Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pettynyt, loukattu, surullinen enkä tiedä miten toimisin :( Mies sai poliisilta kirjeen.

Vierailija
26.04.2011 |

Koko pääsiäinen meni vatvoessa tätä asiaa mielessäni enkä edelleenkään tiedä miten ottaisin asian esiin miehen kanssa, pelottaa seuraukset.

Eli torstaina miehelle tuli poliisilta kirje, jonka hän töistä tullessaan avasi, nyt muistan että valahti silloin hieman kalpeaksi.

Silloin sanoi, että kirjeessä oli kutsu tulla anatamaan lausunto jostain hänen näkemästään peräänajosta tms. pikku onnettomuudesta.

En kiinnittänyt asiaan silloin sen enempää huomiota, kun oli muutenkin juuri pahimmat pääsiäishässäkät meneillään, siivous kesken ja kauppaanlähtö edessä.

No sitten lauantaina ihan sattumalta järjestelin lapsemme kirjahyllyä ja se kirje tupsahti sieltä esiin ja jostain hetken mielijohteesta avasin sen ja katsoin sisään ja siellä olikin kuva autostamme, jota ajoi joku tuntematon nainen ja nähtävästi mies istui vieressä. Liitteenä oli selvityspyyntö kuljettajan henkilöllisyydestä ylinopeusakon määräämistä varten.

Minä romahdin ihan täysin, en voinut muuta tehdä kuin tärisin lapsen sängyllä. Odotin pääsiäisen aikana mieheltä jotain selitystä asiasta ja mielessäni harhailivat kaikenlaiset asiat.

Nyt miehen lähdettyä töihin kävin tarkistamassa kirjahyllyn ja kirje oli hävinnyt eli mies oli ottanut sen mukaansa.

Mitä minun pitää tehdä? En haluaisi erotakaan mutta haluan selvyyden tähän asiaan.

Voihan se olla, että nainen on esim. ollut joku miehen työkaveri, kollega, mutta tietenkin todennäköisimmältä tuntuu että miehellä on joku toinen nainen

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Pirkanmaan poliisilaitoksella 2 kk sitten.

Nimim. autolla ajanut ja siten sakot maksanut auton omistajan puoliso

juurikin näin.... viime viikolla juuri tuli kirje Pirkanmaan poliisilta kotiin. Minä ajoin miehen autoa ja selvityspyyntö tuli... ei mitään kuvaa, vaan selvitys paperilla kuka autoa ajoi.

Vierailija
42/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin ylinopeutta helsingin meckelininkadulla ja 4 kuukautta myöhemmin tuli sakko kuvan kanssa työpaikalle.Oli sis firman auto jota ajoin.

Toinen kerta oli kun olin ajanut latviassa enkä edes tiennyt ajaneeni ylinopeutta kunnes tuli seuraavana vuonna sakko kuvan kans kotiin.Kyllä mut tunnisti molemmista kuvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen veljensä on poliisissa.

Kotiin ei lähetetä valokuvia. Kirje kylläkin, jossa on kutsu tulla poliisiasemalle. SIELLÄ näytetään kuvaa, joka on tottavie tarkka. Näkyy kuulema nenäkarvatkin. :D

Siinä on oikeus vielä kiistää asia, jolloin asiaa aletaan tarkkemmin tutkia. Harvemmin tullut kiistämistä vastaan, yleensä kun kävijän on sitä kuvaa vastaan turha kiistää. On niin selvä kuva.

Mä voin vaik linkittää ne illallla tänne jos haluut katella?Niin et poistan tunnistetiedot.

Vierailija
44/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen veljensä on poliisissa.

Kotiin ei lähetetä valokuvia. Kirje kylläkin, jossa on kutsu tulla poliisiasemalle. SIELLÄ näytetään kuvaa, joka on tottavie tarkka. Näkyy kuulema nenäkarvatkin. :D

Siinä on oikeus vielä kiistää asia, jolloin asiaa aletaan tarkkemmin tutkia. Harvemmin tullut kiistämistä vastaan, yleensä kun kävijän on sitä kuvaa vastaan turha kiistää. On niin selvä kuva.

Mä voin vaik linkittää ne illallla tänne jos haluut katella?Niin et poistan tunnistetiedot.

Voisiko tossa olla ylinopeuden määrästä? Häpeällistä kyllä,mä ajoin siellä meckelininkadulla 30 alueella melkein 110.Oli kesä ja kello tais olla vähän yli aamuviiden ja jotenkin se kaasujalka siinä tyhjällä suoralla antoi periksi.Musiikki soi täysiä enkä ajatellut yhtään.Siinä vähän ennen taivallahden ala-astetta räpsähti.=(

Vierailija
45/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/ruotsissa-vain-kolmannes-nopeuskamer…

eli ainakin siellä joskus kirje tulee kuvan kanssa.

Vierailija
47/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut ottaa asioista selvää, ennen kuin kynäilee satuja

Vierailija
48/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisiasemalle asti vähän selventää, että minkä suuruusluokan sakosta on kyse, koska joillekin tulee ihan sakkolasku suoraan, ei mitään pyyntöjä käydä missään. Niin minullekin.

Vierailija
49/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos miehen omistamaa autoa ajaa nainen tai toisinpäin niin aika selvää on myös se, että kuski on silloin joku muu, kuin omistaja.

varsinais suomesta ollaan ja tunnistamiskutsu tuli ilman kuvia, kun´mieheni autoa ajoin ja HUOM!HUOM!Kuavsta oli poistettu kaikki muut henkilöt paitsi kuljettaja.

Vierailija
50/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yli 5v sitten sakko kuvan kanssa. Kuvassa faija auton ratissa.Kysyttiin että "kiistättekö" tapahtuneen tmv ja pahahan se olis ollut kiistää kun naama jopa näky ihan selvästi kuvassa. Kyseessä oli ihan pieni ylinopeusrike kaupunkialueella. Tapahtui Helsingissä. Eli kyllä näitä kuvallisia siis todellakin joskus lähetellään kotiin.

Vierailija
51/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se opettajan hoito-provon aloittaja. Kirjoitat liian tunnistettavasti. Sinällään ihan mahdollinen tapahtuma tietenkin.

Vierailija
52/52 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, provo.

Ja tämän vuoksi sinun kurkkusi viillellään auki, ettäs tiedät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän