Tyhmin ammattiryhmä? Stereotypiat kehiin!
Kommentit (51)
kun neanderdalilaiselle antaa vähänkin valtaa....
Jos isoista ryhmistä puhutaan, niin aika heikkotasoista porukkaa ovat.
Siinä on kuulkaa lähihoitajat ja tradenomit jo huippuneroja portsareiden rinnalla.
Jos mä omalla työpaikallani ( sairaala) rupean puhumaan vähänkin jotain " älykkäämpää" tai esim. ajankohtaiseen politiikkaan tai kulttuuriin liittyvää juttua, niin yleensä moni lähäri ei tajua mitään.
Joidenkin yleissivistys on myös todella matala. Jos sanoo esimerkiksi, että " toi puolalainen hoitoapulainen on suorittanut tohtorin tutkinnon esimerkiksi filosofiassa tms" , niin sitten siinä on 5 lähäriä suu auki ihmettelemässä: " Miten lääkäri ( luulevat että tohtori= lääkäri) on sitten hoitoapulaisena, eikö Suomessa päde puolalainsen lääkärikoulun todistus!!!! Siis tämä oli vain yksi esimerkki. Jatka siinä sitten " kehittävää" jutunjuurta....
Siis tyhmä siinä työssä, vai tyhmä missä vaan?
fysioterapeuttia. Itse en ole ko. alalla, mutta lapseni käy terapiassa.
onpas tyhmiä vastauksia :) Kysyttiin ammattiryhmää ja jotkut tyhmät on laittaneet koulutusnimikkeen tai urheiluharrastuksen :) Just. TOsi tyhmää porukkaa täällä av:llä.
ainuttakaan tyhmää fyssaria. Pari itseään täynnä olevaa kyllä, mutta suurin osa ei ole edes sitä, vaan osaavia ja fiksuja. Ja tunnen aikas monta työkuvioistani. Itse en ole ft.
Suurperhe äidit, joissa muksuja on yli 5.
Niillä ei oo aikaa oppia mitään kun ne puskee koko ajan uutta!
aikaisemmin olivat toimistovirkailijoita, toimistoapulaisia tai sihteerejä, mutta ovat nyt saaneet " hienon" nimityksen ASSISTENTTI. Siihen eteen kun lataa sitten jonkun " kuvaavan" liitteen kuten -tuote,-toimisto ,-markkinointi ,-myynti tms. niin avot- jo ollaan niin hienoa.
Patatyhmää porukkaa kokonaisuudessaan. Yksittäisiä poikkeuksia toki on, mutta yleisesti ottaen tätä merkonomi/trademoni- massaa.
kaikenlaiset opettajat, ihan ylivoimaisesti.
Itse koen ainakin tekeväni tärkeää työtä. Vaikka meitä noin halveksittekin, niin onneksi potilaat ja omaiset jaksavat kiittää hyvästä hoidosta. Tuovat jopa kakkua ja kukkia sen jälkeen, kun olen saattanut heidän omaisensa taivaan kotiin.
Voi kun tietäisitte, mikä on se fiilis, kun pitää kuolemaisillaan olevaa, kipeää ihmistä kädestä ja silittää hänen poskeaan rauhoittavasti. Ette tiedä, mitä on kertoa omaisille suru-uutisia, rauhoitella ja lohduttaa heitä..
Todella harmi, että tämän työn tekijät ovat niin aliarvostettuja. Kertoopa ehkä jotain yhteiskunnan asenteista ja prioriteeteista.
En koe olevani erityisen tyhmä. Olen lukenut ylioppilaaksi kohtuullisen hyvin paperein, äo:ni on normaalilukemissa (116) ja muutenkin olen elämässä pärjännyt ihan hyvin. Ensi vuonna haen yliopistoon, koska hoitoala on henkisesti todella raskasta ja kurjasti palkattua. Ehkäpä opintojeni ohella sitten teen niitä idiootti-lähärin hommia.
Aivan käsittämätöntä porukkaa. Kämppä ihan päreinä, ja pokkana väitetään siitä ties mitä. Tai seisot välittäjän kanssa parvekkeella sunnuntaina ja katselet vilkasta liikennettä allaolevalla tiellä - välittäjä väittää ettei liikennettä ole yleensä juuri yhtään mutta nyt (siis sunnuntaina) on poikkeuksellisen paljon autoja. Ihan kuin välittäjien koulussa opetettaisiin, että ihmiset ovat suunnattoman tyhmiä ja uskovat mitä tahansa. Ja miten ihmisellä voi olla niin vähän kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, että päästelee suustaan pokkana uskomatonta paskaa kuin idiootille puhuisi.
vaikka onkin koulutusryhmä