Lapsen kaveri ei saanut ostaa sampanjalasin tai kuohuviinipullon mallista foliopalloa.
Petttymys oli sitten karvas kun olimme yhdessä hakemassa palloja ja tyttöni osti itselleen tuollaisen kuohujuomalasin.
Kommentit (24)
Juntti olet
Ikävää että se näemmä periytyy
Minä vaan maksoin sen pallon...:=0
Ap
monet pikkupojat halus ostaa shampajapullon mut äiti rupes valittaan vieressä et ota tuo tai tuo. Miksi ensin kysyvät minkä pallon toinen haluaa jos ei saa haluamaansa. Pallo oli vihreä ja iso ja poikien mieleen. En ymmärrä tollasta niuhottamista..
Meille on ainakin riittänyt nyt ihan nää lapsille suunnatut hahmot niin kauan kun on ilmapalloja ostettu.
siis sinulle vai lapselle?
sinäkö sen pallon valitset?
Miksi tuollaisia edes myydään?
Meinaatko et alkaa polttaan helpomminn oikeaa tupakkaa jos haluaa leikkitupakkaa pilailukaupasta???? ihme angsteja täällä ihmisillä..tsiisös
-ei ap-
parivuotiaalle skumppapallon, koska se oli lapsen mielestä kaikkein paras. Lasta taisi viehättää pallon muoto ja vappuna pallolla leikittiin koko ajan. Muistaakseni se oli jättiläisen vesipullo.
Miksi tuollaisia edes myydään?
Nyt ilmoitusta ilmapallokomitealle ja sassiin, ennekuin ne 2-vuotiaat pallonsaajat ovat ihan hunningolla. Ties mitä keksivät.
Ostaisitko myös leikkitupakkaa lapselle? Miksi tuollaisia edes myydään?
Itse olen lapsena 'polttanut' leikkitupakkaa ja lakupiippuja. Oikeaa tupakkaa en ole koskaan polttanutkaan.
Leikin lapsena myös sotaa ja tappamista. Silti en voi edes kuvitella satuttavani ketään millään tavalla.
Leikki on leikkiä, ei sillä ole todellisuuden kanssa tekemistä.
mutta jokaisella perheellä on myös omat sääntönsä. Myös ilmapallo-ostoksilla. Meillä säännöt kielsivät ostamasta liian suurta palloa - muuten ei ollut rajoituksia :D
Mun 9v. sanoi eilen kaupoille päin mennessämme, että haluaa semmosen shamppanjapullon muotoisen pallon. Ja semmonen ostettiin. Eihän mulla käynyt mielen vieressäkään, että tuosta jotain haittaa olisi, mutta täytyy käydä heti puhkomassa pallo, ettei lapsi ryömi muutaman vuoden päästä katuojissa kossupullon kanssa.
"Miksi ensin kysyvät minkä pallon toinen haluaa jos ei saa haluamaansa."
Kyllä mä karkkihyllylläkin kysyn, mitä haluaisit. Enkä todellakaan osta sitä 15 euron jättikallista suklaarasiaa, jos lapsi sitä toivoo. Samoin vaatekaupassa. Lapsi saa kertoa, mitä haluaisi, mutta vanhempi päättää lopulta toteutuuko toive vai ei. Onko tässä sinulle jotain outoa?
Perheissä on erilaiset säännöt. Tuo sääntö, ettei mitään alkoholiin liittyviä ilmapalloja osteta, ei ole mikään kohtuuton. Se ei tee lapsen kehitykselle hallaa, vaikka hän ei mitään alkoholiin liittyvää ilmapalloa vappuna saakaan.
Mitäköhän te ajattelette meidän perheestä, kun meillä ei katsota tv-kanavia? Ja elokuvissakin noudatetaan ikärajoja! Pojille ei myöskään osteta tyttöjen vaatteita (vaaleanpunaisia HelloKitty-lenkkareita tms.).
Mitäköhän te ajattelette meidän perheestä, kun meillä ei katsota tv-kanavia? Ja elokuvissakin noudatetaan ikärajoja! Pojille ei myöskään osteta tyttöjen vaatteita (vaaleanpunaisia HelloKitty-lenkkareita tms.).
MIKSI poika ei saisi tykätä Hello Kittystä?
"MIKSI poika ei saisi tykätä Hello Kittystä?"
Kyllä meidän poika saa katsoa esim. HelloKitty-videoita ja leikkiä HelloKitty-pehmoleluilla. Mutta vaaleanpunaiset HelloKitty-lenkkarit ovat tyttöjen vaate, kuten myös mekot ja hameet. Siinä menee raja.
no en mäkään ostaisi lapsille skumppapulloa vapauksi. Miksi pitäisi? Meille on ainakin riittänyt nyt ihan nää lapsille suunnatut hahmot niin kauan kun on ilmapalloja ostettu.