Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teen miehen kanssa, joka ei puhu?

Vierailija
29.04.2011 |

Asiat aivan solmussa mieheni kanssa... Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta ja nyt alkaa tuntua, että olikohan tää tässä... Muutaman kuukauden ajan ollaan riidelty paljon useammin kuin ennen pääasiassa samoista asioista. Jo monen vuoden ajan mieheni ei ole tullut kovinkaan usein oma-aloitteisesti pussaamaan, halaamaan tai ehdottamaan seksiä. Jos minä pussaan, halaan tai ehdotan seksiä, niin hän vetäytyy pois, pyyhkii suukot pois eikä yleensä halua seksiä. Meillä on seksiä noin kerran kuussa, nykyään jopa harvemmin. Tämä kaikki loukkaa mua aika paljon, eikä mieheni sano, mistä kieltäytyminen läheisyydestä johtuu ja kieltää mua jankuttamasta... Mies ei myöskään koskaan sano rakastavansa mua, toisin kuin suhteen alussa.

Olen muutaman kuukauden ajan alkanut miettiä, että haluaako hän edes olla kanssani. Olen kysynyt tätä asiaa riidan yhteydessä ja silloin kun ei ole riitaa, mutta hän vastaa vaan "aha". Ei siis anna minkäänlaista vastausta.

Mä haluaisin selvittää meidän kaikki ongelmat, haluaisin, että hän sanoisi, mikä minussa on vialla (muuta kuin nalkutan...), haluaisin läheisyyttä ja miehen sanomaan, haluaako hän olla kanssani. Noi nyt pähkinänkuoressa.

Suurin ongelma on kuitenkin se, että mies ei suostu puhumaan näistä asioista, hänen mielestään ei ole mitään puhuttavaa, mutta hän ei kuitenkaan jaksa enää riidellä, kuten en minäkään. Sanoo, että ratkaisu on se, että ammun hänet, niin hänen ei enää tarvitse kestää näitä riitoja?!

Mitä ihmettä voin enää tehdä kun mies ei puhu?! Onko kenelläkään neuvoja, onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Tästä tuli nyt tosi sekavaa varmaan, mutta pää on aivan sekaisin ja kyyneleet vaan valuu... Rakastan miestäni ja haluan edelleen olla hänen kanssaan, mutta jos näitä ongelmia ei saada selvitettyä, niin en enää tiedä, olisiko sittenkin parempi olla yksin...

Auttakaa, kiltit.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:10"]ap varmasti jo tämän reilu kolmen vuoden aikana ratkaissut mitä elämällään tekee.

[/quote] toivottavasti on tajunnut erota.

Vierailija
42/42 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei halua puhua ja vatvoa asioita. Annat sen miehesi olla ja elät omaa elämääsi. Katsot rauhassa miten miehesi reagoi siihen. Erota ehtii myöhemminkin. Voit yllättyä miehesi reaktiosta, kun huomaa ettei akka ole kokoajan kimpussa. Tein noin oman äitini käskystä ja nyt meillä menee paljon paremmin.

nro 16 teki näin, ja etäännyimme entistä pahemmin. Mieheni oli tosiaan onnellinen, ettei akka ollut koko ajan kimpussa. Niin onnellinen, että haki avioeron. Joten tämä ei aina toimi.

Parisuhteessa ollaan käsittääkseni sen vuoksi, että tehdään asioita yhdessä, molemmat saa toiselta jotain. Jos aletaan elää omaa elämää ja ollaan kuin toista ei olisi, niin sit yhtä hyvin voi olla sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla