Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hemmettiä te lihavat oikein syötte??!!!

Vierailija
26.04.2011 |

Miten joku voi olla 30kg ylipainoinen?!! Ymmärrän jos kesällä tulee pari kolme kg grillimakkarasta ja kaljasta mutta ne pitäisi syksyllä pudota pois! Itsekuria nyt hyvät läskit jo!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään:

- 2 palaa ruisleipää + voita + pari siivua oltermannia, teetä ilman mitään

- kahvi maidolla + pikkupulla

- bagel savulohella + vihreää salaattia + vettä

- 2cm läpimittainen suklaamuna ja samankokoinen marmeladikarkki

- 2 palaa ruisleipää + graavilohta + omena + vettä

- korvapuusti + teetä

- rasvatonta sokeritonta jugurttia, kourallinen viinirypäleitä, puoli omenaa

Mulla on kaksi perussairautta, joista toinen tekee liikkumisen todella vaikeaksi, tällä hetkellä en pysty edes uimaan (minkäänlainen hyppiminen, juoksu tms ei onnistu ollenkaan, joskus pystyn kävelemään tai pyöräilemään ja ihan joskus hiihtämään) ja toinen, masennus, ei todellakaan auta tuossa syömisen hillitsemisessä. Pahimpia ovat illat, lasten nukkumaanmenon jälkeen, silloin tulee ahmittua sipsejä, jäätelöä ja karkkia, oikeastaan joka ilta:-(

Alkoholia juon ehkä kerran kuussa lasillisen, limsoja tms samoin, yleensä juon vettä, teetä tai kahvia.

Ylipainoa minulla on sellaiset 20kg. Onneksi sentään lapset ovat hoikkia, samoin isänsä. Isänsä kyllä syö mitä mieleen juolahtaa, mutta hän on niitä, jotka voivat syödä mitä vaan eivätkä liho. Lapset syövät normaalisti, saavat joskus herkkuja mutta tavallinen ruoka meillä taida olla kovin lihottavaa.

2v sitten laihduin n.5 kg kahdessa kk:ssa, voin tuolloin hyvin psyykkisesti ja fyysisesti ja iltalohtusyömiset jäivät periaatteessa kokonaan pois, jolloin se painokin putosi. Ikävä kyllä ne tulivat pikku hiljaa takaisin kun polvet tulehtuivat. Ainoa positiivinen aspekti on se, etten muuten oikeastaan liho koko ajan, vaan tämä paino on ollut jo viimeiset 6v (tuota n. puolen vuoden "hoikempaa" aikaa).

Mitä hemmettiä te lihavat oikein syötte??!!!

Miten joku voi olla 30kg ylipainoinen?!

... eli ehkä ap nyt sai yhden mahdollisen vastauksen tuohon ah niin fiksuun kysymykseensä;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän