huh huh!Taas selvisin joka kuukautisesta synnytyksestä!
Oishan se kiva jos tulis sentäs joka kuukausi vaikka joku suloinen vauva palkkioksi siitä,että pakertaa monta tuntia tuskan hiki päässä,huutaa ja itkeä parkuu yksin sängyssä,oksentaa ja matkalla vessaan ripulille pyörtyä kupsahtaa,eikä ketään nostamassa ylös.Palkkioksi tästä synnytyksestäni saan vain verta,verta,verta ja pelon seuraavan kuukauden synnytykseen.
Kommentit (24)
josko edes saisin..:-(
Äidilläni on synnytykset olleet aina helpompia kuin kuukautiskivut mutta niihin ei sitten synnytyksetkään auttaneet.
Laittasko ne edes sitä hormoonikierukkaa synnyttämättömälle?
Mikään lääke ei enää lopulta auttanut. Kaikki tuli ulos sekä suun että persiin kautta! Selitä siinä sitten työkavereille jossain Ruotsin risteilyllä aamulla, miks en oo aamupalalla?miks oon yrjönnyt koko yön vessassa?jne. Pahinta oli se, kun mikään ei vaan auttanut. Lopulta sitten vaan lapsentekoon ja yllätys yllätys...se lapsikin antoi odottaa itseeään muutaman kuukauden ennen kuin suostui olemaan tulollaan. No, sitten vaan monta lasta peräjälkeen ja kivut siedettäviä&normaaleilla särkylääkkeillä hoidettavissa...ihan kokonaan ei minulta ainakaan poistuneet nuo kivut siis.
Pärjäile!
Mars asiantuntevalle lääkärille! Josko saisit edes jotain apuja. Ja kuukautisiahan ei elimistö " tarvitse" kuin puolen vuoden välein. voisit syödä tauotta e-pillereitä jopa 6 kk ja sitten megamenkat ja taas 6kk ilman. Näin mulle määrättiin ja tuhruttelusta huolimatta se oli hyvä vaihtoehto!!!
Mulla oli kans sama homma. Mitkään lääkkeet ei auttanu. Mulla kyllä lääkärit ymmärsi, mut opettajat ja ohjaavat työharjoitteluissa ei ymmärtäny. Ei meinannu millään tajuta, ettei yksinkertaisesti voi olla koulussa menkkojen parina eka päivänä.
Raskaus vei onneksi menkat ensin pois ja sitte ku alkoi synnytyksen jälkeen uudelleen niin en tarvinu ees Buranaa!
Voimia sulle ja toivottavasti löydät jostain apua!