Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmin ammattiryhmä? Stereotypiat kehiin!

Vierailija
27.10.2005 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professorit. Niitä ei voi laittaa edes kulkemaan kaupungin kadulle ilman ohjausta eikä tekemään vähäistäkään käytännön homaa. Ovat lähellä holhouksen alla olevaa.

Vierailija
22/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit ja mallit maailmanrauhahaaveineen ja posliininmaalauksineen.

Muuan entinen alpinisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kotiäidit"

Vierailija
24/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäjät, siivoojat, roskakuskit, portsarit...

Vierailija
25/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut

Vierailija
26/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudarit

Vierailija
27/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni yliopisto-opiskelija työskentelee esim. siivoojana. Ei varmaan ole tyhmin ryhmä...

Vierailija
28/51 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olemaan sen verran motna ammattiryhmää lueteltuna, että eiköhän olisi helpointa vain tiivistää yhteen lauseeseen: olette kaikki ihan yhtä tyhmiä.

Vierailija
29/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttunut totaalisesti. Itse en reilut 10 vuotta sitten kuvitellutkaan hakevani sihteerinpaikkaa, olin jotain paljon fiksumpaa olevinani. Nyt olen tehnyt sihteerin työtä 4 vuotta ja voin sanoa rehellisesti, että olen tosi tyytyväinen työhöni. Siihen sisältyy hyvin paljon ns. erikoistehtäviä, toki myös tätä perinteistä matkojen, kokousten ym. järjestelyä. Jokainen päivä on taatusti erilainen ja yllätttäviä tilanteita tulee eteen tuon tuostakin. Niin kuin monessa muussakin työssä.

t. sihteeri, joka on ylpeä työstään eikä koe mitenkään olevansa tyhmä

Vierailija
30/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, teenkin tätä hommaa opintojen ohessa :D

t. Minusta ei tule merkonomia eikä tradenomia

Vierailija
31/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksia tietenkin on.Mutta työssään joutuvat kosketuksiin hyvin erilaisten ihmisten kanssa ja siinä jos missä tarvitaan älykkyyttä että pitävät asiakaspiiriään koossa.Heiltä vaaditaan tosiaan paljon tunneälyä,empatiaa ja psykologisia taitoja.Usein kampaajat ovat asiakkaittensa uskottuja joille kerrotaan niin ilot kuin surutkin.

T:parturi-kampaaja yrittäjä

Vierailija
32/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko kevytkenkäinen juoppohoro = tyhmä?

Vierailija
33/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt sitten mitäkin älykkyyttä arvostaa. Itse arvostan ihmisissä sosiaalista älykkyyttä. Tätä lajia harvemmin löytyy korkeasti koulutetuista, esim. dippi-insseistä. En välitä pätkääkään, tunteeko joku kaikki mahdolliset koulutusasteet, tai onko päässä satoja matemattikan kaavoja, joilla ei oikeassa elämässä tee yhtään mitään. Elämänkoulu on parasta koulua meille kaikille! :) Älykäs ihminen ymmärtää elämää ja muita ihmisiä, on hyvä ihmistuntija ja sosiaalinen luonteeltaan.

Vierailija
34/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta montaa-muotosi on väärä. Se on monta. Montaa voi sanoa, jos vaikka Pekka söi montaa (eri) kiisseliä, mutta ei mitään loppuun asti. Mun mies on DI, eikä muuten lainkaan tyhmä. Ehkä outo monen silmissä, mutta en usko, että kenenkään mielestä tyhmä.

Vierailija
35/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos stereotypioida pitää niin tietenkin DI:)

Vierailija
36/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käynyt mielessä miten ihmeessä ovat selvinneet opinnoistaan läpi vai ovatko tyhmistyneet vasta valmistuttuaan.

Vierailija
37/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihminen voi olla käytökseltään idiootti, mutta yllämainittuihin ammatteihin ei kyllä tyhmä pääse.

Oman kokemukseni mukaan tyhmiä:

- laitossiivoojat

- keittäjät

- lähihoitajat

- varastomiehet

- vihertyöntekijät

- yleisesti " yleismiehet" kunnan hommissa

Kaikki siis ammatteja, joihin ei paljon karsintaa ole.

Vierailija
38/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta montaa-muotosi on väärä. Se on monta. Montaa voi sanoa, jos vaikka Pekka söi montaa (eri) kiisseliä, mutta ei mitään loppuun asti. Mun mies on DI, eikä muuten lainkaan tyhmä. Ehkä outo monen silmissä, mutta en usko, että kenenkään mielestä tyhmä.

Vierailija
39/51 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette sitten mistä AMMATTIRYHMÄSTÄ tahansa. Moititte täällä tradenomeja, merkonomeja, kandeja, diplomi-insinöörejä... mikähän heidän ammattinsa mahtaa olla?

Sitäpaitsi moni sihteeri tai jopa siivooja voi olla koulutukseltaan vaikka filosofian tai kauppatieteiden maisteri.

Toivottavasti ei tullut montaa kielioppivirhettä

t. myyjä (äo 135)

Vierailija
40/51 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi