Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nainen 36v näyttää yhä edelleen 26v??

Vierailija
23.04.2011 |

Tiedän ettei polta mutta silti..

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen babyface ollut koko ikäni. Välillä siitä on ollut harmia ja jatkuva tytöttely on joskus rasittavaa. Omalta osaltani tiedän sen olevan geenien ansiota. Oma äitikin näyttää 65 vuotiaana 10 vuotta nuoremmalta. Samoin pari hänen sisarustaan. Meillä kaikilla on hyvä iho.

geenit lisättynä siihen ettemme polta tai käytä paljoa alkoholia voi myös vaikuttaa. Paheita minulla on liian vähiksi jääneet yöunet ja karkkien popsiminen. Olisi voinut kysyä kuinka monta ikäistään vanhemmalta näyttävää tiedät? veikkaampa, että niitä löytyy suhteessa enemmän.

Vierailija
62/70 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiasta, jota luulisi tarkkaan katsottuna 26-vuotiaaksi. Joku voi olla tyylillisesti ja kasvoiltaankin nuorekas äkkiä katsottuna, mutta tarkkaan kun syynää naamaa, käsiä, kaulaa -> ikä näkyy ihan kaikilla.

mutten usko että monikaan tarkoitti, että tarkeempaan syynättäisiin, vaan ohimennen joku vilkaisee ja luulee nuoremmaksi.

Kyllä mulla ja siskollakin on vissit erot vaikka pukeuduttais samalla tavalla, ikäeroa 8 vuotta.

30-vuotiaana kysytty paperit alkossa viiniä ostaessa muutamaankin kertaan ja esim tupakasta kysyttiin papereita lähes joka kerta vielä 25 vuotiaana.

Nyt olen reilu 30v ja mulla muutamia kavereita jotka just 10vuotta nuorempia ja ihan samanikäisestä mennään.

Poikkeuksetta ihmiset hämmästyy kun kuulee mun iän, koska ovat luulleet nuoremmaksi.

Tämä tullut esiin mm. työelämässä, kun proijektin alkaessa asiakas on jopa ihan kuulteni kysynyt myyntipääliköltä, että voiko ikäiseni "tyttö" todella johtaa projektin. Ukko oli ihan nolona kun kuuli, että ikää onkin jo yli 30v.

Niin ja äitini on myös reilusti ikäänsä nuoremman näköinen eli kai ne on meillä ne geenit.

Niin ja en pukeudu pissikseksi, töissä business pukeutuminen ja vapaalla sitten farkkuja ja rennosti nuorekkaat vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä se nuoremmalta näyttäminen auttaa, kun ei yhtään sen nuorempi kuitenkaan ole..itseltänikin kysytään joskus papereita vaikka täytän kohta 30, mutta eihän se musta mitään 23- vuotiasta tee (paperithan pitäis kysyä alle 23- vuotiaan näköisiltä, en usko että mua tai teitä muita nyt ihan 17- vuotiaaksi luullaan), esim. lastensaanti on mulle jo vaikeampaa ja uuden uran aloittaminen ja "markkina-arvokin" miesten keskuudessa koko ajan vähenee mitä enemmän vanhenee vaikka kuinka epätoivoisesti hokisin näyttäväni 10 v nuoremmmalta..valitettavasti.

Vierailija
64/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako se suoranaisesti - toisaalta markkina-arvo laskee vähän hitaammin ja on mukava näyttää nuorelta. Joskin itse kyllä uskon, että iso osa niistä oman ikäiseltä näyttävistäkin VOISIVAT näyttää nuoremmilta, eli ei se vain geeneistä johdu. Tyyli ja asenne ratkaisevat enemmän.

mitä ihmettä se nuoremmalta näyttäminen auttaa, kun ei yhtään sen nuorempi kuitenkaan ole..itseltänikin kysytään joskus papereita vaikka täytän kohta 30, mutta eihän se musta mitään 23- vuotiasta tee (paperithan pitäis kysyä alle 23- vuotiaan näköisiltä, en usko että mua tai teitä muita nyt ihan 17- vuotiaaksi luullaan), esim. lastensaanti on mulle jo vaikeampaa ja uuden uran aloittaminen ja "markkina-arvokin" miesten keskuudessa koko ajan vähenee mitä enemmän vanhenee vaikka kuinka epätoivoisesti hokisin näyttäväni 10 v nuoremmmalta..valitettavasti.

Vierailija
65/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ehkä näytä 10v nuoremmalta mutta väitän näyttäväni ikäistäni paljon nuoremmalta...samaa ei voi sanoa monista ikätovereista jotka polttavat ja vetävät olutta.

Vierailija
66/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voin vastata, että aika monet naiset tahtovat näyttää nuoremmilta. He ovat valmiita menemään leikkauksiin ja kiristelemään ihoaan. eli jos on geeniperimässä saanut nuoremman ihon ja lisää siihen nuorekkaan pukeutumistyylin ei voi kun onnitella itseään. Itse vastasin jo aiemmin, että ei se nuoremmalta näyttäminen aina ole ollut imartelevaa. Usein ihmisillä loksahtaa suu auki, kun kuulevat ikäni tai elämänhistoriaani.

Vierailija
68/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todistelette näyttävänne nuorelta. miksi se on niin kovin tärkeää ja aivan kuin joku hyve..

Vierailija
69/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ryppyä naamassa, ainoan rypyn päällä istuin itse. Ja nyssitte oon 45 ja alkaahan se naamakin kurtistua, mietintäryppyä löytyy. Ja voi kauheaa, poltan tupakkaa (olen lopettamassa), mutta ne geenit, ne geenit. Kolmikymppisenäkin multa kysyttiin aina kapakassa paperit ja joskus kiskalla röökiä ostaessa ja juu lastenlipulla menin bussissa vielä 32-vuotiaana (tais olla kuljettajan pilaa, mutta tartuin tarjoukseen)! Osittaisvika voi olla vastapuolessa, olen 155 senttiä = olen nuori?

Vierailija
70/70 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todistelette näyttävänne nuorelta. miksi se on niin kovin tärkeää ja aivan kuin joku hyve..

Totesin vain, että mua useimmiten luullaan reippaasti nuoremmaksi (olen siis 36v, kolmen lapsen äiti).Ei mua haittaa jos mua luullaan alle kolmekymppiseksi, se tuntuu vaan kivalta kun on hyvin säilynyt ;)

Hassua, että jotkut täällä vänkää ettei yli kolmekymppinen muka vois näyttää ikäistään nuoremmalta. Mulla on kroppa paremmassa kunnossa kuin monella työkaverilla (parikymppisiä+) vaikka lapsiakin on (treenaan säännöllisesti). Useimmat ikäiseni ovat jo rupsahtaneet, etenkin perheelliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme