Lue keskustelun säännöt.
Älkää arvostelko lastenne painoa!
28.04.2011 |
Mä sain murrosiässä aika paljon lisää painoa, ja sain siitä myös kuulla äidiltäni, koko ajan. Syömiseni, liikkumiseni ja painoni oli hänelle ymmärrettävistä syistä huolenaihe, mutta arvatkaas kahdesti mitä tämä mulle aiheutti.
Nyt 16-vuotiaana mulla on anoreksia ja painoindeksi 19, koko ajan alas päin tulossa. Ruoka on ahdistavinta mitä tiiän ja liikunta pakkomielle.
Kirjoitin tän vaan jos joku tajuais mitä se voi meille tehdä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla