Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempihevosesi nuoruudestasi ja millä tallilla kävit?

Vierailija
02.05.2011 |

Mä aloitin Husön tallilla Sipoossa tunnit vuonna 1997. Lemppari oli Mink. :)

Kommentit (389)

Vierailija
381/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph. Tummanruskea kaunis ruuna, jolla oli hyvä luonne ja totteli kuin unelma. Kaikki aina toivoivat saavansa sen ratsuksi. Stuart oli toinen, vaaleanruskea ja kevyempi rakenteinen. Putosin kerran sen selästä mutta se oli oma syyni, kun huomio herpaantui ja se ampaisi yllättäen käynnistä laukkaan.

Vierailija
382/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö kukaan Artukaisissa Turussa aikoinaan? Muistatteko Kapon, Kazanin, Areksen? Moritzin ja Romeon? Itse tykkäsin eniten ratsastaa Areksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tamma, jonka tallissa pistäydyin öisin jakkaran kanssa.

Vierailija
384/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään ratsastuskeskus ja siellä valkoinen tamma Conversana Desiree eli Ressu. Muita heppoja Dynast, Star, Honda, Carna, Vertti, Mortti, Fatuhiva ja Dust.

Joskus 90-luvulla tämä.

Vierailija
385/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari oli Paavo eli Ruben. Moni tykkäsi Zakasta, Lotasta ei juuri kukaan. Myöhemmin tulleista Eetu ja Jani vakioratsuja. Muita tuntsareita mm. Emma, Santtu, Seteli ja Nyyti.

Vierailija
386/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perniön talli, Vivaldi. Oli uljas, iso tumma lämminveriori, jolla moni ei uskaltanut ratsastaa koska oli sellainen levottoman oloinen, ei koskaan rauhassa paikallaan vaan aina vähän tinttaamassa paikallaan tms. Itse ymmärsin ADHD-ihmisenä tuota hevosta täydellisesti ja meillä synkkasi hyvin.

Olin perniön ponitallilla leirillä ja muistan Vivaldin. Itse kävin ratsastamassa husössä.

Vierailija
387/389 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosina 1986-1992 Hubertusseuran Barney <3

Vierailija
388/389 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvick oli hoitohevoseni elämäni ensimmäisellä ratsastusleirillä Tapiolan ratsastuskoulun leirillä Lohjalla.

Tuomarinkylän opistolta muista edelleen arabit Anonimin ja Druzuksen. Ihanan Druzuksen sukutaulu, riimu sekä harja ovat edelleen tallessa. Sisareni hoiti Druzusta silloin kun sen jalka murtui Anonimin potkaistessa valjastettaessa, Druzuksen jalka ei kestänyt ratsastuskoulu toimintaa enää loukkaantumisen jälkeen ja meillä ei ollut rahaa ostaa sitä omaksi, joten Druzus lopetettiin ja sisarelleni leikattiin harja muistoksi.

Vierailija
389/389 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böndellä oli pari suomenhevosta... Kivoja heppoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi