Tyhmin ammattiryhmä? Stereotypiat kehiin!
Kommentit (51)
Olen nyt kuullut kahdesta eri ihmisestä jolle työkkäri on suositellut lähihoitajaopintoja tohtoriksi väittelyn ja pitkäaikaisen työttömyyden jälkeen. Toinen ainakin kieltäytyi ja pysyy työttömänä, toisesta en tiedä sen enempää, kun en tunne ihmistä, bongasin vain kahvipöytäkeskustelusta.
Kantaväestöön kuuluvat siivoojat. Vai lasketaanko omasta halustaan työttömät?
Mun mielestä sellaiset, jotka ei osaa käyttää maalaisjärkeä ovat jollain tapaa "käytännön tyhmiä" ihmisiä.. Näitä löytyy paljon esimerkiksi yliopisto-opiskelijoista, jotka ovat siivoojina.
Kuvitellaan, että kun ollaan niin fiksua, niin tottakai osaa siivotakin, mutta eihän se niin mene todellakaan...
Suurtalouskokeissa on melkoisia valopäitä, samaten kosmetologeissa. Tyhmiin siivoajiin olen myös törmännyt.
No vahtimestarit, varsinkin kouluissa :) Melko yksinkertaista porukkaa.
Ja kyllä, tunnen useita kymmeniä.
Itse kysyn aloittajalta, mitä ammattiryhmää sinä itse tyhmä edustat? :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2005 klo 17:46"]
[/quote]
Insinöörit
Rekkakuskit on kyllä ihan oma lukunsa. Istuvat päivät pitkin yksin autossa, eikä heillä ole vertailupohjaa siitä että mitä muut ihmiset ajattelee, kun eivät pääse vaihtamaan ajatuksia ja keskustelemaan ihmisten kanssa, kuten sosiaalisemmassa ympäristössä työskentelevät. Heille tulee jotenkn vääristynyt minäkuva ja kuvittelevat olevansa muita fiksumpia, vaikka ovat tyhmiä kuin saapas.
Asfalttimiehet