Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempihevosesi nuoruudestasi ja millä tallilla kävit?

Vierailija
02.05.2011 |

Mä aloitin Husön tallilla Sipoossa tunnit vuonna 1997. Lemppari oli Mink. :)

Kommentit (389)

Vierailija
181/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hongaksen ratsastustalli Porvoossa 80-luvun puolivälissä. Lempparini oli julmetun iso ruuna Snaptone :) Tai ainakin se tuntui julmetun isolta siihen aikaan :D

Vierailija
182/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Lady lempparihevoseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo on jäänyt mieleen.

Olikohan Ylöjärven Mäkkylän Ollintallin hevosia kesäisin Teiskossa, muistelisin jotenkin niin? Tuo minun tuntemani Simo oli nimittäin Ollintallilla, ehkä siinä 80-luvun puolivälin tienoilla.

Vierailija
184/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oli Kasan ja myöhemmin Kapo sitten Rölli ja Scot.

Vierailija
185/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicky oli oma lemppariponini tuossa 70-luvun puolivälissä! Kuka muistaa?

Vierailija
186/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo on jäänyt mieleen.

Olikohan Ylöjärven Mäkkylän Ollintallin hevosia kesäisin Teiskossa, muistelisin jotenkin niin? Tuo minun tuntemani Simo oli nimittäin Ollintallilla, ehkä siinä 80-luvun puolivälin tienoilla.

Vierailija
187/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kavereiden puhuneen Minkistä Husössä!

t. Poni-Hakalainen 70-luvulta (se, jonka lemppari oli Nicky)

p.s. Ihana muisto yhdestä maastoretkestä Nickyn kanssa, seiskytluvun puolenvälin paremmalta puolelta kai: hypättiin "luvatta" yhden ojan yli vähän vauhdikkaasti ja Sitten Nicky pisti jarrut päälle ja tämä tyttö lipsahti komeasti kaulan yli, suitset perässä! =)

Vierailija
188/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mink meni kai teuraaksi aika pian tuossa kesän 79-80 jälkeen. Muistan hyvin myös Hank-nimisen ponin, joka kulki ihan omia polkujaan, Minttu-ponin ja julmetun ison yksityishevosen myöskin Husöstä, jonka nimi tais olla Alistair mclean... ap, ja fiilistelee muistoja.

Poni-Haka jäi mulle aina vieraaksi.

Vierailija
189/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta käsin kävin siellä vuokrausleireillä.

Vierailija
190/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessani 6 -vuotiaana Jutan Tallilla 90-luvun puolivälillä Ylöjärvellä lemppari oli Nivea, Lempäälän Ratsastuskoulussa 2000 -luvulla hoidin pitkään ihanaa mustaa torinhevostammaa Elmaa. :)

Oli kyllä kiva poni; laiskan puoleinen tosin, mutta melko luotettava. Ja nätti konik-poni.

Vierailija
191/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöhemmin jatkoin tietysti Jutan Tallilla. Lempihevoseni oli ehdottomasti Lir, joka oli myös hoitoheppani.

Vierailija
192/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo oli pilkullinen ja ratsastusleirillä Teiskossa kesäisin

On sitä tullut siis saman Simon kanssa tehtyä tuttavuutta tuolloin:-) Vähän pulska poika oli.

Vierailija
193/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuajoista muistan kaksi ponia, toinen oli Helle, mutta toisen nimeä en enää muista.

Tykkäsin myöhemmin Lit-nimisestä hevosesta ja myös toisesta, jota muistaakseni sanottiin Sekoksi, oikea nimi oli Ciernick tai jotain sinne päin.

t. se Simon tuntenut

Vierailija
194/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaaran talli - ratsastettaessa Denny poniajoilta :D

Tiinan tallilla leirillä oli jostain Espoosta kesähevosena ihana Meska (olikohan oikea nimi Ramses tai jotain?), oli ihan mahtava hevonen.

Ennen äitiytymistä vuokrasin Snettansilla Helapeliä, jonka kanssa vietettiin monet huippuhetket metsissä, tosi liikkis ruuna kun siihen kunnolla tutustui, harmi ettei enää kopsuttele täällä.

Vierailija
195/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista tallin nimeä, taisi olla joku horse blaa blaa... Mikki -poni :) Hyvin pieni talli oli ja neljän hengen ryhmissä ratsastettiin tunneilla 10krt. Tästä taitaa 3,5v olla aikaa. Aiemmin olen käynyt vaihtelevasti eri paikoissa ja 2000 ja 2002 muistaakseni kävin kesäleirillä tortolan tallilla, olisiko siellä ollut joku M.N. Domino mikä jäi mieleen

Vierailija
196/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bystry oli ratsastuskoulun hevosista mun lemppari. Oma hevonen myös piti majaa samalla tallilla.

Vierailija
197/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balnina taisi olla hevonen nimeltään

Vierailija
198/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmossa (Seinäjoen kyljessä) ja lemppareitani olisivat Espe Camilla, Brantshammar Shirley, Tytti ja monet muut... Kävin myös Seinäjoella Törvänän tallilla ja siellä lempprini oli Lolita III ja Servus. Oi noita aikoja...Jotka muuten olivat 1980-luvun puoliväli.

Voi mä rakastin Uunoa :) (Koivusalon tallilta)

ratsastanut, mutta kaverini asui siinä lähellä. Uuno eli yli 30-vuotiaaksi, ja sai viime vuotensa kulkea vapaana ympäriinsä, Aina Uuno ilmestyi jostain, jopa sumusta keskellä yötä.

Jep, Uuno oli legenda...tosin aika hankala tunnilla. Kun Uuni laittoi jarrut päälle niin eipä ollut paljon tehtävissä. Nyt kun aloin muistella vielä lisää nimiä niin tulee mieleen Lux, Pauliina, Balnina, Raju-Matti, Ferninand (Ferkku), Juanita...Olin Koivusalossa leirillä oisko ollut vuosina 1983 ja 1984. T. Se joka ekaksi mainitsi Koivusalon

Ninni(Balnina oli minun suosikki)

Vierailija
199/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun lopussa, Azza oli lemppari

Vierailija
200/389 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppareita olivat piensuokit Prinssi ja Jässi sekä kirjavat ponit Klasu ja Max (tai Maxi). Klasulta tipuin joka tunti, mutta se ei yhtään tehnyt ryppyjä rakkauteen.

Kuinka moni heppatyttö ratsastaa edelleen? Minä aloitin uudelleen kolmekymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi