Miten ihmeessä nainen 36v näyttää yhä edelleen 26v??
Kommentit (70)
Auringonottotottumukset, ihotyyppi, vartalon malli, fyysinen kunto, bmi, hampaat, hiusten väri, kampaus, pukeutumistyyli ja olemus yleisesti, senhetkinen vireystila ja univelan määrä, tarkkailijan kokemus/kokemukset ja mielikuvat...
Ikä kyllä näkyy tietyistä vartalon kohdista. Multakin on 32-vuotiaana kysytty papereita (k18) ja samoihin aikoihin naapurin mummeli arveli minua tyttärensä ikäiseksi (n. 40v).
Ja hän on viisikymppinen, minä 27 v.
ulkonäkönne suhteen? Itse opetan 16-20 -vuotiaita ja ei ole pelkoa, että kukaan kolmekymppinen näyttäisi yhtä nuorelta. Kyllä se vaan kasvoista näkyy. Tuo Reesen kuva on hyvä esimerkki. Kaksikymppisen naama vaan on kovin toisenlainen kuin kolmekymppisen. Ne kasvonpiirteet on jotenkin pehmeämmät ja lapsellisemmat.
En saanut auki noita Reesen kuvia, joten niistä en sano mitään. Tuskin kukaan yli 30-vuotias näyttääkään ALLE 20-vuotiaalta, mutta 20-25 -vuotiaalta voi silti näyttää. Tai jos ei näyttäisikään, niin jokin niissä ihmisissä saa kuitenkin muut erehtymään ja luulemaan niin. Näin ainakin omalla kohdallani on käynyt, hyvin usein.
Itse veikkaan sen johtuvan monen tekijän yhteisvaikutuksesta. ja kyllähän vastaavasti moni myös näyttää ikäistään vanhemmalta, usein tyyli vaikuttaa asiaan.
Kuinka usein törmäät parikymppisiin? Nimittäin itse olen vielä amk:ssa ja tuo kuvauksesi on toooodella kaukana niistä sadoista parikymppisistä naisista mitä näen päivittäin.
lähes päivittäin. Tai no, tarkennetaan nyt vähän, en ihan parikymppisiin, mutta 20-25 vuotiaiden kanssa olen jatkuvasti tekemisissä. Nykymuoti on aika konservatiivista, sitä tarkoitin. Tosin voi olla, että se trendi saattaa (onneksi) pikku hiljaa olla taittumassa.
Ja vartalonmuodot voit tarkistaa ihan itse vertaamalla nykyistä katukuvaa vaikkapa aiempien vuosikymmenten katukuvaa. Vaikka terveet elämäntavat ovat muka muotia, on yhä useammalla vatsan, reisien ja takapuolen kohdalla paljon enemmän "täytettä" kuin aiemmin. Huomaat sen siitä, että nykyisin tiukat farkut näyttävät erilaiselta ihmisten päällä kuin vaikkapa 80-luvun pillifarkut....
on varaa käydä laseroimassa ihoa ja ottaa vähän restylanea. Aika tavallista tuntemieni hyvin toimeentulevien yli 35-vuotiaiden naisten keskuudessa.
[Otan aurinko mutta suojelen kyllä ihoa.
i]ihon rasvaisuus. Vaikka kärsin siitä aikoinaan tosi paljon, niin nyt ryppysaldo on ihan eri sfääreissä verrattuna kuivaihoisiin kanssasisariin.
[/quote]
elämässäni aivan tarpeeksi ja kyllä näytän 10vuotta nuoremmalta!Ei oo varaa mihinkään kasvojuttuihin mutta geenit ja hyvä ihon hoito nuoresta niin ei oo syviä ryppyjä!Myös vartaloni on ihanteellinen.
on varaa käydä laseroimassa ihoa ja ottaa vähän restylanea. Aika tavallista tuntemieni hyvin toimeentulevien yli 35-vuotiaiden naisten keskuudessa.
Monella 25vuotiaalla on enemmän ryppyjä kuin monen lapsen yli 30v äidillä! Katso itse peiliin.
tyyliltäni nuorekas mutten mikään teini. Paperit kysytään alkossa usein :)
Kateelliset ämmät nyt keksii väittää ettei muka kukaan voi näyttää yli 35vuotiaana nuorelta,kyllä voi.Voit myös näyttää ikäistäsi 10vuotta vanhemmalta.Kasvonpiirteet,jopa se mihin silmät sojottaa saa näyttämään nuorelta/vanhalta.Jos silmien malli on kuten Britney Spearsilla alaspäin taittuva/koiran silmämalli olet vanhemman näköinen jos taas silmät on japanilaiset eli nousevat ulkosivuilta ylöspäin niin näytät nuoremmalta!
useampi 50v nainen, jotka näyttävät nuoremmilta kuin osa 30v työtovereista.
Nämä 50v eivät meikkaa, ovat hoikkia, eivät tupakoi.
En olisi millään uskonut heidän ikiään aluksi.
Ihailtavaa, kun osa säilyy niin tuoreina.
nuoremmalta, niin se on ihan hyvä. Mutta jos keinotekoisesti yrittää värkätä naamansa nuorempaan lookiin, tuntuu oikein säälittävältä itsepetokselta.
vartalosi voi toki olla ihanteellinen omasta mielestäsi, mutta ei ehkä kuitenkaan kaikkien. Olisi todella mielenkiintoista nähdä kuvia näistä kasvoista, jotka näyttävät kymmenen vuotta todellista ikää nuoremmilta.
Tajuan kyllä että se on harhaista, mutta musta 18-vuotiaat näyttävät lapsilta (ei "nuorilta" vaan sellaisilta joilla ei pitäisi olla mitään asiaa esim. polttaa tupakkaa tai pyrkiä baariin).
Omanikäiseni näen kaikki "nuorina", mun mielestäni sekä Reese W että omat kaverini näytämme kaikki noin 26-vuotiailta, mutta tajuan että oikeasti olen vain skaalannut tämän ikäasian oman ikäni mukaan. Samoin tein lapsena: ollessani 7 musta kaikki yli n. 17-vuotiaat näyttivät "vanhoilta". Äitini, joka oli 22, näytti musta yhtä vanhalta kuin mummoni, joka oli 44.
voin kertoa, en juo, polta, en valvo en juhli riettaasti, syön terveellisesti, urheilen ja olen uskossa.
36-vuotiaalta. On aika paljon myös niitä, jotka näyttää ikäistään tooosi paljon vanhemmilta...
Kuten arvata saattaa, vastaajat ryntäävät kehumaan, miten nuorilta juuri he näyttävät :D
mutta tältä 35v kuuden lapsen äidiltä kysyttiin paperit viikonloppuna siideriä ostaessa, kysyjä näytti mua ainakin 10v nuoremmalta. Ja viimeaikoina käynyt k-18 paikoissa niin kysytty papereita. Ihan normi että kysytään ja muutenkin luullaan paljon nuoremmaksi. Jopa myydään sitä lastenlippua bussissa että kai mä sit 16v:stäkin käyn:P
En nyt ihan teiniltä mielestäni näytä, mutta samalta kuin about 10v nuoremmat paitsi että monella sen ikäisellä on ryppyjä, minulla ei kuin joskus kun iho on kuivempi niin muutama pieni pinnallinen ilmeryppy.
En oikein usko että ihmiset näyttelee hämmästynyttä tai kysyy papereita huvikseen, etenkin kun niitä ei kysytä välttämättä kaikilta seurueessa olevilta. Minullakin on muuten rasvainen iho ja lapsekkaat kasvonpiirteet, ikä ei ole paljoa muuttanut niitä, tai itseasiassa on muttei vanhemman näköiseksi:o
Voipi olla että kertalässähdys sitten nelikymppisenä tulee, sillehän ei sit mahda mitään.
Se on jotenkin ne silmät, rypyttömästä 50 veestäkin näkee että se on sen ikäinen (esim Tunteiden ja tuoksujen Niki), mutta en silti oo keksinyt että mikä juttu silmissä on se...
http://www.exposay.com/melody-thomas-scott-aida-thibiant-beverly-hills-…
ulkonäkönne suhteen? Itse opetan 16-20 -vuotiaita ja ei ole pelkoa, että kukaan kolmekymppinen näyttäisi yhtä nuorelta. Kyllä se vaan kasvoista näkyy. Tuo Reesen kuva on hyvä esimerkki. Kaksikymppisen naama vaan on kovin toisenlainen kuin kolmekymppisen. Ne kasvonpiirteet on jotenkin pehmeämmät ja lapsellisemmat.
Tunnen monia nuorekkaita 35-vuotiaita, itseasiassa suurin osa on, koska rupsahtelu alkaa vasta joskus neljänkymmenen jälkeen. Silti 35-vuotiaasta näkyy aina se, että ikää on enemmän kuin 25. En osaa sanoa, mikä se on, mutta näkyy aina, vaikka olisi kuinka hoikka, kasvot rypyttömät, baby face-malli kasvoissa jne.