Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun tulit ensimmäisen kerran raskaaksi

Vierailija
28.04.2011 |

minkä ikäinen olit? Oliko se vahinko vai suunniteltu..? Itse olen alle 25 ja olisin valmis äidiksi, mies ei. Tiedän, että minulla on vielä aikaa hyvin.. Jos tutut saman ikäiset ovat saaneet lapsen se on aina ollut "vahinko" ainakin ensimmäinen lapsista.. Onko näin aina tämän ikäisillä vai haaveileeko joku alle 25 v. mies lapsista jo.. Minun tuttavapiirissä ei.. Masentavaa.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 36.

Raskaus oli puolivahinko, jätimme laiskuuttamme yhden kerran kumin laittamatta (en tuolloin edes seurannut kiertojani ollenkaan) ja heti napsahti.

Onneksi kävi niin, muutoin olisimme jahkanneet varmaan turhankin kauan vielä tuosta eteenpäin.

Vierailija
102/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi syntyi olin 19 ja mies 21, nyt kolmas lapsi tulossa ja olen 22 ja mies 24. Kaikki ovat olleet suunniteltuja ja toivottuja, ja monta keskenmenoakin on välissä koettu. Miehellä kova vauvakuume ja puhuu jo neljännestä tai viidennestäkin. Olemme kuitenkin yhdessä sopineet, että nämä jäävät nyt tähän ainakin joksikin vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli suunniteltu ja toivottu. Olimme olleet mieheni kanssa jo puolisen vuotta naimisissakin.

Vierailija
104/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikaystäväni 23. Tiedostettu oli kun ehkäisy oli jätetty pois eikä mieheni vaatinut jälkiehkäisyä. Odottaa lasta myös innolla, käy mukana neuvolassa aina kun ei ole työvuorossa ja itse sanoi tulevansa mukaan synnytykseenkin. On myös usein kokeilemassa mahan päältä liikkuuko lapsi.

Eli kyllä löytyy alle 25-v miehiä jotka haluavat lapsia ja ovat valmiita isäksi.

Vierailija
105/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oltiin mukana touhussa. ajateltiin että jos tärppää niin tärppää. Ja sittenhän se tärppäskin! ;D

Vierailija
106/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis 18, kun aloin odottaa. Ihan oli suunniteltu juttu. Sen verran laskelmoitiin, että lukion ehdin suorittaa ja sain opiskelupaikan yliopistosta (jonka otin vastaan ja aloitin opiskelut sit äitiysloman jälkeen). Muut lapset sain ollessani 22v ja 24v. Eli ap:n iässä mulla oli jo lapsiluku täynnä (selkäongelmieni takia minull ei enää suositella lastentekoa eikä se miehen sterilisaation jälkeen ole enää mahdollistakaan). Nyt olen 30v ja lapset on jo ihanan "isoja". Vanhin on 11v ja kakkonenkin tokalla. Nuorin on nyt eskarissa. Itsekin pääsee harrastamaan jo kivasti ja porukalla voidaan tehdä kaikkea kivaa, kun ei ole enää ihan vauvoja yksikään. Nelikymppisenä mulla on jo lähes aikuiset lapset (kuopuskin 16v). Itselleni ja miehelleni tämä on ollut täydellinen ratkaisu. Opiskelut sain suoritettua siinä lasten vauvavuosien aikana ja nyt olen koulutusta vastaavassa työssä (vakipaikka). Mitään en koe hävinneeni tämän ratkaisun takia.

Vierailija
107/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olemme 26 ja 31v, vieläkin yhdessä, ja lapsia viisi ja kuudes tulossa.

Vierailija
108/108 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan suunniteltu oli. Jos olisi heti tärpännyt, niin ikäni olisi tuolloin ollut 21.