

Olen neljättä kertaa helmikuisten pinossa, toivottavasti pian myös odotuspuolella :) Olen 33v, mies 36v ja meillä on kolme tyttöä; 2/2004, 2/2006 ja 2/2008. Nyt siis yk 1 ja salaisissa haaveissa vauva 2/2012 ;)

Mulla on taustalla PCO, jonka takia kierrot on olleet mitä sattuu ja ensimmäistä lasta tehtiin ½ vuotta, toista 1v. Kolmas tärppäsi ekasta kierrosta. Nykyään mun kierrot on tasan 28pv, en ymmärrä miten se on edes mahdollista.

Nyt on kp 21/28, ja toissapäivänä alkoi pienet merkit mahdollisesta kiinnittymisestä/raskaudesta. Enpä tiiä, en taida enempää viitsiä edes kertoa kun ne kuulostaa niiiin naurettavilta :D Menopaussista varmaan jo johtuu.. (Mulla on aikamoinen ikäkriisi menossa..)

Paljon plussaonnea kaikille ja toivotaan että nähdään helmiodottajissa kaikki! :)

Mikaela77

Vierailija
260/410 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa vaiheessa ei ole toivoa ihan heitetty hukkaan ja jos miehesi suostuu kuitenkin ultraan tulemaan, sehän on hyvä! Anna itsellesi aikaa ja anna ennenkaikkea miehellesi aikaa, nuo miehet on aina joskus hieman kummajaisia, niinku me naisetkin näiden hormooniemme kanssa! Aika tässä asiassa on kultaakin kalliimpaa, niin kliseeltä, kun se kuulostaakin. :) Hormoonit itkettää ja naurattaa, suututtaa ja vihastuttaa, tilanne on outo ja uusi sulle niin henkisesti kun fyysisestikin. Hyväksyt vaan ne tunteet ja ajatukset, kaikki on sallittua. :) Mä olen 2lapsen yh (6v&8v.)ja käytännössä olen niiden kanssa ollut vauvasta asti yksin, helppo tie se ei ole, mut päivääkään en antaisi pois ja kaikki ollaan vielä hengissä.. Yksin jos jäät(mitä suuresti epäilen) saat neuvolasta apua ja tukea, kunhan avoimesti juttelet tilanteesta ja ajatuksista. Tuli hieman taas enemmän tekstiä mitä oli tarkoitus kirjoittaa, toivottavasti jaksoit lukea! Yritä nauttia raskaudesta ja jätä turha stressi pois, pärjäät(te) varmasti! :)