Lempihevosesi nuoruudestasi ja millä tallilla kävit?
Mä aloitin Husön tallilla Sipoossa tunnit vuonna 1997. Lemppari oli Mink. :)
Kommentit (389)
Nurmossa (Seinäjoen kyljessä) ja lemppareitani olisivat Espe Camilla, Brantshammar Shirley, Tytti ja monet muut...
Kävin myös Seinäjoella Törvänän tallilla ja siellä lempprini oli Lolita III ja Servus.
Oi noita aikoja...Jotka muuten olivat 1980-luvun puoliväli.
vuosina 89-90? Oli tosiaan muistaakseni neljä muutakin Haflingeria samaan aikaan siellä.
mullakin ja 80-luku. Susikki Blacky ja Dollari
80-luvulla ja ihana kimo poniherra Philip. 90-luvulla Tuomarinkylän Ratsastuskoulu, Mitch ja 25:n.
Suursuon ratsastuskeskus Kouvolassa, pv-ruuna Kurt.
80 luvun alkupuolta, suosikki Mic Mac, inhokki Pjevs..
Virtain ratsastuskoulu, ja Django, joskus 80-luvun lopulla. :) oi niitä aikoja.
vuosi sitten. Leena Uusitalo omisti Rassun 90-luvun alussa ja piti ratsastustilaa Keski-Suomen rajalla. Rassu oli tulinen ja sähäkkä polle, mutta ah niin ihana!
80-luvulla Jämsässä oli ponitalli, jossa oli pieni russ nimeltä Pystyharja. Se oli elämäni rakkaus (hevosmaailmassa) ja omistinkin sen sitten jossakin vaiheessa. Suukkoja Pystyharjalle heppojen taivaaseen :)
Nurmossa (Seinäjoen kyljessä) ja lemppareitani olisivat Espe Camilla, Brantshammar Shirley, Tytti ja monet muut... Kävin myös Seinäjoella Törvänän tallilla ja siellä lempprini oli Lolita III ja Servus. Oi noita aikoja...Jotka muuten olivat 1980-luvun puoliväli.
Voi mä rakastin Uunoa :) (Koivusalon tallilta)
kävin. tallin nimeä en muista mutta siellä oli ihana musta pv-ruuna "kidi" oisko ollu oikee nimi Little Kid tai jotain sellaista.
myöhemmin kävin yksityistallilla missä 3-4 suokkia ja siellä mun hoidokki oli ori poika nimeltä Veli-Ponteva (myöhemmin Ponten-vellu)
jos joku tunnistaa niin siellä oli myös ori Onseri (osku) tammat Tena ja Velsa ja siis suomenhevosia kaikki.
Nurmossa (Seinäjoen kyljessä) ja lemppareitani olisivat Espe Camilla, Brantshammar Shirley, Tytti ja monet muut... Kävin myös Seinäjoella Törvänän tallilla ja siellä lempprini oli Lolita III ja Servus. Oi noita aikoja...Jotka muuten olivat 1980-luvun puoliväli.
ratsastanut, mutta kaverini asui siinä lähellä. Uuno eli yli 30-vuotiaaksi, ja sai viime vuotensa kulkea vapaana ympäriinsä, Aina Uuno ilmestyi jostain, jopa sumusta keskellä yötä.
ja 80-luvun lopulla ja Kop-Kop oli lemppari.
Ehdottomasti Blacky. Myöhemmin Alex hevonen.
Aloitin Evitskogissa 90-luvun alussa, suosikki oli Rilett. Vaihdoin Virkkalaan Stall Classiciin, siellä suosikkini oli Milos.
Oliko tämä valkoinen ruuna? Tai oliko sun aikaan siellä joku valkoinen ruuna, Mikko, Milos, Mister tms?
Aloitin Evitskogissa 90-luvun alussa, suosikki oli Rilett. Vaihdoin Virkkalaan Stall Classiciin, siellä suosikkini oli Milos.
Oliko tämä valkoinen ruuna? Tai oliko sun aikaan siellä joku valkoinen ruuna, Mikko, Milos, Mister tms?
Koko nimi taisi olla Ruskelan Milos, sellainen risteytysponi. Hieman haastava, mutta kun töitä sen kanssa teki, se meni tosi hienosti.
ratsastanut, mutta kaverini asui siinä lähellä. Uuno eli yli 30-vuotiaaksi, ja sai viime vuotensa kulkea vapaana ympäriinsä, Aina Uuno ilmestyi jostain, jopa sumusta keskellä yötä.
Jep, Uuno oli legenda...tosin aika hankala tunnilla. Kun Uuni laittoi jarrut päälle niin eipä ollut paljon tehtävissä. Nyt kun aloin muistella vielä lisää nimiä niin tulee mieleen Lux, Pauliina, Balnina, Raju-Matti, Ferninand (Ferkku), Juanita...Olin Koivusalossa leirillä oisko ollut vuosina 1983 ja 1984.
T. Se joka ekaksi mainitsi Koivusalon
Nurmon Manunkylän tallilla, olikohan nimeltään Nurmon talli ja maneesi? Mä kävin siellä ekat ratsastustuntini joskus 80-luvun loppupuolella, oli kyllä aika kauhea paikka...
Hubertusseuran talleilla aloitin ja suosikkini oli suomenhevonen nimeltä Hely. Muistan myös kipakan pikkuponi Jaskan, jota kyllä vähän pelkäsin.
90-luvun alkupuoliskolla tuli käytyä. Kaapo eli Hagelund's Garfas oli yks lemppareista... Olihan niitä monia :)
Tykkäsin myös paljon Galimosta, Dingosta ja Ebonysta.